Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mylene
43dagen en nog steeds niet...
Hallo mede bruidjes ;-)Nog maar 43dagen tegaan en het gaat nu toch echt wel spannend worden hoor.Maar nu het probleem, wij zijn nog steeds niet door onze priester onvangen worden! Heb al tig keer kontakt met hem opgenomen en zelfs onder tussen voor ...
Ceremonie Reacties: 6 24-4-2014 0:09:20

sanne
Kapster ligt vast!
Hoera! ik heb mijn afspraak vastgelegd bij de kapster, en ook een afspraak voor het proefkapsel! Ze stelde voor het proefkapsel te doen op de dag van de 1e pas te doen, fantastisch! Zo zien we het hele plaatje :) ! En ze was al helemaal blij dat ik...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 23-4-2014 22:54:14

samantha
Iemand ervaring met VJ Cobra??
Hallo bruidjes en gommetjes, Heeft iemand hier ervaring met VJ Cobra?? Zij staan hier ook op de site ingeschreven, we hebben hun geboekt voor onze trouw op 6 juni. We hebben geen contract met hun getekend, enkel een bevestiging van hun ontvangen, ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 23-4-2014 22:39:16

Niki
Bloemist gezocht!
Hallo iedereen kan iemand mij een goede bloemist aanraden regio Houthalen-Hasselt-Genk? Voor de versiering kerk en het bruidsboeket zoeken wij nog iemand op 7/6/14.
Bruidsboeket Reacties: 4 23-4-2014 22:15:51

Tina
Fotolocatie regio oudenaarde/ escanafles/ avelgem ...
Hallo, ik zoek een unieke fotolocatie regio oudenaarde, escanafles, avelgem, ronse, anzegem, ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-4-2014 20:56:10

Lies
kaartjes dessertenbuffet maken
Hallo allemaal, Ik zou graag kaartjes maken voor het dessertenbuffet maar ben niet zo handig met PC. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik hier best aan begin? Ik wil de kaartjes 10 op 5 (en deze dan dubbelgevouwen) en in het midden in een mooi le...
Voorbereiding Reacties: 6 23-4-2014 20:10:18

LiseV
trouwspulletjes
Hallo bruidjes en gommetjes, Na een ongelooflijkfantastische trouwdag hebben wij hier in ons huis nogal wat spulletjes liggen. Heeft er iemand interesse om deze van ons over te kopen? - grote enveloppendoos - versiering (bloemen, organza) - geluksp...
Voorbereiding Reacties: 7 23-4-2014 18:29:18

Evelyn
proefkapsel gehad jippie!
ik wist wel dat ik een super kapper gekozen had, maar nu is het toch weer eens bevestigd. :) Zéér speciaal opgestoken maar hij weet ook wel dat ik niet alledaags ben en soms wel eens wat anders wil. Make up is ook geslaagd, alleen mijn ve...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 23-4-2014 17:58:46

Coraline
schoenen ietsiebietsie te groot
Hallo Mijn schoenen van millanoo zijn vandaag toegekomen en ze zijn superprachtigdemax! maar ze zijn ietsje te groot, een halve maat ofzo.  Met nog 23 dagen op de teller durf ik het niet de retouren of andere te bestellen. iemand tips om ermee ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-4-2014 16:18:10

Coraline
misboekje
hallo mijn misboekje is af en goedgekeurd maar de vraag is, moet dit echt in zo'n boekjesvorm? Zijn er die dit in A4 formaat laten? xx
Ceremonie Reacties: 5 23-4-2014 16:15:53

Joke
Kleed besteld in november, zou het al binnen zijn?
Ik bestelde in november mijn kleed van het merk "La Sposa". Ik herinner me vaag dat verkoopster zei dat ze me iets gingen laten weten eens het binnen was en dat dit in maart zou zijn. Heb nog altijd niets gehoord. Nu, ik moet sowieso pas rond august...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 23-4-2014 16:11:44

Veerle
cadeautje voor kinderen van de klas
Hallo, Ik ben juf en zoek nog een leuk klein cadeautje om te geven aan de kerk aan mijn kleuters. Had gedacht aan gepersonaliseerde bellenblaas. groetjes
Ideeën Reacties: 13 23-4-2014 15:54:43

abra
Binnenlocatie Vlaams Brabant - of regio tussen Leuven en Mechelen
Zoals de titel al aangeeft, wij zijn op zoek naar een binnenlocatie. Wij zijn op zoek naar een locatie in Vlaams Brabant of ergens tussen Leuven en Mechelen of de Mechelse of Leuvense regio. Mogelijke locaties waar we dan aan denken zijn: Herent, He...
Locaties - Fotografie Reacties: 14 23-4-2014 14:38:47

Sarah
Help!!
Dag meiden, Nu we volop begonnen zijn met de voorbereiding, ben ik ook stilaan aan het denken wat we kunnen doen vand ecoratie.. Kan er mij soms iemand helpen aan een krijtbord + staander of iets in de zin.. kan e rmij soms iemand zeggen hoe ik ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-4-2014 11:42:44

Kim
medaillon kopen
Ik ben op zoek naar een medaillon om een foto'tje van mijn vader in te steken. Hij kan er niet bij zijn op onze grote dag. Ik had het idee om dat medaillon aan mijn bruidsboeket te laten bevestigen. Zo is hij er toch symbolisch heel de dag bij....
Ideeën Reacties: 9 23-4-2014 8:29:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...