Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bram
Vlaamse Opera (Gent)
Wie van jullie houdt hun trouwfeest in (of is gaan informeren bij) de Vlaamse Opera te Gent? Wellicht de duurste zaal in Gent, en het feest moet ook gedaan zijn om 2u. Maar wat een zaal!!! Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 1-5-2014 18:12:41

Bram
Huwelijksviering in Cultuurkapel (Gent) met Rent-a-Priest
Heeft er iemand reeds gewerkt met Rent-a-priest? Wij zijn van plan om een viering te organiseren met iemand van hen in de Cultuurkapel te Gent.  Thanks voor jullie feedback!
Locaties - Viering Reacties: 0 1-5-2014 18:02:27

Wendy
Gekleurde gelnagels?
Hallo bruidjes,zijn er hier onder jullie die ook gekleurde gelnagels gaan laten zetten? Ik ben nog aan het twijfelen... en als ik het dan laat doen, dan weet ik niet of ik ze volledig in kleur wil of enkel de tip... wat denken ju...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 1-5-2014 17:48:46

Eva
Locatie Foto's regio Liedekerke-Aalst-Haaltert
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in Liedekerke en zijn op zoek naar een leuke locatie om onze trouwfoto's te nemen. Ik zoek zowel buiten -als binnenlocaties omdat wij trouwen in April en we dus niet echt op het goede weer kunnen rekenen. Alle tips ...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 1-5-2014 16:21:59

cecile
winkels trouwschoenen
Waar hebben jullie trouwschoenen gekocht? Ik ben al een tijdje online aan het kijken maar heb nog niets gevonden dat mij aanstaat. Ik durf zo'n dingen ook niet goed online kopen. De enige winkel die ik daarvoor ken is Van Loock maar op hun webshop he...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 1-5-2014 15:30:10

Elke
GEZOCHT Reserve Bruidsschoenen: PENNY Rainbow club maat 40 (7)
Bruidjes,Ik heb een paar bruidsschoenen gekocht van Rainbow club model florrie in maat 40. Deze zitten op het eerste zicht nogal makkelijk:-) Maar ik schuif enorm veel naar voor. Dus zou ik eventueel een extra paar willen aankopen. Wie dus bove...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-5-2014 13:31:48

Jessica
witte loper
Hoi  Weet er iemand waar wij een witte loper kunnen kopen of huren? Ongeveer 30 meter lang.. Omgeving Limburg Of verkoopt er hier iemand deze misschien? Groetjes
Locaties - Viering Reacties: 0 1-5-2014 12:58:00

Niki
Ceremoniewagen
Beetje paniek! Nog 36 dagen en wij hebben nog steeds niets vernomen van onze ceremoniewagen. Wij hadden er in aug 2013 een gereserveerd en in oktober hebben we nog een mailtje gekregen dat ons voorschot ontvangen was enz.. Nu heb ik deze week al...
Ceremonie Reacties: 2 1-5-2014 10:39:31

Evelien
Gasten
Hoeveel gasten hebben jullie in totaal? Bij ons hebben er al veel moeten afhaken omdat de helft van m'n vriend zijn collega's (vrienden) op zee zitten. Dus wij zitten maar ongeveer al 85 gasten. Is dit niet wat weinig?
Uitnodigingen Reacties: 13 1-5-2014 10:19:12

Kimberley
Kasteel Wissekerke Bazel
Heeft iemand ervaring met het plannen van een trouwfeest in het kasteel Wissekerke in Bazel (Oost-Vlaanderen) (met eventueel eigen catering)?  Alvast bedankt voor jullie reacties.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 1-5-2014 9:23:41

Marjan
Cocktailjurk - regio Dendermonde - Aalst - Sint-Niklaas - Gent
Iemand een tip voor een mooie cocktailjurk met een max. van 125,00 euro. Daar ik dit zelden of nooit aan doe, hang ik daar liever niet te veel geld aan. Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 13 1-5-2014 8:28:00

kelly
Morgen is het zover
Zoals de titel het zegt is het morgen zover :-D Wat is de tijd toch snel gegaan Bedankt allemaal voor de leuke tips die ik hier gevonden en gekregen heb Geniet nog van de voorbereidingen ;-) Groetjes Kelly
Voorbereiding Reacties: 27 1-5-2014 7:56:57

confettigirl
indeling tafels landen thema
Hallo Wij willen ons feest in het thema van landen doen... We hebben dus ook een 4 landen buffet genomen. Op iedere tafel willen we een vlagje van een land zetten en een fotokadertje waar wat uitleg over de inwoners van het land enz staan... We wi...
Ideeën Reacties: 2 30-4-2014 23:41:28

veronique
Speelgoedgeld
Hey bruidjes :) Voor onze menukaartjes ben ik opzoek naar speelgoed dollars :) ik vind overal speelgoed euro's maar moet dollars hebben :) Kan iemand me hierbij helpen Dank u
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2014 21:15:23

Kiekske
Slechte traditie wordt voortgezet :(
De grootouders van mijn partner zijn getrouwd "in de rouw" omdat er een ouder was gestorven. Mijn schoonouders zijn getrouwd "in de rouw" toen 3 weken voor hun huwelijk zijn moeder stierf. We zijn 44 dagen voor ons huwelijk ... en mijn schoonvader ...
Voorbereiding Reacties: 16 30-4-2014 20:51:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...