Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Chloë
Fotokaders
Iemand van de al getrouwde bruidjes fotokaders gebruikt als tafelaanduiding? Als je dit gedaan hebt en wilt verkopen mag je dit zeker even doormailen naar chloeve@hotmail.com   Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 29-7-2011 23:20:34

Esther
Fotoclips
Vraagje voor de reeds getrouwde collegaatjes hier...   Heeft iemand van jullie fotoclips gebruikt voor op tafel die hij/zij wil verkopen? Mijn mailadres: esthermillen40@hotmail.com   Bedankt!   xxx Esther
Voorbereiding Reacties: 1 29-7-2011 20:40:07

Sofie
Datum en locatie
Hallo, Mijn vriend en ik zijn nog maar pas verloofd en dus ook nog maar pas begonnen met de voorbereidingen. We zouden graag volgend jaar trouwen maar hebben nog geen idee van de datum.. Waarschijnlijk wordt het wel tijd om stilaan in...
Voorbereiding Reacties: 14 29-7-2011 15:08:36

rina
eventjes hartje luchten
Heb het de laatste dagen een beetje moeilijk zoveel te korter bij de grote dag zoveel te moeilijker krijg ik het Ik heb als klein meisje altijd gedroomd van een schitterende mooie trouw met groot feest met alles er op en eraan Maar dit zal spijtig ge...
Voorbereiding Reacties: 10 29-7-2011 14:59:36

Katrien
Nog minder dan een maand te gaan...!
Opeens staat de teller op 27.. Toen ik met de planning begonnen ben stond het op 153, ook niet echt veel maar wow wat is dat snel gegaan. Gisteren de laatste details gaan regelen in de feestzaal en bij de DJ. Mijn lijstje is nu nog:   - ...
Voorbereiding Reacties: 6 29-7-2011 11:37:38

Tinneke
Foto's
Goede morgen,   Ik had al een paar keer gezien dat mensen hier een paar foto's kunnen posten, in het postje zelf (dus zonder link naar ergens anders). Hoe doe je dat? Het lijkt me precies niet te lukken...   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 1 29-7-2011 8:18:28

Baci
Morgen BIG DAY
Hey Bruidjes en gommetjes   Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig aan het worden! Morgen is het zover! AAAAHHHHH Na een jaar voorbereiden... Is het wel super snel voorbij gegaan... Vele zeggen mij dan ook d...
Voorbereiding Reacties: 11 29-7-2011 8:16:34

sofie
phanthera limo's brand
Hoi,   dit lees ik juist in de krant OUDENAARDE - Een felle brand heeft gisternamiddag de garage van het limobedrijf Panthera in de Oudenaardse deelgemeente Welden in de as gelegd. Van twee limousines, een Chrysler (foto boven) en een Lincoln,...
Voorbereiding Reacties: 0 29-7-2011 8:16:31

Liesbeth
maniakaal gedraag :)
wooohooo, als een echt maniak begin ik op allerlei sites nu de weersvoorspelling de gaten te houden :) en jawel, het ziet er voor volgende week zaterdag toch wel droog uit zeker?!! 15% kans op regen en een 22 graden... Nu maar hopen dat het zo blijft...
Voorbereiding Reacties: 13 28-7-2011 20:29:10

Tabita
vistaprint - visitekaartmagneten
Hey Bruidjes,   wie van jullie heeft de visitekaart magneetjes al eens besteld met eigen ontwerp? (we willen dit doen voor onze save the date magneten) Wordt heel het magneetje tot aan de rand bedrukt? Want er staat zo een stippellijntje, en ik...
Voorbereiding Reacties: 6 28-7-2011 20:15:12

Debora
trouwen of wachten?!
Trouwen met een buikje van 7 maand of wachten tot het kindje er is????   graag jullie ervaringen!
Voorbereiding Reacties: 15 28-7-2011 19:34:45

Jana
En nu hop naar het volgende!
eindelijk! de uitnodigingen zijn in proef! het gastenboek is al gekocht! nu nog originele bedankingen zoeken! iemand tips?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2011 19:31:03

Jolien
vrijgezellenavond: spannend...
zoals de titel al doet vermoeden, komt mijn vrijgezellenavond dichterbij (morgen). De laatste 2 weken echt in spanning afgewacht wat het zou worden. De vrienden bleven maar in mysteries babbelen. Ik hoorde dan ook nog eens dat ze bijna in ruzie geval...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2011 17:12:46

rina
misboekje ook inorde
Voila gisterenavond misboekje volledig uitgewerkt en afgeprint Was hieraan al begonnen maar moest nog wat details toevoegen en zo Vandaag alles gaan laten kopieren Nu nog juist een lintje erdoor  Weer een zaakje dat rond is  Gastenboek heb ...
Voorbereiding Reacties: 0 28-7-2011 14:35:55

Claudia
De kilo's pffffff
Hey allemaal,   Ik was weer netjes op gewicht tegen de eerste pas. Alles was in orde. De laatste weken let ik wat meer op mijn eten en ga ik een keertje meer in de week joggen om misschien nog een kilootje af te vallen. Vanmorgen op de weegsch...
Voorbereiding Reacties: 11 28-7-2011 13:08:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...