Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Christel
kleed te koop, maat 38 kreukelstof
Hallo,Ik ben getrouwd op 13 mei 2006 en verkoop mijn trouwkleed. Het is van het merk Talyna Lyn, een lange smalle rok en een topje met bijhorende stola, zeer stijlvol. Voor een foto graag een mailtje (chdebie@pandora.be).Groetjes,Christel
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-6-2006 22:08:52

martine
wanneer gaan zien voor trouwjurk
Hallo bruidjes,het is de eerste keer dat ik hier op kom en vindt het fantastisch dat je hier om raad kunt vragen. Wij trouwen 05/05/2007 en mijn vraag was wanneer moet ik gaan zien voor een trouwjurk en als je je droomjurk hebt gevonden moet je die d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-6-2006 21:45:20

Evy
Nog 9 dagen en we zitten nog zonder vervoer help
Hallokes,Ik heb een groot probleem!Mijn lievelingswagen is een audi tt cabrio en het is dan ook mijn droom om erin te trouwen maar helaas vinden we niemand dat audi tt verhuurt en ondertussen hebben we nog maar 9 dagen de tijd.Is er iemand of kent er...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2006 21:42:35

Sarah
Getuige
Hallo allemaal,Mijn toekomstige weet al wie hij als getuig wil vragen maar bij mijzelf ligt dat een beetje moeilijker. Ik heb twee goede vriendinnen waar ik moeilijk tussen kan kiezen. Nu is mijn vraag: wordt het gedaan dat je aan iemand vraagt om ge...
Andere Reacties: 6 8-6-2006 21:30:48

Vos
St-Jansbergklooster Zelem Limburg (B)
Hallo,Heeft er iemand ervaring met deze locatie? Plus- en minpunten? Catering inclusief of zelf te organiseren? Eigen inbreng in aankleding van za(a)l(en)? Dank!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-6-2006 20:56:45

Dirk
Dit jaar geen transportkosten !!!
D&A discobars uit Zele (www.discobars.be) rekent dit jaar geen transportkosten aan als het binnen de 100 km blijft. Op 2 september vieren we ons 25 jaar-dj (ooit begonnen als 15 jarige)en intussen toch al wat feesten gedaan (lol !-) )Dit ter inf...
Andere Reacties: 4 8-6-2006 19:39:54

Veerle
help ! Ik ben zo stom geweest !! :(
Ik was m'n misboekje aan het verbeteren, nadat m'n tante (lerares nederlands) dit had gelezen, en nu heb ik per ongeluk een stuk tekst verwijdert die niet weg moest, en heb ik dit gesafed!Natuurlijk vind ik die tekst nergens meer terug en kan ik me d...
Andere Reacties: 5 8-6-2006 19:27:54

Katrien
zonnebankkuur hoe lang?
Hoi dames,Intussen komt het plots sneller dichterbij. Nog 70 dagen te gaan en nu vroeg ik me af hoe lang op voorhand ik met een zonnebankkuur zou moeten beginnen.Ondaks m'n donkere haar ben ik echt geen makkelijke bruiner en sowiezo is het altijd al ...
Voorbereiding Reacties: 11 8-6-2006 18:49:47

Kate
TAFELSCHIKKING
HOI ALLEMAAL. IK WEET NIET HOE IK DE ERETAFEL MOET SCHIKKEN. WIE ZIT WAAR? IS HET OOK MOGELIJK DAT JE VRIENDEN AAN DE ERETAFEL ZET?VEEL SUCCES EN TOT BINNENKORT
Andere Reacties: 5 8-6-2006 17:03:43

Isabel
DJ Ronny Van Vlaanderen
Hallo,Iemand ervaring met DJ Ronny Van Vlaanderen uit Aalst?Isabel01/09/07
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 8-6-2006 15:28:32

Marjolijn
opletten voor bedankjes
Hallo,wij hebben onze bedankjes besteld via www.geluk.com. We moesten ze half mei betalen zodat ze tegen 1 juni aan huis geleverd zouden worden. Tot op heden nog niets ontvangen. Daarom belde ik er even naartoe. Wat blijkt: ze hebben het te druk dus ...
Andere Reacties: 4 8-6-2006 14:02:29

Elke
Bloemen voor kerkversiering
Hi bruidjes,Mijn moeder zou graag zelf de kerkversiering doen. Weten jullie waar we bloemen (waarmee ze bloemstukken kan maken) voor een prijsje kunnen kopen. Ik ben in Brugge.GroetjesElke 15/07/06
Andere Reacties: 3 8-6-2006 13:50:35

Cindy
Trouwgelofte
Een vraagje waar ik al heel lang mee zit....Moet je ze van buiten kennen of mag je een beetje kijken in je boekje?Ik ben bang dat ik van de stress niets meer weet of alles door elkaar haal.Ik ga ook de verwelkoming doen voor de mensen in de kerk, maa...
Andere Reacties: 7 8-6-2006 12:03:49

kaatje
Nog 2 dagen te gaan!
Dag medebruidjes, nog 2 dagen! Ik kan het bijna niet geloven dat we over 2 dagen gaan trouwen. Vandaag gaan we onze trouwringen halen en de bedankjes voor de ouders afwerken. Het is echt spannend nu! Ik wou dit gewoon even kwijt!Katrien10 juni 20...
Andere Reacties: 7 8-6-2006 9:24:12

Mieke
uitnodigingen
Hoi allen, ik ben Mieke. Eerste keer dat ik aanlog. Wij trouwen pas volgend jaar, maar toch al ideetjes op aan doen voor uitnodiging. Zouden deze graag zelf maken. Zijn er nog die uitnodiging zelf maken?Mieke22/09/2007
Andere Reacties: 11 8-6-2006 9:13:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...