Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingrid
viering met/zonder Eucharistie ?!
Hoi, heb op dit forum al hier en daar gelezen dat je een huwelijksviering kan hebben zonder Eucharistie, en dat je dan je viering persoonlijker kan maken. Hoe ziet zo'n viering er dan uit, en gaat de priester daar meestal mee akkoord?
Religie Reacties: 4 30-5-2006 16:55:13

Cindy
Amateurfotograaf regio Hoeilaart Overijse
Ook wij betalen ons huwelijk zelf dus 1000 euro voor een fotograaf is wat veel. Weet iemand een amateurfotograaf in de regio Hoeilaart Overijse?
Fotografie Reacties: 4 30-5-2006 16:18:01

Wendy
fotolocatie Noord-Limburg (B)
Hallo bruidjes!Is er iemand van Noord-Limburg (B) hier? Weten jullie missch nog mooie locaties in Lommel, O'pelt, Neerpelt, Peer? Zijn ook nog op zoek naar een mooie binnenlocatie..groetjes!!Wendy05/08/06
Locaties - Fotografie Reacties: 1 30-5-2006 15:19:45

Daphne
verslagje van mijn trouwdag!
Hallo iedereen,Ik had beloofd om verslag te doen van mijn mooiste dag, hier komt het dus. Na heel weinig geslapen te hebben (slechts 3 uur!) 's morgens naar de kapper gegaan met mijn beste vriendin(die getuige was). Vandaar vertrokken we naar mijn ou...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 30-5-2006 14:34:31

Tina
Buitenlocatie foto's St.Niklaas en omgeving ?
Om toch een 2e optie te hebben voor als het moest regenen ... iemand enig idee van overdekte locaties in St.Niklaas of dorpjes errond voor foto's ??Tina3/6/2006
Andere Reacties: 1 30-5-2006 13:26:26

Tina
zaterdag 3 juni
Even zeggen dat wij dit weekend, zaterdag 3 juni, trouwen en dat het weer hopelijk toch gaat meezitten. 20 graden en vooral zonnig met wolkjes. Dat is te doen als je de voorbije 2 weken bekijkt. Ik begin er al zin in te krijgen en stress heb ik nog v...
Andere Reacties: 3 30-5-2006 13:23:58

julie
binnenlocatie regio Roeselare
Help!!!we zijn hopeloos op zoek naar een binnenlocatie voor onze fotoreportage. De stijl waarin we iets zoeken zijn oude fabrieken, ruïnes,... Regio: omgeving Roeselare, maar dat is ruim.Een aantal opties zijn al weg gevallen: Transfo in Wevelge...
Fotografie Reacties: 1 30-5-2006 12:41:16

Debra
Wijtrouwen is Back!
Hoi medebruidjes,Wat ben ik blij dat ons forum terug op het net is want ik begon het al ferm te missen. Het is een soort verslaving geworden! Dagelijks bekijk ik het forum, mijn mails en onze persoonlijke website en als daar eens iets vantss valt dan...
Andere Reacties: 2 30-5-2006 11:31:22

Jill
haaraccesoires
Hoi iedereen,Morgen nog exact één maand te gaan en het begint al serieus te kriebelen.Nu wou ik eens vragen of jullie nog winkels weten waar je haaraccesoires kan vinden? Ik ben dit weekend naar Veritas (Aalst) geweest maar had daar eigenl...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 30-5-2006 11:18:25

carine
Ceremonie Wuyts - De Vooght
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Ceremonie Wuyts - De Vooght uit Mortses?Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 30-5-2006 10:37:18

Sissi
Feestzaal Oost-Vlaanderen
Na heel wat zalen bezocht te hebben(De Snip, De Zilverreiger, 't Krekelhof, Hof van Nassau, Kasteel Carelshof, Kasteel van Lebbeke, Kasteel Coninxdonck, Kasteel Oudeberg, Salons Carlton, Kasteel Sanderling, Kasteel van Saffelaere en Salons Roskam) wo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 30-5-2006 10:33:35

karin
huren
Weet iemand misschien waar je een jurk kan huren.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-5-2006 9:17:00

ann
trouwkleed
Hallo iedereen!Hoe gaat het passen van een trouwkleed ? Wat als je gaat passen in een winkel en je na 10 jurken nog niets geschikt hebt gevonden? Kan je dan gewoon zeggen dat je er liever nog eens over wil nadenken?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-5-2006 8:52:53

leen
openingsdans
we zijn een beetje aan het twijfelen over onze openingsdans.... dus nu was ik een beetje benieuwd naar welk lied jullie hiervoor nemen?groetjes
Andere Reacties: 10 30-5-2006 8:18:23

leen
misviering
hallo,wij zijn nog steeds een beetje aan het twijfelen of we een viering doen met eucharistie of zonder....wat doen jullie?groetjes
Andere Reacties: 2 30-5-2006 8:17:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...