Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Delphine
Eens iets anders dan een gastenboek..
Hallo iedereen, Wij trouwen op 18-07-2014 dus bijna alles is geregeld maar wij zoeken nog naar een origineel alternatief voor een gastenboek. Iets anders waar de gasten ook hun wensen kunnen noteren. Iemand ideetjes? Bedankt!
Ideeën Reacties: 14 22-4-2014 14:10:23

jeroen
kindjes en hun trouwfeest
Onze 3 kindjes zullen op onze trouw zijn en zien dus heel hard uit naar die dag (6-7-9 jaar). Nu heb ik al een paar keer gelezen van andere koppels die reeds kindjes hebben en getrouwd zijn. Wat vonden zij het leukste aan die dag ? Het is wel ons tro...
Ideeën Reacties: 1 22-4-2014 14:07:31

Lien
Suite met zwembad of jacuzzi
Heey medebruidjes, wij zijn op zoek naar een romantische bestemming voor onze huwelijksreis maar lopen een beetje vast. We hadden heel graag een soort suite gehad met jacuzzi of privézwembad (in de kamer zelf of buiten). Het liefst zouden we naa...
Huwelijksreis Reacties: 0 22-4-2014 13:13:36

Louiza
www.Weddingagent.nl feedback bedankt dames!
Hallo Dames, Ik kon het door mij geplaatste bericht helaas nergens op het forum terug vinden om jullie te bedanken dus doe ik het even via deze weg. Heel erg bedankt voor jullie opbouwende en positieve feedback op mijn blog. Het is fijn om zulke le...
Voorbereiding Reacties: 0 22-4-2014 12:40:00

bieke
kleuren
hallo hoe hebben jullie het kostuum van je man gekozen? Zijn jullie meegegaan?  Maar vooral: past het bij jullie kleed? en daarmee bedoel ik: qua kleur. Mijn vriend gaat natuurlijk het kleed niet zien op voorhand, maar ik wil toch dat het mooi ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 22-4-2014 12:05:53

bieke
geloften bij ceremonie
Hallo wij hebben een niet-kerkelijke ceremonie. Toch zou ik zelf onze geloften willen schrijven. Maar hoe begin je daaraan? Wat moet erin? hoe lang moet dat zijn ( in zinnen en in tijd) Ik heb er nog veel tijd voor, maar ik vermoed dat dit het zwaar...
Ceremonie Reacties: 1 22-4-2014 11:52:53

stephanie
Iemand ervaring met www.desieraderie.nl ?
Hallo , Ik heb onze ringen die we willen gevonden op: http://www.desieraderie.nl Heeft er iemand ervaring met deze site ? Het is een beetje riskant zeker om via een site te bestellen ?! Er staat wel bij dat we de pasringen eerst krijgen en dan ons ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 22-4-2014 10:54:43

Cassandra
Binnenlocatie regio Oedelem, Beernem, Maldegem, Damme, Assebroek, Brugge...
Hallo lieve mede-bruidjes! Ik ben een beetje stil geweest de laatste tijd, maar dat komt door de vele voorbereidingen. Zaterdag is het zo ver en zenuwen heb ik volop! Gisteren was het prachtig weer, maar voor dit weekend zou het wisselvallig zijn. Op...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 22-4-2014 10:33:03

Cassandra
Hallo lieve mede-bruidjes! Ik ben een beetje stil geweest de laatste tijd, maar dat komt door de vele voorbereidingen. Zaterdag is het zo ver en zenuwen heb ik volop! Gisteren was het prachtig weer, maar voor dit weekend zou het wisselvallig zijn. Op...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 22-4-2014 10:33:03

Cassandra
Locaties - Fotografie Reacties: 0 22-4-2014 10:33:02

Cassandra
Locaties - Fotografie Reacties: 0 22-4-2014 10:33:01

Bjorn-Sylvie
Fotolocatie Oudenaarde
Hi Wij trouwen in september in Oudenaarde en zijn op zoek naar leuke fotolocaties voor met ons twee (we zoeken zowel natuur-locaties als leuke industriële locaties) - dus wie ideetjes heeft in omgeving Oudenaarde, laat gerust iets weten! Groe...
Fotografie Reacties: 7 22-4-2014 9:27:07

evi
DJ-materiaal is al aanwezig
Hallo, volgend jaar is zover, dan trouwen mijn ventje en ik :-) en wij hopen op een topfeest! Nu hebben wij een zaal gevonden die helemaal op ons lijf geschreven is, enige probleem: de uitbater van de zaal heeft nogal wat verwachtingen. 1 van die ver...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 21-4-2014 22:17:26

marieke
slippers
Ik zou doodgraag een doos met teenslippers zetten voor de pijnlijke voetjes. Nu vind ik het moeilijk om in te schatten hoeveel paar ik moet voorzien voor 185 personen? heeft iemand er ervaring mee?
Ideeën Reacties: 2 21-4-2014 21:40:16

eline
Eerste pas gehad Bruidsmode Lecoque in Lommel
Hallo allemaal, In januari heb ik mijn trouwkleed besteld bij Lecoque in Lommel. Ik was meteen verliefd! Het kleed zelf zat al redelijk perfect, dus ik was erg benieuwd naar de eerste pas. Vrijdag brak deze dag eindelijk aan. Ik ben een maand gelede...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-4-2014 21:05:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...