Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sara
Naamkaartjes voor op glas te zetten...
Hoi iedereen!   Met nog 24 dagen op de teller ben ik op zoek naar naamkaartjes die je op een glas kan zetten. Zo van die vlindertjes of soortgelijks. (als je in google "butterfly place cards" invult, dan zie je meteen wat ik bedoel)   Ieman...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2011 23:36:45

Linde
trouwhandschoenen
Dag iedereen, Ik ben er over aan het nadenken om korte, retro trouwhandschoenen aan te doen. Nu zit ik echter met een praktisch probleempje. Hou je deze dan heel de dag aan? Wat doe je dan met je trouwring? Geef je de mensen een hand met je handsch...
Voorbereiding Reacties: 4 26-7-2011 23:28:50

julie
Vraagje
Weet er iemand hoe ik mijn trouwdatum kan aanpassen? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 2 26-7-2011 22:38:17

jeff
1 maand
Morgen is het nog 1 maand......het komt héél dichtbij. We tellen af van verleden jaar 6 mei!   Een jaar dat voorbij heeft gevlogen, en bijna een jaar dat we werken aan onze trouw, de winteravonden waren gevuld -) Een leuke periode; All...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 22:33:35

Annemie
Liedjes the Beatles Tafelindeling
Hi, heb nog maar 45 dagen op de teller staan en begin nu met de tafelindeling. Wij hebben gekozen voor nummers van The Beatles. Mijn ventje is hevige fan en vond dit wel een leuk idee. Ik ga de mensen allemaal een concertticket geven me...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2011 22:01:17

julie
Aankleding zaal
Hey bruidjes, Wij gaan waarschijnlijk onze trouw in een hangar van mijn tante doen. Heeft er iemand ervaring met het aankleden van de zaal, adressen, sites,...? Alle info is welkom! Ook ervaring met een praatpaal ipv een gastenboek? En mobiele eet...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2011 21:53:16

Severine
Na de openingsdans...
Zoals de titel al zegt, is het normaal gezien de vermenigvuldigingsdans (is dit dan ook een slow of niet) bruid + haar papa, bruidegom + zijn mama, en dan bruid + haar schoonpapa, bruidegom + zijn schoonmama en erna...? open dansvloer voor iedereen o...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 21:24:07

Elsie
Groot verschil aantal gasten receptie - avondfeest
   Hoi     In eerste instantie zouden wij geen aparte receptie doen, maar gewoon voor iedereen hetzelfde feest. Nu blijkt echter dat we aan 104 genodigden kommen die we niet zo goed kennen (werk, verenigingsleven, ...) en maar 90...
Voorbereiding Reacties: 8 26-7-2011 20:39:18

Babs
Donkere wolken boven onze trouw
Hoi bruidjes,   De titel van deze post heeft (jammergenoeg) niets te maken met het slechte weer. Gisteren is mijn papa met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In eerste instantie met iets wat leek op een hartaanval, maar gelukkig is het zo erg ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-7-2011 18:43:10

Claudia
Vraagjes
Hey allemaal,   Met nog maar 16 dagen beginnen de lastige vraagjes te komen: - Wij rijden met eigen auto' s naar de kerk en gemeentehuis. In de kerk is het de bedoeling dat mijn vriend eerst met zijn mama voor op gaat en ik met mijn papa als ...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 13:27:14

Eva
bridezilla's
Amai zeg, nooit geweten dat trouwen zoveel zenuwen geeft! Het is zelfs erger dan toen ik zwanger was! We hebben nog geen maand onze datum geprikt en 'k ben al een enge bridezilla. Plannen, afspraken maken, bruidsboetieken stalken, ideeën spoken ...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 11:31:09

Amy
Avondfeest
Dag bruidjes wij trouwen op vrijdag 25mei 2012. Dan moeten er nog veelmensen gaan werken van ons genodigde. Maar nu is mijn vraag Vinden jullie 7 uur receptie en 8 uur avondsfeest te laat? Want mijn mama vind 7uur te laat. Maar ik heb zo iets er ...
Voorbereiding Reacties: 17 26-7-2011 11:04:01

Carmen
Op zoek naar witte paraplu's.
Aangezien wij in de winter trouwen en dus (nog meer)  kans hebben op slecht weer ben ik op zoek naar iemand die hun witte paraplu's wil verkopen!   familie-smits@telenet.be   Of weet iemand een winkel waar ze die niet te duur verko...
Voorbereiding Reacties: 6 26-7-2011 10:36:18

Maaike
Vervoer - idee ceremoniebus laten varen?
Hallo iedereen!   Wij zitten een beetje met een probleem voor vervoer. Het is onze droom om een oldtimer ceremoniebus te nemen als vervoer (liefst zo'n londense bus wat boven open is). We zullen met zo'n 30 mensen zijn voor het vervoer.  ...
Voorbereiding Reacties: 11 26-7-2011 9:42:30

Lindsy
Voorlopige dagplanning: graag jullie mening
Lieve lotgenoten,    Hierbij onze voorlopige dagplanning waarover ik graag jullie advies had gehad.     10.30u                  Aankomst cer...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2011 0:24:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...