Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

SISKA
flip flops
hey, ik ben op zoek naar een lot flip flops iemand een idee waar ik die voor een prijsje kan vinden, die zou ik geven aan de dames op onze trouw om in de late avond te dansen
Ideeën Reacties: 8 5-5-2014 14:18:54

Lieve
Wie heeft er een mooi ringkussentje te koop?
Ik ben nog op zoek naar een mooi ringkussen.  Wie heeft er nog eentje te koop?  Stuur me een pb'tje.  
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-5-2014 13:11:46

stephanie
Verslagje trouw 26 april
Dag iedereen, Eindelijk eens tijd gevonden om een verslagje van onze trouw te schrijven. Ik ben niet echt zo een schrijfster, dus mijn excusses hiervoor. De vrijdagavond vertrokken naar mijn ouders. De zaterdag opgestaan om 6u. Iets gegeten en mij...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 5-5-2014 12:43:13

Jessica
To-do lijst, Juni bruidjes
Hey bruidjes! Nog 39 daagjes op de teller en de stressmomentjes beginnen serieus toe te slaan! Met net het doopsel (gisteren) en babyborrel (in april) van ons dochtertje achter de rug, kan ik nu ook eindelijk 100% aan de afwerkin...
Voorbereiding Reacties: 7 5-5-2014 11:45:40

Silvy
Rent a Priest
Hoi iedereen Daar wij niet echt gelovig zijn en een kerkdienst dus ook niet zien zitten hadden wij gedacht aan Rent A Priest. Helaas vind ik de uitleg op de site niet zo heel duidelijk en graag had ik dan ook wat ervaringen willen horen. Hoe gaat d...
Ceremonie Reacties: 4 5-5-2014 11:01:32

Jimmy
VW Busjes
Zoals de titel het zegt, zijn wij op zoek naar van die oude VW Busjes.  Gezien we reeds met andere zaken boven het budget zitten, wensen we hier wel niet te veel geld aan te spenderen.  Iemand goede tips of adresjes??
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2014 10:30:59

Nicole
danslessen
Hallo allemaal, met morgen nog maar 100 dagen op de teller (wat gaat die tijd vlug) zijn mijn vriend en ik ons aan het bedenken om misschien toch enkele danslessen te nemen voor de openingsdans. Iemand aanraders in de omgeving van roermond nl??? al...
Openingsdans Reacties: 0 5-5-2014 10:25:52

Jessica
Binnenlocatie Mol - Balen
Hallo allemaal! Met nog 39 daagjes op de teller ben ik nog wanhopig op zoek naar een overdekte of binnenlocatie in de directe omgeving van mol of balen. Als buitenlocatie zouden wij graag naar 't kristallijn gaan in Mol, maar een toffe overdekte lo...
Fotografie Reacties: 0 5-5-2014 10:06:27

Kim
GEZOCHT ford mustang waar je zelf mee mag rijden
Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een ford mustang waar mijn partner mee mag rijden. Iemand een idee?  Groetjes,Kim 
Voorbereiding Reacties: 10 5-5-2014 9:34:13

gario
Feestzaal De Venkel
Beste, Toch even een woordje over deze feestzaal... Nu zij wij als genodigden op anderhalf jaar 2 keer in deze feestzaal geweest maar deze keer liep het echt de spuigaten uit... Een harde maar eerlijke conclusie.....; deze feestzaal is enkel e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-5-2014 9:22:43

Silvy
Maekelhoeve
Hoi iedereen Wij trouwen volgend jaar 20 juni en zijn nog niet uit onze keuzes voor de zaal. Voorlopig hebben we een optie genomen op de Maekelhoeve in Veerle-Laakdal. Heb hier al enkele reacties over deze zaal gelezen maar zou toch graag specifiek ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 5-5-2014 9:15:15

stephanie
Mustang <3
Hadden al een tijdje geleden een mustang voor mij en mijn vriend geregeld voor met de trouw. ( een zwarte met gouden streep ). Nu had 1 van mijn getuigen laten horen ( heel subtiel ;) ) dat moest het kunnen hij ook wel graag in een oldtimer wilde mee...
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2014 0:36:01

Mieke
bedankingskes
Het is mss nog vroeg maar heb een ideetje voor de bedankingskes : ik ben zelf zot van magneetjes en ik had een idee met onze foto en trouwdatum erop te laten zetten of ons thema waar we mee gaan werken... maar ik vroeg me af weten jullie soms waar i...
Ideeën Reacties: 2 4-5-2014 22:19:40

Jolien
Gekocht @ Koonings
Mijn droom-kleed is gekocht! Toen de zeer vriendelijke dame de jurk tevoorschijn toverde vond ik ze echt niet mooi. Ik wou ze niet passen, ook omdat ze ver boven ons budget lag. De juffrouw overhaalde me: en ja hoor: ze paste als gegoten!! Mama...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-5-2014 20:43:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...