Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lindsy
Bedankjes: avondfeest en receptie?
Hoi iedereen,   Wij denken eraan om gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes te geven als bedanking ipv de traditionele foto. Nu was mijn vraag voor wie de bedankjes voorzien moeten worden: alleen voor de avondgasten of ook voor de mensen van de r...
Voorbereiding Reacties: 13 16-8-2011 12:30:13

Sofie
Te koop, rode loper + hoepelrokken
Hallo allemaal, Mijn dagje zit er ook op ze...   En ik verkoop nu dus wat gerief.   Een rode loper van 6 meter (2m breed). Af te halen in Affligem. Doe een bod...   Een kleine hoepelrok (die ik heb gedragen onder mijn kleed). Was nie...
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2011 11:42:31

jamina
Ik wil fotos op de achtergrond!!
Halloootjes allemaal, Ik hoor het hier vaak zeggen, en vind het zo een leuk idee ma heb geen idee hoe hieraan te beginnen. Ik had ook graag in onze feestzaal een soort van scherm gehad waar ze fotos van vroeger kunnen op projecteren en zo vanalles...
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2011 10:57:33

Sharon
survival kit
Hallo allemaal,   Wat steken jullie in jullie survival kit voor de dag zelf? Wat heb je zeker nodig? Ik denk aan deo, misschien reuk en lippengloss om bij te stiften... Laten jullie weten wat jullie er allemaal insteken, zodat ik zeker niets ...
Voorbereiding Reacties: 12 16-8-2011 9:32:18

Vera
wegwijzers
Dag allemaal,   Met nog 18 dagen te gaan beginnen wij aan de allerlaatste voorbereidingen.  We zijn op zoek naar witte, kartonnen wegwijzers waarop we onze namen kunnen schrijven en waarmee we onze gasten naar de zaal kunnen leiden. &nbs...
Voorbereiding Reacties: 3 15-8-2011 15:15:11

Babs
Onze perfecte dag!
Hoi bruidjes,   Ondertussen zijn wij al 2 dagen man en vrouw. Onze dag was hélémaal perfect! Het heeft wel geregend en zelf dat kon ons weinig schelen. We vertrekken straks op huwelijksreis dus een verslagje volgt daarna.   G...
Voorbereiding Reacties: 3 15-8-2011 15:01:12

lies
FOR SALE !!! Bolderkar en houdertjes voor tafelnamen
Dag bruidjes,   al 44 daagjes getrouwd en dus hoog tijd om andere brides to be te helpen met de verder organisatie ;-) Ik heb nog een supermooie bolderkar, geverfd en versierd, waarin onze bruidskindjes de show hebben gestolen tijdens de misv...
Voorbereiding Reacties: 4 15-8-2011 13:41:42

Severine
wordt ontvoerd
Help.... ze komen me exact binnen 10 min halen!!  Slechte nachtrust gehad, zodanig met de vrijgezellendag bezig geweest. Stress niet te doen Wie weet wat ik straks allemaal mee te maken heb! Voor m'n feest zelf, zal ik wel slaappilletjes halen.&...
Voorbereiding Reacties: 1 15-8-2011 13:21:45

Kim
Hellp.. Hoe doen jullie dit?
De proefdruk van onze uitnodigingen is binnen en we moeten dus enkel nog toestemming geven voor ze in druk gaan. Wij zijn van plan om met goede vrienden en familie te eten en dan de rest van de vrienden uit te nodigen voor een dansfeest. Wordt het d...
Voorbereiding Reacties: 5 15-8-2011 11:46:51

jamie
dag indeling
hejj bruidss...   wat vinden jullie van onze dag indeling??   12u ophaling bruidegom en deel suite aan feestzaal 'salons denotter' 12u30 aankomst ouderlijkhuis van de bruid ondertussen kleine receptie voor de suite 13u15 vertrek richting f...
Voorbereiding Reacties: 8 15-8-2011 11:05:18

natje
12/05/2012
hey medebruidjes allemaal druk bezig met de voorbereidingen . is mij opgevallen dat er veel bruidjes trouwen op 12/05/2012. wat hebben jullie allemaal al in orde gebracht?  nog veel succes met de voorbereidingen iedereen en voor de 12 mei b...
Voorbereiding Reacties: 7 15-8-2011 10:52:31

Claudia
Op zoek naar paspop en wasserij
Hey allemaal,   Wij zijn op zoek naar een wasserij regio Heist-op-den-Berg - Lier voor onze trouwkleren te laten reinigen. Vooral mijn sleep is echt vuil en ik zou dit toch graag proper willen; Ik ben op zoek naar een paspop om nadien mijn trouw...
Voorbereiding Reacties: 5 15-8-2011 9:43:04

Sara
nieuwe wendingen, nieuwe zorgen
we hadden gisteren familiefeest en blijkbaar gaat mijn nicht ook trouwen. Zij in april, wij waarschijnlijk in oktober. Nu maak ik me een beetje zorgen, we waren gisteren met elkaar aan het praten over hun trouwplannen en eigenlijk geen ze er niet zo...
Voorbereiding Reacties: 13 15-8-2011 9:16:31

jeslov
ooooooooh mijn God nog 4dagen te gaan
Ik heb slaaploze nachteb   'k maaak mij zorge over alles helpppppppppppppppppp
Voorbereiding Reacties: 3 15-8-2011 9:07:32

Bart
ringen laten graveren ...
Heykes,   Wij zijn Bart & Bart en wij trouwen volgend jaar in mei. Wij hebben reeds ringen die voor ons een emotionele waarde hebben, maar er staat echter niets in gegraveerd. Wij zouden onze naam en datum er willen in laten zetten. ...
Voorbereiding Reacties: 4 15-8-2011 6:17:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...