Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tom
Wie trouwt op 8 juli???
Een buitenkans, kan ik jullie garanderen!! Trouw je op zaterdag 8 juli, stuur me dan gewoon een mailtje!Groeten,Tomtomvanleeuwen@hotmail.com
Andere Reacties: 8 11-6-2006 23:09:45

Debra
Misboekjes
Beste bruidjes,Graag had ik van jullie geweten hoelang jullie hebben moeten wachten tot al jullie misboekjes gedrukt waren? Heeft iemand ook ervaring met drukkerij De Prest uit Beernem?kan iemand mij adressen geven van aan te raden drukkers uit de om...
Religie Reacties: 11 11-6-2006 13:15:36

cindy
vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo iedereenhier is cindy nog eens je weet wel he 10.06.2006.normaal had het ook vandaag mijn dag geweest maar ja het is anders uitgedraaid he.ik heb het behoorlijk moeilijk gehad.maar ja ooit beter he.ik wens ierdeen veel geluk en een geslaagd huw...
Andere Reacties: 8 10-6-2006 19:10:11

Sofie
Gastenboek
Hallo,Wij zijn net onze dag aan het overlopen om te zien of we niets vergeten zijn, en zijn bij het gastenboek aanbeland. We hebben er al wel eentje, maar als we het gewoon op een tafeltje leggen, zien de gasten het dan wel liggen? Kent er iemand een...
Andere Reacties: 5 10-6-2006 13:45:14

Katrien
kleding voor moeder
Voor de suitekleding van mijn moeder zijn we op zoek naar een winkel waar ze moderne kleding hebben voor een maatje meer, iets dat ze achteraf nog kan dragen, maar natuurlijk wel feestelijk is. Liefst provincie Antwerpen of Vlaams Brabant.Waar zijn j...
Kledij - Suite Reacties: 5 10-6-2006 13:11:45

sara
bloemversiering in de kerk
hallo,wij trouwen 26 aug... en we gaan voor de kerk de bloemstukken en sierstukjes zelf maken. Ik heb al enkele ideeen maar voor op het altaar zit ik vast. en met dit bericht nu te schrijven begin ik nu ook al te twijfelen over de rest van mijn ideee...
Ideeën Reacties: 3 10-6-2006 11:25:54

kaatje
Morgen is het zover!
Hey dames, morgen is het zover. Alles is klaar... ik moet enkel nog bij een vriendin langs om de nagels van mijn tenen te laten lakken. Ik ben eigenlijk nog wel rustig. Het is raar dat al die voorbereidingen nu gedaan zijn, ik zal ook nog vaak op ...
Andere Reacties: 5 9-6-2006 19:28:10

Ellen
doopakte
Hallo!Klein vraagje.De priester die voor ons huwelijk zou instaan,heeft gezegd dat we een uittreksel van ons doopregister moeten geven. Nu ben ik naar de pastoor van mijn parochie geweest en die zegt dat wij daar niet zelf voor moeten kijken maar dat...
Religie Reacties: 7 9-6-2006 16:46:39

Mieke
Rode loper huren of kopen
Hallo,Weten jullie soms waar we een rode loper zouden kunnen kopen of huren?In de kerk is er een rode loper aanwezig, maar we zouden graag nog een stuk rode loper hebben aan de deur bij mij thuis voor als mijn vriend toekomt en ook nog één ...
Ceremonie Reacties: 3 9-6-2006 16:37:50

Karen
gospel
hallo bruidjes;heeft er iemand ervaring met gospel muziek!is dat mooi voor een huwelijk?Mij spreeks dat wel aan ma kan er ni veel van vinden!welk soort muziek hebben jullie?groetjes,karen22.12.2006
Andere Reacties: 3 9-6-2006 14:21:16

Mira
reis New York - hulp gevraagd
Hey ik heb me ingeschreven voor een reis naar NY te winnen, zouden jullie me kunnen helpen en DAGELIJKS eventjes voor mij willen stemmen;<http://www.travelling80s-nl.be/Default.aspx?tabid=556&ctl=PublicPersonalPage&mid=1002&full_name=m...
Andere Reacties: 1 9-6-2006 13:56:15

Anneleen
vraagje zonnebank
Ik heb gehoord dat er speciale zonnecrèmes bestaan om je mee in te smeren om onder de zonnebank te gaan. Van anderen hoor ik dan weer juist dat je zeker niets mag gebruiken als je onder de zonnebank gaat. Weet iemand hier misschien iets meer van...
Andere Reacties: 5 9-6-2006 11:49:15

Anneleen
vraagje zonnebank
Ik heb gehoord dat er speciale zonnecrèmes bestaan om je mee in te smeren om onder de zonnebank te gaan. Van anderen hoor ik dan weer juist dat je zeker niets mag gebruiken als je onder de zonnebank gaat. Weet iemand hier misschien iets meer van...
Andere Reacties: 2 9-6-2006 11:48:54

Van Daele
Evangelie Tekst
Hallo Medebruidjes,Ik ben op zoek naar een mooie evangelie tekst die ook niet te lang is.Kunnen jullie mij helpen?Mijn e-mail adres is:anvandaele@skynet.beAlvast bedanktGroetjesAn16/12/06
Andere Reacties: 3 9-6-2006 9:47:49

K
Leuke DJ
Hallo,Mag ik even polsen of er iemand ervaring heeft met DJ Peter van Praag of Ludwigs discobar?Deze DJ's werden ons aangeraden door de feestzaal.Wij vinden het zeer moeilijk om een toffe DJ te vinden. Zijn op zoek naar jaren '70-80 muziek of disco o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 9-6-2006 9:30:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...