Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Astrid
laatste pas
Hallo medebruidjes,wat spannend, ik heb vandaag mijn laatste pas en dan mag het kleedje eindelijk in onze kast komen hangen. Ik moet zeggen het begint te kriebelen... Volgende maand is het zover. Donderdag gaan we naar onze pastoor voor de ondertrouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-6-2006 7:13:18

Kate
een gat in de markt ?
Wie weet waar in west of oost vlaanderen een kwalitatieve droogkuis waar ik mijn kleedje kan laten kuisen. Ik heb zoveel complimenten gehad en wil meteen mijn kleedje laten kuisen. Ik heb een paar bruidswinkels opgebeld maar zij konden mij geen adres...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-6-2006 4:09:47

Kate
getrouwd
reeds drie dagen getrouwd en nog met ons hoofd in de wolken. Ondanks de 29 graden een mooie dag met een leuke fotoshoot en veel goede commentaren. Dus 1 tip : geniet met volle teugen, de dag vliegt voorbij en je hebt te weinig tijd om tegen allen te ...
Andere Reacties: 4 13-6-2006 4:06:48

Mireille
AAH...pak van ventje....hoe deden jullie dat?
Ja..mijn ventje heeft zijn pak vandaag besteld! Eindelijk...Maar.....IK twijfel..zoals hij het omschrijft want ik mag het niet zien. Hij heeft geen 3-delig pak omdat de verkoper vond dat dat uit de tijd is!!Wat vinden jullie hiervan?Heeft jullie aans...
Kledij - Bruidegom Reacties: 15 12-6-2006 23:57:10

Christel
Trouwschoenen Luca Renzi maat 38 te koop
parelmoer/beige kleur, voor foto graag een mailtje, chdebie@pandora.be, nieuwprijs 125€, mogen weg voor 50€
Andere Reacties: 4 12-6-2006 22:43:00

sadia
gastenboek
Hoi bruidjes,Weten jullie waar je een gastenboek kan kopen in Leuven? Op het forum staat dat je in de Ava ook gastenboeken kan vinden, maar liggen die dan apart of zijn het dan boekjes die je kan gebruiken als gastenboek???Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 3 12-6-2006 22:36:12

Katrien
Feestzaal regio Lokeren - Sint Niklaas - Dendermonde
Dag allemaal!Kan iemand mij een tip geven voor een feestzaal in regio Lokeren - Sint Niklaas - Dendermonde?De enige goeie die ik op dit moment ken is den Lozen Boer maar wil wel nog eens enkele andere alternatieven bekijken.Bedankt!!Katrien
Andere Reacties: 9 12-6-2006 22:17:21

sara
meningsverschil...
hallo,Ik en mijn vriend hebben een groot meningsverschil. Graag had ik van jullie uw mening over gehad en eventuele ideeen.Ik ben kleuterleidster en de klas komt naar de misviering... Ik vind dit geweldig en zou de kleuters graag betrekken in de vier...
Andere Reacties: 11 12-6-2006 22:08:30

Jill
HELP, geen videograaf meer
Hoi iedereen,Nog iets minder dan 3 weken te gaan en nu bellen we naar onze videograaf om de laatste afspraken te maken en blijkt dat zijn camera kapot is.Wie kan mij nog helpen aan een videograaf in de buurt van Aalst met schappelijke prijzen?Jill1/7...
Andere Reacties: 7 12-6-2006 20:30:41

Evy
waar vind ik een ijscremekar??
Hallo allemaal,Nog 75 dagen tot onze grote dag. We hopen natuurlijk dat het op die dag ook zo'n stralend weer als nu is! En als dat zo zou zijn, willen we graag onze gasten na de viering in de kerk, trakteren op een ijsje. Nu is mijn vraag: waar vind...
Voorbereiding Reacties: 3 12-6-2006 17:59:38

Mieke
cadeautip
hoi, ben op zoek naar iets leuks voor op uitnodiging bij cadeautip te zetten. in plaats van symbool van envelop. Heb eens keer gezien een varkentje met dak van huis op. Was leuk, aangezien we aan bouwen zijn. Kan iemand mij helpen?Mieke22/09/2007mi...
Uitnodigingen Reacties: 4 12-6-2006 16:32:15

Cathy
Prachtig trouwkleed te koop
Hallo,Prachtig elegant trouwkleed + stola te koop.Aangekocht in maart 2006 bij 'Le Chapeau' te Antwerpen. Nieuw laten maken: maat 40. Bustier in beige en de rok in wit met daarbijhorende witte stola voor rond de schouders. Slechts éénmaal g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-6-2006 13:29:47

Martine
en de tandjes niet vergeten
Nu onze trouwdag stilaan nadert zou ik toch nog eens een checkup van mijn tandjes willen laten doen. kwestie van op de dag zelf niet voor onaangename verrassingen komen te staan. kan iemand van jullie mij een goeie tandarts aanraden in de omgeving v...
Andere Reacties: 4 12-6-2006 10:15:32

Kelly
Michela
Hallo! Michela uit Beringen, kan je me nog eens een mailtje sturen? Ik ben je e-mailadres kwijt. Dan kunnen we tegen je huwelijk nog eens bespreken hoe je de huwelijksreportage wilt.Groetjes,Kelly
Andere Reacties: 0 12-6-2006 0:31:08

Kelly
Michela
Hallo! Michela uit Beringen, kan je me nog eens een mailtje sturen? Ik ben je e-mailadres kwijt. Dan kunnen we tegen je huwelijk nog eens bespreken hoe je de huwelijksreportage wilt.Groetjes,Kelly
Andere Reacties: 0 12-6-2006 0:31:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...