Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tiffanie
Voorbereidingen liggen stil
Hallo allemaal,   Met nog 349 dagen op de teller liggen de voorbereidingen hier windstil. Ik zit momenteel in een drukke periode en ik mis het wel! En toch laat het me geen seconde los , de trouw. Ik droom er zelfs over 's nachts. En er v...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 18:13:15

dorien
GLASfabriek/winkel/... of kunststof ofzo ...
hallo,   doordat ons thema zee is en we toch graag willen gaan voor 'SOS boodschap in een fles'.  ben ik op zoek naar flesjes/potjes/...    zo ben ik al gekomen bij www.flessenland.nl    maar zou er zo ook niets in bel...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 17:45:13

Sofie
Trouwfeest is achter de rug: ik verkoop enkele spulletjes
Hallo,   mijn trouw zit er reeds op. Het was een prachtige dag. Ik wil graag enkele spulletjes te koop aanbieden. Voor het moment kan ik geen mails meer versturen via hotmail. Vandaar dat jullie het moeten doen met onderstaande linken. &nb...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 14:03:21

Celesta
Vrijgezelle
Hoi,   Straks komen ze me halen voor mijn vrijgezelle... Heb er helemaal zin in, alleen jammer dat het zo aan het regenen is, wnt ik vrees dat het buiten te doen zal zijn... Spannend spannend... Maar ik ben er zeker van dat mijn vriendinnen dat ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 11:53:30

Caroline
dagplanning
hey   hoe ziet jullie dag eruit? Wij trouwen enkel voor de wet om 11.30, hoe lang moet ik rekenen voor make-up en kapsel (vrienden van mij komen dit aan huis doen). 's middags willen we broodjes eten bij de mama en 's middags foto's nemen. 's a...
Voorbereiding Reacties: 3 13-8-2011 9:05:18

lies
kader voor op de foto
Weet er iemand waar je zo'n grote fotokader/schilderijkader kan halen zodat de mensen ermee op de foto kunnen ?  Vind dit namelijk nergens...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2011 8:06:14

francis en joeri
Yes Eindelijk in ondertrouw gegaan
hallo wilde even me blijdschap met jullie delen eindelijk licht onze datum vast bij de gemeten      
Voorbereiding Reacties: 0 13-8-2011 0:18:45

francis en joeri
Yes Eindelijk in ondertrouw gegaan
hallo wilde even me blijdschap met jullie delen eindelijk licht onze datum vast bij de gemeten      
Voorbereiding Reacties: 2 13-8-2011 0:18:44

Sara
morgen vrijgezelle!!!
Hey bruidjes...   Morgen is het dan zover, dan hebben we onze vrijgezelledag en avond. Ik ben echt benieuwd naar wat ze allemaal gepland hebben, ik weet echt van niets. Ze doen allemaal heel geheimzinnig. Het enige dat we weten is dat ik stipt o...
Voorbereiding Reacties: 11 12-8-2011 21:21:19

Kim
Kadootje voor de kindjes
Hallootjes,   Het begint stilletjes aan dichterbij te komen, brrrr :)   Kheb nog eens een vraagje, voorzien jullie iets voor als er kindjes naar stadhuis of kerk komen? een soort van 'geschenkje' met snoeppen? Kweet eigenlijk niet of er ki...
Voorbereiding Reacties: 12 12-8-2011 21:11:12

inge
Ceremoniemeester phfff
Phfff ik weet ik heb nog lang tijd maar krijg er soms de kriebels van.   ik vraag prijs bij enkele ceremoniemeesters en de prijzen liggen allemaal een beetje het zelfde maar uiteindelijk kies ik er eentje en ik vraag om eerst eens een klein ge...
Voorbereiding Reacties: 10 12-8-2011 19:40:17

Babs
Nog 7u 45 min
Hoi bruidjes,   Voel mij op dit moment al super zenuwachtig. Zo erg dat de zenuwen de bovenhand nemen van het verlangen naar de dag. Hopelijk kan ik er morgen wel van genieten!
Voorbereiding Reacties: 5 12-8-2011 16:15:50

Ellen
To do lijst 3/09/2011
Dag bruidjes allemaal,   Zijn er nog bruidjes van 3/09 die nog denken aan last-minute zaken om te regelen voor het huwelijk: wat nu reeds gedaan is: tafelschikking, tafelnamen,... bloemen kerk bruidsboeket misboekjes menu's gedrukt muzi...
Voorbereiding Reacties: 5 12-8-2011 15:49:40

Nick
geschenkje getuigen
Wat moeten we juist kopen als geschenkje voor onze getuigen?   ik lees hier heel veel van pennen en bonnen, maar dat vinden wij nogal "gewoontjes".   Heeft iemand nog een leuk idee? Het moet natuurlijk ook geen stukken van mensen kosten, ge...
Voorbereiding Reacties: 9 12-8-2011 15:40:38

vicky
vrijgezellendag
hey medebruidjes en gommetjes zoals den titel het zegt heb ik deze avond mijn vrijgezellenavond, heeft lang geduurd eer mijn getuige in actie geschoten is daarmee. nu had ik van de week al een aantal instructies gekregen voor vandaag. nu deze voormid...
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2011 14:54:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...