Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Severien
Hoe namen schrijven op enveloppe?
Hoi allen, ik heb wat raad nodig. Hoe schrijf je de namen op een enveloppe volgens de etiquette? Is dat 'Dhr & Mevr 'achternaam man' - 'achternaam vrouw' of moeten de voornamen er ook nog ergens op? Alvast bedankt voor de tip? Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 10 3-5-2014 17:49:49

Charlotte
kostuumpje voor zoontje (peuter)? Waar te koop?
Hallo, Ik zoek een kostuum voor mijn zoontje op de dag van onze trouw. Hij is een peuter, zal dan 2,5 zijn...heb wel wat gevonden op Nederlandse sites...in online shops, maar zou dat toch liever eens passen... Iemand tips van winkels in België ...
Kledij - Suite Reacties: 12 3-5-2014 12:37:09

Dominique
iemand intresse in zwarte nette schoentjes maag 27
Hallo,  Ik heb voor mijn zoontje bij het pakje dat hij gaat dragen met onze trouwdag schoenen gekocht. helaas zijn deze veel te groot. Heb je nog schoenen nodig voor je bruidsjonker kijk dan even naar de advertentie op marktplaats. https://www....
Kledij - Suite Reacties: 1 3-5-2014 12:08:09

Tanja
ceremonie
O ze ceremonie begint steeds meer vorm te krijgen. Omdat we er nu een beter zicht op hebben zijn we nog eens naar de zaal gaan kijken om er een idee van te hebben hoe alles juist gaat staan. Alles was naar wens behalve 1 ding! Donkere groene stoelen!...
Ceremonie Reacties: 4 3-5-2014 11:34:17

cecile
tijdschema
Heej mede bruidjes, Zijn hier mensen die een tijdschema/planning voor hun grote dag hebben en die hier zouden willen delen? Voor de wet zijn we al getrouwd. Onze misviering begint om 13u30 en de receptie in de feestzaal begint om 18 met dan aansluit...
Voorbereiding Reacties: 8 3-5-2014 10:35:26

valerie
Ten huize foets - Mol
Hallo iedereen, Wij overwegen ten huize foets als feestzaal. We gaan morgen nog eens kijken. We vinden weinig recensies van deze zaal.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-5-2014 23:17:06

Jody
Thema houden ook voor dansfeest?
mijn vriend en ik zijn aan het denken om een dansfeest te doen ipv een feest met dinner. Ik had al een thema voorzien en had daar al veel voor. Zou ik het thema ook doen voor een dansfeest?
Ideeën Reacties: 5 2-5-2014 22:38:46

silvie
tiara
Hallo dames,iemand een idee waar ik een tiara kan kopen aan een schappelijk prijs? regio Stekene/ Sint niklaasmercikes  
Kledij - Accessoires Reacties: 11 2-5-2014 21:13:06

Caroline
Ringen
Met nog 42 dagen op de teller zijn wij onze ringen gaan passen. Ben echt super content met onze ringen. De mijne was nog niet helemaal klaar maar ben er echt al super tevreden mee. Kon hem even goed al aanhouden. ;-). De service bij Ines B. Is ook ec...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2014 20:26:43

Wendy
Kleine feestzaal omgeving Schoten
Hey bruidjes in spé. Ik ben op zoek naar een kleine feestzaal (we zijn maar met +/- 25 personen), omgeving Schoten, Brasschaat, Ekeren, Merksem, Linkeroever, Kapellen ... Het feest zou plaatsvinden volgend jaar Mei , dus weersgevoelig... het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-5-2014 19:55:14

Evelien
Taxi voorzien aan feestzaal?
We willen graag dat onze gasten onbezonnen kunnen feesten en nadien veilig thuis geraken. Daarom hadden we gedacht om een taxi te voorzien. We zouden het dan wel voorzien, maar niet betalen. We hadden bijvoorbeeld gedacht aan een ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-5-2014 18:29:09

Jolien
Kasteel van Moerkerke: Tafelschikking
Hallo, Omdat ik een aantal zaken zou willen bestellen die nu aan een mooie prijs te verkrijgen zijn, zou ik dat al willen doen voor ons trouwfeest. Ik werk met maandtafels en per tafel hoort 1 fotokader en 1 maand uit karton gesneden. Ik hoop dat ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-5-2014 17:08:28

Lies
dames links/mannen rechts in de kerk?
Goedemiddag allemaal, Volgende week moeten we naar de kerk voor bespreking hoe de stoelen voor de suite moeten staan, CD uit te proberen, ... Nu heb ik een vraagje hierover: in de kerk zit de bruid links en de bruidegom rechts; de familie van de br...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2014 15:18:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...