Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

maartje
Bedanking getuigen?
Hey iedereen, ik vroeg mij af of jullie een cadeau voorzien voor de getuigen en zo ja, aan wat jullie denken? Vernoemen jullie de getuigen ook in de speech? Alvast bedankt voor de info!
Ideeën Reacties: 0 29-4-2014 8:55:55

Evelyn
ik raak maar mijn spanningshoofdpijn niet kwijt
de mensen die mij het afgelopen jaar gevolg hebben, weten dat ik een uitzonderlijke familie heb. En het blijkt maar niet te stoppen. Ik had het er al over gehad dat mijn ene zus niet welkom is op ons feest, en dat mijn andere zus enkele weken terug ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-4-2014 8:35:24

joyce
kledij mama's
Dag iedereen, Waar hebben jullie mama's hun kledij voor de grote dag gehaald? Allebei de mama's maken zich grote zorgen dat ze niets zullen vinden die toch wat chique en betaalbaar zal zijn.. Binnenkort maak ik enkele dagen vrij om met hen mee te ga...
Kledij - Suite Reacties: 6 29-4-2014 7:56:25

Eva
5 juli bruidjes
Hoi, Nog minder dan 10 weken :). Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen en tegen wanneer moeten de gasten verwittigen of ze al dan niet komen? Merci voor jullie hulp!
Voorbereiding Reacties: 8 28-4-2014 20:53:12

Karolien
hoe beginnen aan het kiezen van een fotograaf
hallo dames, zoals de titel het al zegt heb ik effe jullie hulp nodig bij de zoektoch naar een fotograaf. Ik heb al wat op internet rondgekeken en er zijn er verschillende die me helemaal niet aanspreken, maar toch ook wel veel die dit wel doen. h...
Fotografie Reacties: 15 28-4-2014 20:12:03

tineke
bruidsuiker
Wij hebben als bedankje gekozen voor bruidsuiker in een plexi bol te stoppen afgewerkt met een roosje. Nu is de vraag hoelang op voorhand zou je eraan beginnen aan de bruidsuiker in de bollen te stoppen? Ga da niet verkleuren moest je het op voorhand...
Voorbereiding Reacties: 3 28-4-2014 18:24:09

natacha
eerste pasbeurt
 met nog 67 dagen op de teller kan ik morgen eindelijk de eerste pas van mijn trouwjurk meemaken (wetende dat ik deze 18/9/2013 besteld heb) vandaag een mooi bruin tintje laten spuiten morgenvroeg word mijn kapsel nog eens gedaan en dan ho...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-4-2014 18:04:10

tineke
Juni bruidjes
Zijn er nog juni bruidjes die even willen checken of ik niks vergeten ben. Wij hebben al:  - uur gemeentehuis- uur kerk- vervoer- trouwjurk: besteld- kostuum: besteld- schoenen - juwelen- lingerie- dj- fotograaf-videograaf- ceremoniemeester...
Voorbereiding Reacties: 3 28-4-2014 16:42:04

Sarah
Help ik weet het niet meer ?
O help ons. Wij trouwen op 21 juni niet lang meer dus !.. Nu is er bij mij een spierziekte vastgesteld zit ondertussen al enkele maanden thuis en nu begint het revalideren, alles kost zo enorm veel geld, dat het ventje hier thuis al iets had van gew...
Voorbereiding Reacties: 2 28-4-2014 16:15:26

Coraline
aaaarrrrgggghhhhh
Hebben jullie ook dat gevoel dat het eigenlijk mag komen omdat je die voorbereidingen beu bent... De laatste weken is dit het enige waar ik over praat, denk, mailt, sms't, typt,... en kheb nog een goeie 2 weken een half te gaan, alles is in orde dus ...
Voorbereiding Reacties: 11 28-4-2014 16:14:02

Barbara
Docureeks OP12
Trouw jij deze zomer? Wil je deze speciale dag voor eeuwig onthouden? Voor een nieuwe docureeks dat zal uitgezonden worden op OP12 (VRT) zijn wij op zoek naar een jong koppel dat deze zomer van plan is te trouwen. In het programma, De Zomer van 2014...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-4-2014 16:12:46

Eline
Lied om getuigen te bedanken
Ik ben op zoek naar een liedje, graag een beetje emotioneel geladen, om mijn getuige te bedanken, die eigenlijk héél veel geholpen heeft bij de voorbereidingen van ons huwelijk... en ik vind dat zij een extra bedankje verdient :)
Ideeën Reacties: 1 28-4-2014 12:38:43

Eline
Live zanger
Wij hebben een live zanger, en mogen zelf muziek en duur kiezen.. Maar we weten niet zo goed wanneer de juiste timing is om hem 'in te schakelen' en met welk soort liedjes? Hij is vooral heel goed in rustige liedjes (vb. follow rivers en die aard van...
Muziek - Live Reacties: 5 28-4-2014 12:36:15

Lies
Alles komt altijd goed toch?
Pffff sorry als dit een zeur-berichtje wordt. De voorbije week was allesbehalve wat ik gehoopt had. Normaal gezien hadden we deze avond ons nieuwe huis gekocht, eindelijk na al die maanden officieel. Maar doordat de verkopende notaris...
Voorbereiding Reacties: 9 28-4-2014 11:53:34

stephanie
Jurk
Zaterdag mijn jurk voor de laatste keer gaan passen en gaan afhalen. was wat kilotjes kwijt dus moest wat ingenomen worden. ben er echt super blij mee !!!!! heeel veel dank aan de mensen van Youniek!!! geweldige mensen met een geweldige service ! e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 28-4-2014 10:35:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...