Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ilse
trouwvervoer
Hallo,   Ik wou eens even vragen of jullie auto's voorzien (lees: huren) voor de suite? En zijn de auto's dan om de beurt aan de kerk aangekomen zodat ieder koppel maar uit te stappen had (en dat de toeschouwers hun zagen)?? Of hebben ...
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2011 21:22:43

Pia
wanneer de getuigen vragen?
OK, we hebben nog steeds geen datum( maar zal sowieso volgend jaar zijn) maar wanneer hebben jullie de getuigen gevraagd? ik kan eigenlijk niet wachten maar zullen eerst maar een datum vastleggen zeker (hangt nog wat af van de opties van de zalen)?
Voorbereiding Reacties: 6 31-7-2011 20:59:23

Céline
En de emoties gaan op en neer ...
Vandaag was de proefsessie voor het eten op ons avondfeest bij Tybeert (Lokeren)! En het was super! Ik heb er echt alle vertrouwen in!!!!   Verder zitten we momenteel wel in de knoop met de bedankjes. We zouden zelf kleine doosjes vullen met b...
Voorbereiding Reacties: 6 31-7-2011 18:00:17

Kelly
Wagens
Hallo allemaal,   Ik ben zo al eens aan het denken over ons vervoer, voor onze grote dag. We dachten eerst aan een bus, maar nu (na een tijdje) vind ik dat niet meer mooi. Dan al een zitten googlen voor gewone auto's. Ik wil geen ouderwets...
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2011 16:48:45

virginie
prijs FDO
Hallo bruidjes,   Wat zijn de prijzen van FDO en zijn dit duo ringen of apart? Mvg Virginie
Voorbereiding Reacties: 8 31-7-2011 15:17:02

sonja
Grote menukaart met foto : welke site ?
Heeft er iemand goede ervaring met een site die een grote menukaart maakt met foto-afdruk ? (10 op 15 cm vind ik te klein)   Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 3 31-7-2011 14:47:13

Sofie
vrijgezellendagje 30/07
Gisteren was mijn en mijn verloofde's vrijgezellendagje.   Onze vrienden hadden dit geregeld dus we wisten van niks. Gisteren kwamen ze mijn vriend halen om 8u30u. Hij moest sportkleren aan hebben en deftige kledij meenemen. Zij gingen in Durbuy...
Voorbereiding Reacties: 2 31-7-2011 14:25:04

Elisabeth
Bruidjes september 2011
Hey, Nog 47 dagen op de teller en ongelooflijk veel werk... ik vroeg me af wat jullie nog allemaal te doen staat! Wij moeten ons boekje nog afwerken maar heb het net doorgezonden naar onze proost, de proefversie. Moet nog kijken voor boeket, versie...
Voorbereiding Reacties: 11 31-7-2011 12:59:23

Esther
Emotionele rollercoaster?
Hey trouwertjes!   In het verleden heb ik al veel gehoord over die 'koudwatervrees' die sommige mensen voor hun huwelijk krijgen... Nu vraag ik mij af of ik hier nu ook mee te maken heb. Ik ben héél blij dat ik met mijn ventje ga...
Voorbereiding Reacties: 7 31-7-2011 12:13:07

Claudia
Vestje, sjaaltje, ...?
Hallo allemaal,   Ik trouw op 12 augustus en het weer ziet er niet supergoed uit. Ik moet volgende zaterdag voor de tweede en laatste pas naar de bruidswinkel en ik ben aan het nadenken of ik een sjaaltje of vestje of zo zou bijvragen. Zijn er n...
Voorbereiding Reacties: 12 31-7-2011 9:19:27

Julie
Kousenband, ringkussen, paraplu en magazines te koop!
Dag toekomstige bruidjes!   Wij zijn intussen een weekje héél gelukkig getrouwd (foto's en verslagje volgen nog) en doen al enkele spulletjes weg ... - tiental trouwmagazines (o.a. 1x For lovers, 4x Loving you, 5x Bruid & bruide...
Voorbereiding Reacties: 6 30-7-2011 18:38:59

Britt
Sta ik achter op schema of niet??
Hallo,   ik zit bijna elke dag op het forum om wat leuke tips of ideetjes op te doen. Maar ik merk dat de bruidjes die rond mijn trouwdag trouwen al meerdere plannen hebben vast liggen dan ik. Sta ik dan zoveel achter?? Ik trouw 23 juni 2012 en...
Voorbereiding Reacties: 17 30-7-2011 18:33:13

Babs
Spanning en twijfels
Hoi mede-bruidjes,   Met nog 13 dagen op de teller begint naast de spanning ook de twijfel toe te slaan. Plots weet ik niet meer zeker of mijn kapsel wel de juiste keuze was en of mijn verloofde mijn kleed mooi zal vinden. Hebben andere bruidj...
Voorbereiding Reacties: 4 30-7-2011 17:20:41

Sonja
Vrijgezellenavond
Hoi bruidjes en gommetjes,   vanavond heb ik mijn vrijgezellenavond en ben best zenuwachtig want weet totaal van niks. Het enige dat ik weet is dat ik geen rok mag aan doen, en dat het riskant is voor mijn gelnagels, dus ik al denken en denken. ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-7-2011 15:53:17

Jolien
geslaagde vrijgezellenavond met klein minpunt
Hallo medebruidjes, zoals beloofd een verslagje van onze vrijgezellenavond:   Om 18u15 kwam de beste vriend van mijn vriend hem ophalen, niet wetende of ik hem nog zou zien die avond hem toch nog gezegd dat hij zijn verstand moest houden (haha)....
Voorbereiding Reacties: 2 30-7-2011 12:21:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...