Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Linde
tekst in trouwringen
Dag iedereen, Misschien een rare vraag: wat zetten jullie in jullie trouwringen? Datum en de namen? Zou graag iets originelers willen... Voorstellen? Linde
Voorbereiding Reacties: 10 14-8-2011 23:03:46

Severine
Taak van een getuige
Zoals de titel al doet vermoeden, vroeg ik me af wat de taak eigenlijk is van de getuige, enkel handtekening plaatsen? Bah nee toch?  
Voorbereiding Reacties: 6 14-8-2011 22:50:31

Kim
Vrijgezelleng was top!
Hallo,   Gisteren was mijn vrijgezellen en het was echt super!!!! Ik moest gisteren werken maar om 18u hebben twee van mijn beste vriendinnen me komen ontvoeren. Ik moest mee in de auto en werd naar het huis van mijn vriendin gereden waar ik me ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-8-2011 20:26:22

Kim
Steentjes in ring?
Hey allemaal!   Ik hoorde onlangs dat er wel eens een steentje uit een ring kan vallen, dus dat je voor een trouwring dat beter niet kiest.  Maar tegenwoordig zie je dat zoveel!  Ik vind dit wel mooi voor de vrouwenring, maar twijfel ...
Voorbereiding Reacties: 8 14-8-2011 13:23:44

Jolien
rare dromen.
Met nog 11 dagen op de teller, begin ik toch wat zenuwachtig te worden!  Ik begin zelfs al te dromen over wat er allemaal kan mislopen. Deze week heb ik gedroomd dat mijn kleed nergens meer te vinden was in de winkel en ik een totaal nieuw moest...
Voorbereiding Reacties: 3 14-8-2011 12:55:27

Carmen
Zijn alle trouwringen duur?
Betalen jullie veel voor jullie ringen?   De dingen die ik op internet vind loen toch dikwijls op! 
Voorbereiding Reacties: 21 14-8-2011 12:14:31

nele
mauritius here we come!!
hallo , ik heb een vraag naar de mensen die al naar mauritius geweest zijn..waar hebben jullie uw geld gewisseld en wat is er aan te raden, vanuit het reisbureau (mauritiustravel.nl) zeggen ze het te wisselen op de luchthaven daar..maar is dat wel v...
Voorbereiding Reacties: 4 14-8-2011 12:10:38

Sarah
Wie trouwt ook op 7 juli 2012?
Hallo bruiden,   Wie trouwt er ook op 7 juli 2012? En hoe ver staan jullie ondertussen al? Voorlopig ligt enkel de feestzaal, traiteur en gemeente vast.  Versturen jullie allemaal een "save the date"?   Groetjes 
Voorbereiding Reacties: 11 14-8-2011 1:20:10

martine
huwelijksdag
Hallo allemaal Gisteren een prachtige huwelijksdag gehad,Het weer is nog goed meegevallen zodat we in onze cabrio mustang hebben gezeten.Wij hadden geen van beide enige stress en daarom is alles heel vlot en spontaan verlopen.Dus toekomstige bruidje...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2011 22:22:55

Katrien
Ballonnendecoratie regio Brugge
Hey, Met nog 19 dagen op de teller zijn we nog op zoek naar ballonnendecoratie.  Kent er iemand een adresje in regio Brugge?  We zijn reeds naar 't Ballonneke (Elsika) geweest maar daar hebben we nog niet alles gevonden wat we zoeken.&nb...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 22:09:06

Joke
Brugge
Ik heb twee vraagjes voor jullie:   1. Heeft er iemand ervaring met het inhuren van de Brugse koetsen om naar het gemeentehuis in stad Brugge te gaan?  Zou van net buiten Smedenpoort naar centrum moeten zijn ... 2. Iemand restaurants aan te...
Voorbereiding Reacties: 1 13-8-2011 20:51:29

Debbie
Wooehooew!
Eindelijk zit ik onder de 300 dagen!! nog 299 te gaan :-), het gaat supersnel!   Nog bruidjes voor 08 juni 2012??   wat hebben jullie allemaal al klaar voor jullie grote dag?
Voorbereiding Reacties: 8 13-8-2011 20:19:15

Severine
fotoclips
Wij zijn nog op zoek naar leuke fotoclips voor in de feestzaal? Iemand nog een idee? Regio Roeselare - Tielt 
Voorbereiding Reacties: 1 13-8-2011 19:30:25

dorien
hapjes bij kleine receptie
hallo,   wij (vooral ik) zit er mee in mijn hoofd om na onze viering hapjes en drank te voorzien    onze dagplanning voorlopig is ...  - 12uur30 gemeentehuis (= schatting is dat dit gedaan is rond +- 13uur?) - viering denken we ...
Voorbereiding Reacties: 5 13-8-2011 18:53:32

francis en joeri
wie trouwen er nog meer op juli 2012
hallo bruiden, ik zou graag willen weten wie er in juli 2012 gaan trouwen. en hoe jullie er met de voorbereidingen voorstaan.   we hebben al gereld  een afspaark  met de fotograaf de gemeten is geregeld  de bedankjes zijn gedaan&n...
Voorbereiding Reacties: 14 13-8-2011 18:47:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...