Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

dorien
nacht voor de trouw
heej bruidjes en bruidegommetjes,  nu ik alleen zit doordat mijn venteke nachten heeft (en dit ook de allereerste keer is sinds we een jaar, een maand en iets langer samen wonen) vraag ik me af of er mensen zijn die de nacht voor hun huwelijk e...
Voorbereiding Reacties: 21 5-8-2011 22:35:54

kim
morgen is het zover
Morgen is het zover!! duimen allemaal voor toch een beetje droog weer!  
Voorbereiding Reacties: 5 5-8-2011 21:21:15

Patrizia
Hoeveel gansen op het menu???
Hallo, ik weet dat ik er veel te vroeg bij ben... uiteindelijk moeten we pas enkele maanden voor het huwelijk met de zaal ons diner gaan bespreken maar toch zou ik graag willen weten wat de andere bruidjes zoal hebben gepland voor hun diner...  ...
Voorbereiding Reacties: 13 5-8-2011 21:07:53

cinderella
Trouw eind september , checklist sta ik op schema?
Met nog 52 dagen op de teller begint het toch wel te korten. De twijfels beginnen toch een beetje boven te komen of we wel aan alles hebben gedacht. We trouwen in een zeer beperkt gezelschap en enkel voor de wet maar we willen toch wel dat onze dag p...
Voorbereiding Reacties: 3 5-8-2011 20:50:14

Sonja
Morgen de grote dag
Hey bruidjes en bruidegommekes,   morgen is het onze grote dag, het zal pas zondag of maandag zijn dat ik hier terug iets neer schrijf. Alles was heel goed geregeld en toch heb ik de laatste dagen veel stress gehad, gisteren even gecrasht en ruz...
Voorbereiding Reacties: 12 5-8-2011 19:20:23

Claudia
Op zoek naar grote fotokader
Hey allemaal,   Zoals de titel zegt, ik ben op zoek naar een grote fotokader voor de gasten van het avondfeest in te fotograferen. Heeft er iemand tips?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 8 5-8-2011 13:57:42

Ilse
ceremoniemeester M. Sel?
Hallo,   Wie heeft er ervaring met ceremoniemeester Marc Sel uit Duffel?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 5-8-2011 12:32:20

Jessica
Voor alle bruidjes met een maatje meer en voor alle anderen : Foto's van onze grote dag
Heyhey,   het heeft wat lang geduurd; maar ik heb de foto's op fb gezet. Je moet wel wat geduld hebben; het zijn er nogal wat... Ze staan niet in volgorde, maar dat geeft niet. Normaal wou ik ze niet laten zien, omdat ik me serieus schaam voor...
Voorbereiding Reacties: 35 5-8-2011 10:09:08

Sarah
ALLES loopt mis
pff ligt het nu aan de datum of aan ons , we weten het niet . we krijgen alleen maar negatieve mailtjes aan voor een zaal dat al volzet is , tenten dat ze niet meer kunnen leveren traiteur dat niet voor meer dan 150 personen kan leveren . en ga zo...
Voorbereiding Reacties: 10 5-8-2011 10:07:16

Petra
Alternatief voor een gastenboek..
Hey iedereen!! Voor ons huwelijk ben ik op zoek naar een origineel alternatief voor een gastenboek. Persoonlijk vind ik een gastenboek zo passé,en ik ben dus op zoek naar een leuk alternatief. Vorige maand ben ik naar een trouw van een goede v...
Voorbereiding Reacties: 13 5-8-2011 8:28:55

katrien
hartjes snoep
hallo, wie kan er mij een idee geven waar ik van die hartjes snoep kan kopen zo in roze, oranje en geel? liefst regio ieper grtjs 
Voorbereiding Reacties: 10 5-8-2011 0:37:11

suzy
nog 1 dagje na morgen
nog 1 dagje na morgen en dan is het zover. pfff spannend... ik probeer geen zenuwen te hebben maar toen ik daarstraks alle spulletjes klaar legde voor naar de zaal te doen gierden ze toch wel door mijn lijf. heb zo'n schrik dat ik iets vergeten ben ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-8-2011 22:35:05

Céline
nogal ontdaan...
Hallo iedereen,   We hebben vorig weekend alle uitnodigingen op de post gedaan. Zondag kregen we echter te horen dat het zeer slecht ging met mijn grootvader. Hij is vannacht overleden. Zeer erg, en de hele familie is dus behoorlijk ...
Voorbereiding Reacties: 9 4-8-2011 21:00:18

rina
kleren kids oke
Gisteren een uitstapje gemaakt met onze 2 dochtertjes en de 3 kindjes van mijn toekomstig schoonzuske En voor alle 5 kleren gevonden voor de trouw In de Offerandestraat in Antwerpen zijn tamelijk wat winkeltjes waar ze ferm kleren hebben voor bruidsk...
Voorbereiding Reacties: 8 4-8-2011 19:28:37

gitte
thema disney ??? kinderachtig of leuk :) tips zijn welkom
hey,   graag had ik als thema disney gepakt maar mijn vriend heeft bang dat dit te kinderachtig overkomt. heeft iemand hier tips voor? :)  
Voorbereiding Reacties: 7 4-8-2011 14:44:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...