Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jolien
Openingsdans... Een hele klus !
Ik sta met de voorbereiding van de trouw al behoorlijk ver. Het belangrijkste wat nu nog moet gebeuren zijn de bloemen, de huwelijksmis bespreken, menu overleggen en uitnodigingen... Heb de afgelopen weken al heel wat tijd versleten met muziek te be...
Openingsdans Reacties: 22 28-4-2014 9:28:36

Jolien
Kasteel van Moerkerke dansfeest
Dag bruidjes, Wij trouwen binnen een jaar in het Kasteel van Moerkerke. Deze zaal staat al meer dan een jaar vast en we zijn er nog steeds van overtuigd: prachtige locatie en lekker eten. Toch zit ik met één dingetje verveeld... Voor het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 28-4-2014 9:23:27

Mieke
Biezemhof Aalter
Hallo , iemand ervaring met Biezemhof Aalter ?? Tnx :-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-4-2014 23:23:28

confettigirl
kerkelijk huwelijk of viering
Hallo Ik zit met een vraagje wij trouwen in een kapel. Maar bij het reserveren van de kapel vroegen ze of we een kerkelijk huwelijk wilden of een viering. Wat is het verschil?
Religie Reacties: 2 27-4-2014 22:49:38

Lies
TIPS!!!
Ons dagje zit er op en het was... Fantastisch!!! Ik heb zo genoten!! maar het is zo snel gegaan! Dus geniet, geniet geniet!!! Tis super... Bij  onze zoektocht naar de mensen die onze dag waar mochten maken hebben wij zelf gebruik gemaakt van wi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 27-4-2014 22:43:50

confettigirl
dezelfde openingsdans...
We zijn gisteren naar trouw van een collega/vriendin geweest...toen de openingsdans begon werden mijn vriend en ik ineens heel teleurgesteld zij hadden dezelfde als die wij heeeeel graag wilden... mijn vriendinnen zagen de teleurstelling op mijn gez...
Openingsdans Reacties: 9 27-4-2014 22:39:37

confettigirl
ceremoniemeester
Hallo wij zijn aan het twijfelen om een ceremoniemeester te nemen? Maar wat zijn zijn taken? Kent iemand een goeie regio Limburg (zonhoven) Groetjes
Ceremonie Reacties: 6 27-4-2014 22:34:42

Kiekske
En toen ... ging alle aandacht waarschijnlijk naar zus
47 dagen voor de trouw en mijn zus blijkt 7 weken zwanger. Eerst en vooral ... Ik vind het geweldig dat mijn ouders voor het eerst oma en opa worden! Ik vind het geweldig dat ik een neefje of nichtje krijg en suikertante word! Vooral omdat wij zelf ...
Voorbereiding Reacties: 5 27-4-2014 21:18:53

sara
Stress
Nog 40 dagen op de teller en de zenuwen beginnen toch te komen. Vooral omdat ik vrijdag eerste pas heb gehad van mijn kleed en ben inderdaad gelijk ik dacht wat bijgekomen. Er moet om goed te zijn tege 30 mei 2 kilokes af .... En ik weet niet of he...
Voorbereiding Reacties: 5 27-4-2014 20:08:38

Billie
Kapster aan huis regio Knokke-Heistp
Hallo medebruidjes, ik ben op zoek naar een kapper die aan huis komt en dit in de regio Knokke-Heist. Iemand die een goeie kapper weet? Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 27-4-2014 18:07:29

cecile
kalligrafie
Hallo, Zijn hier nog bruidjes die iets met kalligrafie gedaan hebben? Ik ben bezig met het zoeken van onze uitnodigingen. De uitnodiging heb ik waarschijnlijk gevonden en de enveloppen ook. Nu had ik de adressen er graag in kalligrafie laten opzette...
Uitnodigingen Reacties: 5 27-4-2014 16:34:43

Niki
Geloften
Mijn vriend en ik hebben afgesproken om onze geloften zelf te schrijven maar ik vind dit allesbehalve gemakkelijk! Kan iemand mij helpen? Wat moet er zeker instaan? Hoe maak ik het niet té persoonlijk maar toch wel, hoe...
Voorbereiding Reacties: 4 27-4-2014 15:09:07

Evelyne
save the date en uitnodiging op elkaar afstemmen
Goedemiddag, Wij zouden naast onze trouwuitnodiging ook graag een save the date kaartje versturen (trouwen in de zomer en hebben een zaal waarbij we aan een minimum aantal personen moeten geraken, dus willen zeker zijn dat zoveel mogelijk mensen er ...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-4-2014 14:14:47

evy
stiftom op glas te schrijven
Beste, Wij zijn op zoek naar witte stiften om op glas te schrijven. Liefst ene die je niet kan uitwissen. Iemand een idee ? Alvast bedankt !
Voorbereiding Reacties: 6 27-4-2014 13:07:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...