Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessie
Uitnodigingen zijn af
 Vandaag onze uitnodigingen ontvangen, zo blij!!!!Ze zijn super goed gelukt! Het is weeral een stap vooruit en weeral een vinkje dat we kunnen afvinken. Nu nog wat enveloppen schrijven en dan stilletjes beginnen rondbrengen! Spannend...!!!Onze g...
Voorbereiding Reacties: 5 6-5-2014 20:57:20

Vanessa
feestreglement
Ik lees hier regelmatig iets over een feestreglement. Wat houdt dat juist in? Kan iemand mij een voorbeeld doorsturen? Alvat bedankt!
Ideeën Reacties: 46 6-5-2014 19:54:53

Tanja
something old,...
Wat is jullie something old? Groetjes Tanja
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-5-2014 19:25:34

sarah
Tafeldecoratie
Hey iedereen,... Ik ben vrij creatief. Maar nu kom ik niet op veel,ideetjes om de tafels aan te kleden, omdat ik niet goed weet wat je allemaal op een tafel kan zetten voor een trouwfeest. Weet iemand raad? Liefs
Ideeën Reacties: 6 6-5-2014 17:02:20

julie
enveloppendoos zelf maken
hallo bruidjes iemand een idee'tje om zelf een enveloppendoos te maken mercikes xxx
Voorbereiding Reacties: 7 6-5-2014 15:10:10

Lorena
Cava/champagnebar gezocht
Dag bruidjes, Wij zouden graag een cavabar/ champagnebar willen laten komen tot bij ons thuis de morgen van onze bruiloft. Omdat we weten dat mijn schoonouders en grootmoeder enorm gestressed gaan zijn gaan ze smorgens en s'middags niet eten of bij...
Voorbereiding Reacties: 13 6-5-2014 13:35:03

stephanie
Inkleding zaal
Wij zijn op zoek naar iemand die de zaal waar het trouwfeest in doorgaat mooi kan aankleden. Dit met als thema : festival/ muziek . Kleuren: wit & zwart (misschien ook rood ? Kleur trouwkleed ). Wij verkiezen om eerst een diner (100 .) te doen m...
Voorbereiding Reacties: 2 6-5-2014 11:52:06

Britt
Café Costume of Suit Supply
Iemand al ervaringen met Café Costume of Suit Supply.Welk van de twee is het beste, prijs/kwaliteit vergeleken....?  
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 6-5-2014 11:41:47

Karolien
Late night snack - voor hoeveel personen?
Hoi hoi, We zouden als '4de maaltijd' tegen 23u nog frietjes en pita willen voorzien, maar heeft iemand een idee voor hoeveel personen we dit het best berekenen? We zitten met een 100-tal genodigden, zou frietjes voorzien voor 60 personen voldoende ...
Voorbereiding Reacties: 8 6-5-2014 10:44:39

Lieve
Ringkussen, ringdoosje,...wat hebben jullie om ringen te bewaren?
Eigenlijk wou ik een ringkussen omdat dat de ringen het mooist presenteert.  Dat wou ik zelf maken, maar ik begin lichtelijk in paniek te geraken dus misschien toch maar niet.Mijn dochtertjes zijn bruidsmeisjes, dus dacht ik eventueel een knuff...
Voorbereiding Reacties: 12 6-5-2014 9:49:42

Lieve
Versiering in de kerk : wie, wat, wanneer, hoe?
Voor de kerk heb ik eigenlijk geen versiering voorzien.  De pastoor legt de rode loper binnen en buiten en dat is het dan.Maar hier en daar zou ik toch iets willen.  Vooraan om de twee rijen aan de binnenkant van de gang of zo een tul...
Voorbereiding Reacties: 8 6-5-2014 9:27:31

sarah
Goede kapper gezocht regio Wijnegem
Help!! Ik ben op zoek naar een goeie kapper voor mijn opsteekkapsel. Met ongeveer nog ongeveer 3 maanden te gaan, raak ik in paniek. Ik heb al zoveel mailtjes gestuurd, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen van geen enkele... :-( En ook van...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 6-5-2014 8:48:41

belinda
kinderen betrekken na de openingsdans
Hallo, we zouden na de openingsdans graag iets doen met de kinderen, maar ik heb niet echt inspiratie. Zijn er hier nog die iets met de kinderen na de openingsdans hebben gedaan? Wat hebben jullie gedaan? We hebben er 4, de oudste is 11 en de jongste...
Openingsdans Reacties: 6 6-5-2014 8:37:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...