Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sandra
Septemberbruidjes 2012 - welke honeymoon??
Hallo allemaal,   Wij trouwen volgens jaar 07-09-12 en willen vlak daarna op honeymoon...(gezien mijn verloofde moeilijk verlof kan opnemen buiten het bouwverlof is het makkelijkst vlak na de trouw). Ik wil heel graag een exotische bestemming, ...
Voorbereiding Reacties: 16 12-8-2011 10:37:57

Sharon
Vrijgevige mensen
Hallo allemaal,   Ondertussen staat de teller op 7 dagen en 14 uren en 41 minuten!!! Zo spannend! Ondertussen hebben we al enkele cadeaus gekregen en we zijn kei hard geschrokken van hoeveel de mensen geven. Er werd al op onze rekening gestort...
Voorbereiding Reacties: 19 12-8-2011 9:19:41

Lynn
Ceremoniemeester - Pierre Loncin
Zijn er hier nog bruidjes die ceremoniemeester Pierre Loncin geboekt hebben voor hun grote dag? Wij dachten er eerst geen te nemen omdat we trouwen voor de wet op een andere dag enkel onder ons 2 en voor de rest hebben we de maitre van de feestzaal ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-8-2011 22:17:14

Cathy
16 juli, een dag om nooit te vergeten
Hey dames,   Mijn trouwdag zit er al bijna een maand op, maar geniet nog na. Na een huwelijksreis, is het tijd om iedereen te bedanken.   Het was een fantastische dag met dank aan: * de forum-lezers/schrijvers voor hun tips, adviezen, ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-8-2011 17:32:19

Severine
ideetjes canvas
Bruidjes & -gommetjes    ik zoek nog een leuk tekstje om op onze canvas te zetten. misschien liefst iets rijmends, ter herinnering van onze mooie dag. met welk materiaal kan je erop schrijven, lukt dit met fijne stift? andere ideeë...
Voorbereiding Reacties: 2 11-8-2011 13:44:34

Sandra
Verliefd - Verloofd...
Hallo bruidjes,   Onlangs verloofd (op het strand van Empuriabrava gevraagd - zeer romantisch!) en nu begonnen aan de voorbereidingen dus kom ik ook aansluiten op dit forum! Onze datum is nog ver weg...07-09-2012! Ik wens alle bruidjes van 2012...
Voorbereiding Reacties: 19 11-8-2011 13:29:29

Katrien
Eretafel - troubles HELP!!!
Goeiemorgen allemaal!   Wij zitten met troubles aan onze eretafel... (Het is een populair onderwerp vandaag precies ;-))   Wij dachten eerst een eretafel te maken met de ouders en de getuigen en dan mijn tante en nonkel (mijn mama ...
Voorbereiding Reacties: 10 11-8-2011 11:12:20

Evelien
Wie zit waar aan de eretafel?
Zijn er hier regels voor? Ik dacht dat de bruid naast de ouders van de bruidegom moet zitten, en de bruidegom naast de ouders van de bruid. Waar zet je dan wie zijn getuigen? En welke van de ouders komt er eerst? Verdorie, ik dacht dat dit simpelder ...
Voorbereiding Reacties: 13 11-8-2011 9:44:03

renske
ook hier is et morgen de W-day :-)
vol stress ben ik bezig met alles klaar te zetten en om 15uur de zaal gaan klaarmaken. ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun, tips , hulp, .... ik heb veel aan deze site gehad , maar dit bericht zie ik niet als afscheid hoor ik kom zeker no...
Voorbereiding Reacties: 14 11-8-2011 9:05:20

Claudia
Morgen is het al zover!
Hey toekomstige bruidjes en bruidegommetjes,   Morgen is het voor ons al zover! We kijken er allebei naar uit, ikke met wat meer zenuwen dan mijn verloofde. Vanmiddag arriveert mijn familie al. Omdat de afstand groot is blijven zij slapen hier i...
Voorbereiding Reacties: 19 11-8-2011 8:29:56

Katrien
14 dagen op de teller!
Hey bruidjes!   waaahhh spannend :-D Wat is het voorbijgevlogen.. zaterdag hebben we allebei onze vrijgezellen, ik ga met vriendinnen naar een wellnescenter, 3 uur massages en ontspannen aaahhh.. De mannen gaan paintballen of karten en sav...
Voorbereiding Reacties: 1 11-8-2011 8:01:34

katrien
onze dag nadert....
Ja hoor de kloktikt op 23 u 59 min; Veel succes aan de bruidjes van 12 augustus 2011. Hopelijk hebben we mooi weer hé. geniet allemaal van jullie dag!!!grtjs 
Voorbereiding Reacties: 5 11-8-2011 0:01:22

Chloë
Hulp bij drankbestelling
Hoi allemaal,   ik moet deze week de drankbestelling doorgeven aan de brouwer van de zaal, maar hoe doe ik dit! Ik ben daar echt slecht in want weet niet hoeveel ik per persoon moet rekenen. Hoe hebben jullie dit gedaan? Voor receptie heb  ...
Voorbereiding Reacties: 4 10-8-2011 23:05:37

kristien
Enkele spullen te koop...
Hey iedereen, onze dag zit erop en enkele spullen bieden we te koop aan:   - hoepelrok maat XL, kleur ivoor - 100 m witte tule (gebruikt voor versiering zaal en huifkar) - enveloppendoos hartvorm, ivoorkleurig - witte linten op rol 25mm breed en...
Voorbereiding Reacties: 9 10-8-2011 22:39:28

kelly
witte mercedes cabrio
hela,   wij zijn nog op zoek naar een witte mercedes cabrio om ons te vervoeren op onze trouwdag maar ik vind er moeilijk op het internet of het is ceremoniemeester inbegrepen. Weten jullie soms adresjes?   grtjs kelly
Voorbereiding Reacties: 1 10-8-2011 22:27:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...