Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sara
yen yen house: ervaring
heb op 22 april juwelen besteld dat betaald zijn door mijn mama. we hadden gekozen voor een spoedbestelling maar nog altijd niks aangekregen.Heeft iemand er ervaring mee? Wat moet ik nu doen? Is een engelse site. Of gewoon nog wat geduld hebben...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 6-5-2014 7:52:10

tatjana
Tafelnamen
Hallo iedereen , We hebben lang gezocht naar tafelnamen , maar mss hebben we nu eindelijk iets gevonden .. Liefdesfilms we zouden dan de muziek van de films laten terug komen op de feest zelf , wat denken jullie ? Hieronder een lijstje van de film...
Voorbereiding Reacties: 4 6-5-2014 7:18:24

sofie
zenuwen!!! nog 1 maand en hup ineens zijn ze er, herkenbaar?
Het is morgen nog exact 1 maand tot de trouw en ineens krijg ik precies zenuwen, tot nog toe helemaal niet gehad, maar nu begin ik precies van de ene op de andere dag aan alles te twijfelen of het wel in orde is etc... Begin er ook over te ...
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2014 23:55:41

Mylene
Misboekje goed gekeurd!!!!
Ben helemaal happy!!!!Vandaag, met nog maar 31 dagen op de teller, voor het eerst bij de priester geweest.Had al tich keer een afspraak gemaakt maar het was hem altijd te vroeg, soit.Dus wij daar heen hem mijn misboekje die ik al had gemaakt laten z...
Voorbereiding Reacties: 2 5-5-2014 22:39:39

Hanne
Hoe wordt het vervoer geregeld?
Zoals de titel al doet vermoeden, hebben wij nog een vraagje ivm vervoer. Mijn vriend zou graag een huifkar hebben die ons en de dichte familie voert van het stadhuis naar onze feestlocatie (en liefst al vanaf mijn ouderlijk huis)...  Aanvankel...
Ideeën Reacties: 5 5-5-2014 22:21:44

gerda
Diana David
Iemand onder jullie die ervaring heeft met de winkel Diana David in Meise? Hun collectie lijkt mij wel heel speciaal...
Kledij - Suite Reacties: 6 5-5-2014 18:35:05

Mieke
Kelsbekerhof Nieuwerkerken
Dag iedereen, Wij zouden graag eens een kijkje gaan nemen in de zaal 'Kelsbekerhof' in Nieuwerkerken. Is iemand hier al naar een feest gegaan? Of er zelf eentje gegeven? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-5-2014 16:37:47

Keke
Iemand een stola te koop of waar kopen?
Dag iedereen Met nog 60 dagen op de teller komt alles stilaan korter en korter... Ik vraag me af met dat weer hier in België kan je er niet zo van op aan... Daarom zou ik graag een stola hebben om me om te gooien omdat ik nogal een 'krimp' ben...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 5-5-2014 16:27:04

Kiekske
Waar leuke enveloppendoos?
Iemand die weet waar ze leuke enveloppendozen verkopen? Of desnoods iets in de vorm van een brievenbus ofzo? Onze rekeningnummer staat immers wel op onze uitnodiging, maar ik vermoed dat een deel zijn cadeautje toch nog zo gaat mee hebben. (Als ik...
Voorbereiding Reacties: 5 5-5-2014 16:09:19

natascha
Wanneer taart?
Hellow ladies, We hebben dus meer een trouwfuif. We beginnen eerst met een receptie. Dit begint om half 7. Dit is voor iedereen. Doen we dit het beste tot 20 uur of 20u30? Dan gaan we naar binnen en hebben we broodjes. Dit zou ik een half uurtje l...
Ideeën Reacties: 5 5-5-2014 16:02:19

Marijke
Huwelijksreis naar Indonesië - welke eilanden meeste privé?
Dag bruidjes en bruidegommen!Wij denken eraan, na onze zalige verlovingsvakantie in de Seychellen, onze huwelijksreis in Indonesië door te brengen! We willen natuurlijk dat deze minstens even goed is als de vorige :) Vandaar mijn vraagje welke e...
Huwelijksreis Reacties: 2 5-5-2014 15:49:19

Sarah
Misboekje..
Dag mede bruidjes, Wij zijn nu volop bezig ons misboekje aan het afhandelen en willen graag er de kindjes in bijbetrekken in onze mis.. Elk kindje heeft er een "taak" zal ik maar zeggen, gekregen maar nu ben ik opz oek naar een tekst die de 2 oudste...
Ceremonie Reacties: 1 5-5-2014 15:32:22

Lieve
Waar goedkope strooimandjes/bloemenmandjes?
Ik ben nog op zoek naar goedkope bloemenmandjes voor mijn bloemenmeisjes.Weet iemand waar ik die kan vinden tegen een interessante prijs (ik heb er 4 nodig).  In satijn, riet,... wel met een hengseltje zodat ze het mandje goed kunnen vasth...
Voorbereiding Reacties: 7 5-5-2014 15:18:19

Jessica
Ideeën i.v.m. bedankjes getuigen, ouders, bruidskindjes?
Hallo! Ik ben nog volop aan het brainstormen naar leuke (en niet al te dure) bedankjes voor onze getuigen, ouders en bruidskindjes. ( en eventueel een tekstje?) Onze gasten van het avondfeest krijgen diezelfde avond nog een foto in collagevorm va...
Ideeën Reacties: 0 5-5-2014 15:17:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...