Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Fotograaf 17/10/2014 regio Limburg
Dag allemaal,wij zijn op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk dat zal doorgaan op 17/10/2014 te Riemst/Borgloon. Er mogen zeker en vast geposeerde foto's getrokken worden maar we houden daarnaast ook van spontane en ludieke foto's...
Fotografie Reacties: 14 29-4-2014 13:08:09

Lies
openingsdans en vermenigvuldigen
Met nog 25 dagen op de teller, maak ik me druk om details :-) Heb een vraagje over de openingsdans en het vermenigvuldigen. Eerst dansen we natuurlijk samen, daarna mijn man met zijn mama en ik met mijn papa. Daarna hij met mijn mama en ik met mijn ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-4-2014 12:54:36

Kja
betaalbare make-up regio Diest-Zichem
Hoi iedereen, Ik vind online enkel make-up aan huis met tarieven van +100 euro. Ik zie ook wel reacties van andere streken: zoek naar mensen viavia die dat ook doen bv. als bijberoep en dan zit je eerder aan tarieven van 25-50 euro.  Kent er o...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 29-4-2014 12:53:23

Hilke
Iemand ervaring met Elisa Utzeri -make-up en haar-??
Heeft er iemand ervaring met deze artieste? Ze zou minder klassieke kapsels aankunnen!? Bedankt voor jullie response! Dorothy vandemaele is al bezet op mijn trouwdag. Dus moet dit blijkbaar toch op tijd vastleggen ;-)
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 29-4-2014 12:50:30

Britt
Nog steeds op zoek naar DE uitnodiging...
Hallo, onze dag begint meer en meer vorm te krijgen, qua stijl en thema, meerbepaald vintage, brocante met een vleugje barok. Ik hou van authentieke spullen, die komen ook vaak terug in decoratie, accessoires,... Nu ben ik no...
Uitnodigingen Reacties: 3 29-4-2014 12:40:59

majona
bruidshuizen West Vlaanderen
Goedemiddag! Kennen jullie bruidshuizen in het West vlaamse waar ze zeker Ladybird, Marylise en Sincerity hebben? Ik had op 28/7 een afspraak bij Bruidshuis Steven te Torhout, daar ze zoals eerst doorgaven op verlof waren tot en met de 27e. Nu liet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-4-2014 12:11:17

Leen
Iemand ervaring met Elysee Genk?
Hoi! Wij zouden graag willen trouwen op 12 juni 2015, en zijn dus nu al volop aan het zoeken naar een zaal. Op dit moment komt de offerte van de Elysee het beste uit voor ons, maar heeft iemand hier ervaringen mee? Groetjes Leen
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 29-4-2014 11:59:03

catherine
Te koop: Haaraccessoire handgemaakte witte roosjes speldjes
Hallo allemaal! Ik ben in augustus getrouwd. Na mijn verhuis heb ik deze witte roosjes-speldjes teruggevonden. Ze zijn handgemaakt (van polymer clay) uit Israël. Ik heb ze echter niet gedragen omdat ik uiteindelijk voor een ander kapsel ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 29-4-2014 11:44:06

zefanja
gastenboek puzzel zelf maken
Beste bruidjes, heb een vraagje; wil graag een gastenboek als puzzel , maar vaak komt dit nog al duur uit ( vanaf 85 euro ) nu kwam ik op het idee. waarom zelf niet maken, gewoon op site van smartphoto een puzzel laten maken met onze foto erop, en ...
Ideeën Reacties: 1 29-4-2014 11:35:31

Anja
Speech getuigen in kerk of feestzaal?
Dag lieve medebruidjes, Graag hadden wij gehad dat onze twee getuigen een speech geven. Eerst hadden we gedacht om ze gewoon in de kerk enkele zinnetjes te laten zeggen, maar we zijn onlangs naar een trouw geweest en dit werd dan in de feestzaal geg...
Ceremonie Reacties: 2 29-4-2014 11:07:59

Anja
Accessoire kort/halflang haar
Lieve medebruidjes, Overal zijn er opsteekkapsels te vinden voor bruiden met lang haar. Ikzelf heb kort/halflang haar en zoek hiervoor nog inspiratie. Bestaan er hier ook websites met voorbeelden van? Had gedacht aan een diadeem maar weet niet of di...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-4-2014 10:55:16

Iline
Trouwen in het Gravensteen
Dag iedereen, Graag zouden wij trouwen in het Gravensteen, maar de info over de mogelijkheden is heel erg onduidelijk. Zo mag er max 99 personen in heel het Gravensteen zijn, inclusief toeristen. Je krijgt geen voorrang op toeristen dus eigenlijk is ...
Ceremonie Reacties: 7 29-4-2014 10:34:24

Joke
Uitnodiging, wat moet er zeker op?
Wij hebben binnenkort een afspraak met de drukker, dus ben al es aan 't zien voor onze tekst. We gaan voor een redelijk "strakke" uitnodiging en ik wil de tekst beperken tot het minimum, zodus dat is: - u bent uitgenodigd om het huwelijk te vieren ...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-4-2014 10:16:19

Marco
kapper regio Leuven
Hallo, ik ben op zoek naar een goede kapper voor mijn bruidskapsel. Best in Leuven zelf , idealiter iemand die aan het huis kan komen. Hebben jullie daar aanraders? Ik zoek ook een kapper die ook het make up kan maken. Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 29-4-2014 9:49:56

maartje
Bedanking getuigen?
Hey iedereen, ik vroeg mij af of jullie een cadeau voorzien voor de getuigen en zo ja, aan wat jullie denken? Vernoemen jullie de getuigen ook in de speech? Alvast bedankt voor de info!
Ideeën Reacties: 4 29-4-2014 8:55:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...