Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Chloë
Decoratie
Hoi allemaal,   met nog 26 dagen op de teller begin ik aan het voor mij moeilijkste punt: de decoratie! Ik ben daar een ware kluns in! Ons thema is Disney en sprookjes zoals de meesten al zullen weten. Wat hebben jullie allemaal als versiering g...
Voorbereiding Reacties: 3 7-8-2011 10:37:30

Liesbeth
Het zit er op :( Het was een prachtige dag!!! Cliché's bevestigd :)
Dit zal hier wss mijn laatste berichtje zijn, aangezien we gisteren getrouwd zijn... Ik kon nu niet meer slapen, ook al waren we maar om 6u thuis vanmorgen... :) Ik kan alleen alle cliché's bevestigen die gezegd worden over een huwelijk. Het was...
Voorbereiding Reacties: 7 7-8-2011 9:37:07

Claudia
Trouwkleed mee naar huis en verrassing
Hey allemaal,   Vandaag had ik om 12u een afspraak in de bruidswinkel. Ik was echt héél zenuwachtig. In een eerder berichtje heb ik verteld dat ik was wat bijgekomen en die kilo's er moeilijk afkreeg, maar met gezond eten en veel sport...
Voorbereiding Reacties: 2 6-8-2011 23:24:33

Baci
te koop
Hey   Onze dag is voorbij en ik heb nog enkele gadgets die nu net meer kunnen dienen...   - korte ivoorkleurige handschoenen  - ivoorkleurige sluier - paars-witte enveloppendoos - paars-wit ringkussentje - heel wat rieten mandjes - pa...
Voorbereiding Reacties: 19 6-8-2011 23:05:15

An
Bevestiging
Het is misschien iets typisch vrouwelijks: bevestiging willen?  (Alhoewel dat mijn toekomstige ook wel graag schouderklopjes krijgt als hij geholpen heeft in het huishouden of gekookt heeft.) Lopen hengelen achter complimentjes doe ik niet maar ...
Voorbereiding Reacties: 3 6-8-2011 21:38:11

Valérie
bruidskindjes-dames
Hey allemaal,   Ben aant nadenken over bruidskindjes enzo. Hoeveel kinderen nemen jullie? Bekostigen jullie de kledij of gaan jullie samen met de ouders en de kinderen shoppen? Wat is de ideale leeftijd? Zouden jullie die kleintjes uit de f...
Voorbereiding Reacties: 15 6-8-2011 20:04:54

Isabelle
dagen vrij voor de trouw
dag iedereen,   kort vraagje: hoeveel dagen nemen jullie vrij in de week voor de trouw, en wat moet er dan nog allemaal gebeuren bij jullie?   groetjes 
Voorbereiding Reacties: 13 6-8-2011 11:16:56

Katrien
San Patrick
Beste medebruidjes   Weten jullie in welke winkels ze héél veel kleedjes van San Patrick verkopen?   Ik vind die namelijk prachtig!!! :-)   groetjes en alvast bedankt!   Katrien
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2011 10:43:16

bruidje
Vrijgezellen...Spannend!!
Met nog 13 dagen en 14 uren op de teller, heb ik vandaag mijn vrijgzellendag & avond... Mijn toekomstige zijn ze deze ochtend al om 9 uur komen ontvoeren, ik moet om 11.30 uur klaar staan.. SPANNEND!! Ik ben eens benieuwd   groetjes!
Voorbereiding Reacties: 4 6-8-2011 9:28:45

cinderella
Muziek gemeentehuis
Omdat we enkel voor de wet trouwen ben ik aan het twijfelen of ik eventueel voor eigen muziek in het gemeentehuis zou kiezen voor een persoonlijke toets. Ik heb het eens na gevraagd en we mochten eventueel onze eigen muziek mee brengen.. Welke liedje...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2011 9:13:57

Babs
1 week!
Hoi,   Waar zijn de bruidjes van 12 en 13 augustus? Nog 1 week en het is aan ons! Zoals het weerbericht er nu uitziet zou het zelf mooi weer zijn (fingers crossed). Ikzelf moet nog 2 dagen werken volgende week en vanaf dan naar de trouw toe...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2011 9:11:16

Sonja
De Big Day !!!
Vandaag is het dan eindelijk de grote dag, na al de maanden van hard werken aan de voorbereidingen. Ben superrustig, de stress is totaal weg.   Gisterenavond nog lekker gaan eten met mijn toekomstige en samen hebben we ervan genoten. Ik wens aan...
Voorbereiding Reacties: 11 6-8-2011 7:26:22

Liesbeth
nog 5uurtjes
Wow! Nog 5uur en ik ben getrouwd!! Het zijn 2 korte nachtjes geweest, maar moe ben ik niet... Spannend! Hopelijk wil het weer wat mee... Groetjes, van een straks getrouwd bruidje :) 
Voorbereiding Reacties: 8 6-8-2011 6:06:41

dorien
hoe kiezen jullie jullie muziek voor de viering?
ik ben al meer dan een uur liedjes aan het beluisteren ... hoe kiezen jullie uiteindelijk jullie muziek want er zijn zoveel mooie liedjes!!!  wij hebben niet echt muziek waar wij altijd naar horen ofzo dusja ...   
Voorbereiding Reacties: 10 6-8-2011 3:33:12

Lilabluestar
Dipjes
Mijn vriend heeft me eind december ten huwelijk gevraagd. Sindsdien ben ik verliefd geworden op een jurk van Cymbeline (collectie 2011). Ik had mezelf voorgenomen ten vroegste in september op pad te gaan voor een jurk, wanneer de nieuwe collecties bi...
Voorbereiding Reacties: 6 5-8-2011 23:25:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...