Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Darline
Onze dag
Hallokes,   We zijn deze zaterdag getrouwt. Hier een verslagje van onze dag.   Mijn man, mijn zoon en ik hebben de nacht ervoor samen geslapen. We zijn om 6 u opgestaan. Mijn (dan nog) toekomstige man heeft mij en ons zoontje naar mijn zus ...
Voorbereiding Reacties: 9 25-7-2011 23:43:22

sylvia
vervolg - onze trouwdag 2 juli 2011
dag bruidjes     Hier ben ik dan weer terug, heb jullie beloofd op een vervolg van mijn eerste deel van mijn verslagje...   Dus ik kon mijn tranen al niet bedwingen toen ik de voordeur opendeed en mijn ventje zag staan met onze kl...
Voorbereiding Reacties: 5 25-7-2011 23:37:57

Chloë
Weet het allemaal niet meer..
Hoi allemaal,   door persoonlijke redenen is het te doen-lijstje voor onze trouw even op de achtergrond gezet. (details kan je vinden op www.steunyvan.be gaat over mijn nonkel) Ik denk dat het allemaal niet meer haalbaar is, omdat ik ook door di...
Voorbereiding Reacties: 9 25-7-2011 23:11:08

Els
nog 10x slapen maar...
nog voor die 10x slapen...   moet de vrouw van mijn toekomstige zen getuige nog bevallen, moet mijn beste vriendin nog bevallen,   moeten we nog inpakken en verhuizen, deels, aangezien we nog aan het verbouwen zijn... (en dus onze w...
Voorbereiding Reacties: 8 25-7-2011 21:45:16

Sarah
Zal alles wel goed verlopen?
Dag Bruidjes!   4 dagen voor het huwelijk is hier de stress toegeslaan De stress is er vooral doordat ik met zoveel vragen zit: "zal alles goed verlopen ?, "zal het vervoer op tijd zijn", "zullen de bloemen wel mooi zijn" enzoverder   ...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2011 21:23:21

Mieke
planning
Hey medebruidjes :-).   Ik ben nog vroeg maar had zo een voorlopige planning opgesteld en had graag geweten wat jullie hiervan vinden. Is dit haalbaar?   10u00 Vertrek gasten met bus van de feestzaal naar ons huis 11u00 Aankomst bij ons + ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-7-2011 20:43:32

Sara
koude douche
Ik ben nu al een goede maand alles aan het verzamelen voor onze droom trouw. Ik was suuuper blij toen mijn en zijn ouders zeiden dat ze ons gingen sponseren dus dan was alles ene beetje ruimen en kon ik doen wat ik wou. alles wat ik toonde aan mijn ...
Voorbereiding Reacties: 15 25-7-2011 17:29:03

Anne-Sofie
24 juni 2011: de mooiste dag van ons leven - fotootjes en referenties
Hallo bruidjes en bruidegommetjes in spé, ons dagje zit er intussen op en na een jaar vol intensieve voorbereidingen kunnen wij terugblikken op een zeer geslaagd huwelijksfeest!!! Wij hebben erg veel inspiratie geput uit dit forum...
Voorbereiding Reacties: 16 25-7-2011 15:42:37

DEBORAH
zelfs schrijven van trouwgeloftes
We zouden graag onze eigen trouwgeloftes schrijven, maar als ik zo rondkijk op deze site merk ik op dat er bepaalde elementen toch aanwezig moeten zijn in de trouwgeloftes. Nuis onze vraag wat zijn de elementen die zeker moeten voorkomen in de trou...
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2011 14:56:44

David
winkels gezocht
Hallo,   Zijn er mensen die nog winkels weten die alles hebben voor het huwelijk. (uitnodigingen, kledij,schoenen, bedankjes,wagens...) Buiten het bruidsparadijs en bruidshuis kan ik er zelf niet veel vinden. De winkels mogen ook in Nederland zi...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2011 12:13:59

Ann
3de dans
Hey,   Met nog 4 dagjes op de teller beginnen de zenuwtjes toch wel te komen. en de slapeloze nachtjes ook eigenlijk :-) Maar we zijn er gerust in en gaan zoveel mogelijk proberen genieten.   Alleen hebben we nog een probleempje ivm ...
Voorbereiding Reacties: 1 25-7-2011 10:03:17

Sonja
Nog 11 dagen en 17 uren
Hey bruidjes en gommetjes,   ik heb met de voorbereidingen ook rekening gehouden met een website te maken, zodat ik nadien kan terugblikken op wat en hoeveel tijd ik gestoken heb om alles volgens plan te regelen om van onze dag een superleuke da...
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2011 6:26:07

Patrizia
duurtijd huwelijksviering + buitegaan kerk + felicitaties ontvangen...
Hoi ik had eens een vraagje voor de bruidjes die ondertussen al getrouwd zijn ! Hoeveel tijd zou ik moeten rekenen voor de huwelijksviering in de kerk en het buitengaan + rijst gooien en felicitaties ontvangen en duiven loslaten en de hele ...
Voorbereiding Reacties: 6 24-7-2011 23:09:58

Esther
Witte tule
Hallo trouwertjes!   Zijn er bruidjes onder jullie die voor hun huwelijk witte tule hadden en deze nu willen verkopen? Dan mag je me altijd even iets laten weten   Alvast bedankt!   Esther xxx
Voorbereiding Reacties: 6 24-7-2011 22:51:27

Valérie
inspiratie zoeken
Helaba, ik ben aant nadenken over kerkversiering, zaalversiering, bruidstaart, bloemstukken, ... Foto's van bruidboeketten en bloemcorsages, kwestie van wegdromen. Heeft er iemand foto's kwestie van wat ideeen op te doen. Je mag e altijd mailen na...
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2011 22:13:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...