Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
hopeloze handen
Door mijn job in het ziekenhuis mag ik geen nagellak, laat staan gelnagels of iets dergelijks op mijn nagels hebben. Over het algemeen vind ik dit geen ramp aangezien ik erg broze en breekbare nagels heb. Ze zijn dus steeds erg kort geknipt...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 24-4-2014 16:48:20

Wendy
Teleurgesteld...
Hallo, Vandaag gingen we eens kijken naar de fotolocatie die we in gedachten hadden, namelijk het kasteel van Horst... Ik was echt teleurgesteld en men partner ook.. Wie heeft er nog leuke locaties in gedachten? Liefst in de omgeving van Diest.. x
Locaties - Fotografie Reacties: 8 24-4-2014 16:02:03

Tina
bedankjes trouwfeest
Hallo, waar hebben jullie je trouw bedankjes gekocht? groetjes
Ideeën Reacties: 22 24-4-2014 14:06:11

Ann
Dankgebed
Hallo iedereen, Aangezien wij geen priester in onze parochie ter beschikking hebben, zal onze huwelijksviering worden voorgeleid door een diaken. Dwz dat de eucharistie (Gebed over de gaven, prefatie, Eucharistisch gebed) in onze viering wordt verva...
Religie Reacties: 1 24-4-2014 13:35:10

Hanne
Ervaringen met zaal Horta?
Hallo allemaal,Dit is mijn eerste berichtje op het forum dus ik wil beginnen met een 'dank je wel'  voor de vele reacties die mij al goed hebben geholpen :-).Zijn er mensen op het forum die ervaring (recent) hebben met z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-4-2014 12:06:08

Jessie
Ervaringen De Barrier - 't Driessent
Hoi Bruidjes Heeft er iemand ervaring met feestzalen De Barrier en/of 't Driessent? We zijn gisteren gaan kijken in De Barrier en ik vond het al geweldig. Maar ik zou graag wat extra meningen hebben. Alvast bedankt ! Groetjes Jessie
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-4-2014 12:02:14

Debby
Inspiratie trouwboekje
Hallo iedereen, Ik ben stilaan bezig trouwboekjes aan het verzamelen voor onze trouw van volgend jaar, kwestie van inspiratie op te doen. Zou leuk zijn indien er hier op het forum dit ook nog willen delen. Zoja, willen jullie dit doorsturen naar mijn...
Ceremonie Reacties: 0 24-4-2014 11:56:08

stephanie
Whoehoe
Whoehoe ! Gisteren mijn Victoria juwelen voor de trouw ontvangen , mijn vriendin gaf een demonstratie en heb zo de juiste juwelen kunen kopen die bij mijn kleedje passen :) Ook de ringen zijn besteld via : http://www.sieradenludoonline.be Nu wacht...
Voorbereiding Reacties: 5 24-4-2014 11:49:26

Mrs to be
gelnagels - eerste keer
Hey Hey iedereen! Ik zou graag gelnagels laten zetten voor de trouw (en omdat ik dan mooie nagels heb tijdens heel onze huwelijksreis :)). Nu heb ik dat nog nooit gehad en vroeg me af ik het goed is als ik gewoon donderdagavond (trouw is zaterdag) ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 24-4-2014 11:36:24

samantha
Aftellen
Hallo iedereen Het is echt hier aan het afkorten :-D Nog 9 dagen en is ons dagje
Voorbereiding Reacties: 7 24-4-2014 11:18:11

ester
graag jullie hulp voor kalender getuigen!
Hallo lieve mensen, mijn verloofde en ik zouden graag onze getuigen op een origenele manier willen vragen. We willen voor beide een kalender maken die dus aftelt tot "onze grote dag" :) Om het wat leuk te maken willen we iedere maand wel e...
Ideeën Reacties: 2 24-4-2014 11:15:56

Annelies
Nog exact 1 maand...
Hallo medetrouwertjes, Nog exact 1 maand en wij trouwen voor de kerk en geven dan ook ons feest. Best spannend dat het nu zo kort komt. De grote zaken zijn allemaal geregeld; zijn nog paar kleine dingen die in orde gebracht moeten worden: - misboekj...
Voorbereiding Reacties: 2 24-4-2014 9:59:45

Iris
Onderzoek naar vrijgezellenfeesten!
Hallo Allemaal! Ik ben een student en momenteel bezig met mijn eindscriptie over vrijgezellenfeesten. Ik heb een klein vragenlijstje van 1 pagina en het zou mij enorm helpen als jullie deze voor mij zouden willen invullen! De link naar de vragenlijs...
Ideeën Reacties: 9 24-4-2014 9:40:27

inge
reden om iets te posten
Nog 407 dagen te gaan op de teller en dat lijkt nog ontzettend lang maar toch al enkele zaken in orde kunnen brengen! 1) Ik heb mijn trouwkleed gevonden! Bij Bruidscouture Elena in Deinze. Een zeer vriendelijke dame die het ene trouwkleed na het and...
Voorbereiding Reacties: 23 24-4-2014 7:44:33

joyce
CEREMONIEMEESTER
Hallo bruidjes, Iemand ervaring met ceremoniemeester Yvan Windels?? Vinden niet veel gegevens van hem terug, enkel via gouden gids... Groetjes
Ceremonie Reacties: 0 24-4-2014 7:41:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...