Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
tafeldecoratie walking dinner
Hallo iedereen, Op ons trouwfeest werken we met een walking dinner. Aangezien niemand vaste plaatsen heeft, worden de tafels niet ingedekt. Maar ik heb wel een aantal ronde tafels van 10 personen. Hoe zorg je ervoor dat die niet te kaal zijn, zonde...
Voorbereiding Reacties: 5 21-4-2014 21:05:25

eileen
Ervaringen Gruuthuse ?
Dag allemaal, Heeft er iemand ervaringen van jullie met salons gruuthuse in Waregem (Beveren-leie)? Alvast bedankt Eileen
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-4-2014 20:46:44

Kim
DJ Kattebroek Dilbeek
Hallo, oef oef oef... voor diegenen die onze feestzaalperikelen gevolgd hebben...We hebben uiteindelijk terug een zaal gevonden op 5 maanden tijd voor ons huwelijk. We hebben het wel met één dagje moeten vervroegen, maar gelukkig is ie...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 21-4-2014 19:00:43

an-sofie
Feestviltjes te koop
Hallo We verkopen de overige feestviltjes van ons huwelijk. Er zijn 6 soorten viltjes. Het pakket bevat 360 viltjes. Als je naar het feestviltje gaat en daar besteld betaal je 150€ voor 250 exemplaren. Wij hadden graag 100 of een bod en elk bod wor...
Ideeën Reacties: 11 21-4-2014 18:39:11

Freya
misboekje
Hey Ik probeer ons eigen misboekje te maken/schrijven. Ik heb de nodige werkboeken van mijn pastoor gekregen, maar die zijn al enkele eeuwen oud vermoed ik. Ik ben op zoek naar voorbeelden van moderne misboekjes met hedendaagse teksten. Iemand die z...
Ceremonie Reacties: 11 21-4-2014 18:11:36

Lies
Hoe de recepties plannen
Dag medebruidjes! We zijn bezig aan onze uitnodiging, maar we zijn nog aan het twijfelen over de planning. Natuurlijk moet je de uren wel juist weten om dit te kunnen vermelden. Vandaar dat ik eens bij jullie ten rade kom! Voorlopig ziet onze planni...
Uitnodigingen Reacties: 5 21-4-2014 17:25:57

Sandra
Misboekje zelf printen
Kan me iemand uitleggen hoe ik mijn misboekje best kan printen? Heb dit in Word 2010 gemaakt. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 21-4-2014 14:31:47

wendy
juni bruidjes
 Met nog 66 dagen te gaan, gisteren tweede pas gedaan van mijn zelf ontworpen kleedje en ja t is echt mijn "droomjurk" volledig op mijn lichaam gemaakt, vandaag komen ze mijn proefkapsel doen hier wel wat bang voor daar ik met een hele bos ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 21-4-2014 9:42:39

stephanie
Ons lijstje word kleiner
Whoehoe! Er worden weer dingen van ons lijstje geschrapt ! Vandaag naar de fotograaf geweest alles wat besproken , en heb er nu nog veel meer zin in :) we nemen de locaties op onze stijl (in rockcafes waar we naar toe gaan, ons repetitiekot , foto'...
Voorbereiding Reacties: 4 20-4-2014 23:23:09

Tina
hoeveel getuigen voor de wet en kerk
Hallo,  hoeveel getuigen mag je eigenlijk kiezen voor de wet en voor de kerk? groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 20-4-2014 22:19:29

Karolien
Tiendeschuur of Hof ten Eenhoorn?
Okee, we hebben het aantal mogelijke locaties voor ons huwelijk kunnen terugbrengen tot 2 zalen: Tiendeschuur in St-Truiden of Hof ten Eenhoorn in Asse (okee, erg uiteenliggende locaties, maar soit). Qua prijs vergelijkbaar, elk met z'n voor- en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-4-2014 20:32:42

Daisy
Juwelen
Hallo, Ik ben hopeloos op zoek naar een mooi juweelsetje voor mijn grote dag. Ik heb al een aantal website bekeken waaronder light in the box en jenjenhouse. Maar nu ook nog de webshop lemony uit Antwerpen. Is er iemand die ervaring heeft ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 20-4-2014 18:04:02

bieke
Zelf maken=goedkoper?
Hey Ik ben al even aan het kijken voor uitnodigingen, maar in al die boeken is er niets waarvan ik zeg: wauw, die zijn het... Ik weet wat ik wil, dus vroeg ik me af, als ik (allez, een vriendin) ze zelf maak, zou ik dan goedkoper uitkomen dan ze la...
Uitnodigingen Reacties: 9 20-4-2014 17:25:48

Sarra
Trouwartikelen TE KOOP: 3 trouwtijdschriften, 2 witte vogelkooien en 1 witte 2-persoonstrouwparaplu!
http://www.2dehands.be/boeken-strips/tijdschriften-kranten/vrouwen/trouwtijdschriften-t-w-v-25-euro-te-187794385.html http://www.2dehands.be/dieren-toebehoren/dierenaccessoires-materiaal/parkieten/twee-vogelkooien-wit-187785188.html http://www.2deh...
Voorbereiding Reacties: 3 20-4-2014 16:49:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...