Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
binnenlocatie regio gent - de pinte -
Hallo,Wij zijn nog dringend op zoek naar zowel een buitenlocatie (GROEN) als binnenlocatie regio Gent ... Heeft er iemand suggesties?Bedankt!Wendy17/06/06
Fotografie Reacties: 2 25-5-2006 9:21:05

gretel
Dilemma, schoonouders uitnodigen ja? of nee?
Hey,zit met een dilemma, hebben sinds september geen contact meer met mijn vriend zen ouders, de laatste keer dat we bij hen langs gingen hebben ze gezegd dat ze niet wilden komen omwillen van mijn getuige.nu was mijn vraag, wat zouden jullie doen in...
Andere Reacties: 12 24-5-2006 21:33:28

kim
hoe versier je de kerk?
Hallo iedereen.ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met het versieren van de kerk? wordt dat vaak gedaan tijdens huwelijken? versier je dan enkel met bloemen? kies je dit alles zelf of na gesprek met de priester? ik ben kleuterleidster van beroep en ...
Ceremonie Reacties: 2 24-5-2006 21:07:12

eva
tafelnamen
Hallo Allemaal,Ik weet dat deze vraag al vaak gesteld is maar ik ben echt op zoek naar een originele tafelindeling.Ik ben op zoek naar originele tafelnamen. Wie kan mij helpen?Bedankt!Eva26 augustus 2006
Ideeën Reacties: 7 24-5-2006 20:52:52

mado
roeselare: ter eeste en het fabriekspand
Dag iedereen, wie heeft er ervaring met volgende zalen: zaal ter Eeste in de brouwerij van Rodenbach en het Fabriekspand, allebei in Roeselare?Alvast bedankt voor de reacties!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-5-2006 15:42:58

Ann
ziek neefje
Dag allemaal,Vandaag start de chemo bij mijn neefje Axel-Pierre in Spanje. Mijn zus zal dus waarschijnlijk niet kunnen aanwezig zijn op mijn trouwdag 17 juni!Ik zit met héél gemengde gevoelens en voel mij bijna schuldig om gelukkig te zijn ...
Andere Reacties: 4 24-5-2006 14:42:19

Phyllis
HELP!!! YOU ARE - NATALIA
Dag medebruidjes,Als intredelied voor mijn ventje zouden wij graag het nummer "You are" van Natalia gebruiken. wij hebben hier echter alleen de live versie van en kunnen maar nergens aan de gewone versie geraken. Ik weet dat het nummer op d...
Andere Reacties: 6 24-5-2006 12:25:06

Caroline
Muziek kerk + ontwerp misboekje
Hallo iedereen,Ik ben mometeel bezig met het uitdenken en ontwerpen van ons kerkboekje.Welke muziek gebruiken jullie in de kerk? Gebruiken jullie CD's? Weten jullie soms mooie toepasselijke liedjes?En hoe maken jullie dat boekje? Gewoon wit papier me...
Andere Reacties: 3 24-5-2006 9:57:21

Sara
Huis-DJ's van Salons de Romree
Hey,heeft er iemand ervaring met de huis-DJ's van Salons de Romree, Koen Hendrickx of Patrick Clerckx?Alvast bedankt voor de reacties,Groetjes,Bert
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-5-2006 22:29:58

Daphne
uitgebreid verslag volgt!!!
Hallo, Zoals ik al eerder heb gemeld, is dus morgen onze big day! Ben nu alleen thuis, mijn ventje is bij zijn mama gaan slapen. Nu beginnen de kriebels wel te komen, vooral voor de mis.Als we terug zijn van Normandië, zal ik zeker uitgebreid ve...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 23-5-2006 20:22:02

dorien
prachtig trouwkleed linea raffaelli te koop (2006)
nieuw, slechts 1 dagje gedragen.Collectie van 2006, kleur: cream, kreukelstof laat je e mail adres achter indien interesse, dan stuur ik je een foto door met uitleg, maten, prijs otk
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 23-5-2006 18:20:32

carin
bruidsmake-up
van Carinvandaag heb ik mijn proefmake-uplaten doen bij ilviso in boechaut,en ik moet zeggen het resultaat mocht gezien worden ik was er meer dan tevreden over ,ze zijn misschien wat duurder dan anderen maar ik kan ze zeker aan iedereen aanbevelen,vr...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 23-5-2006 18:09:02

kaatje
Help! Nog steeds geen openingsnummer...
Nog 18 dagen te gaan en we hebben nog steeds geen openingsnummer. We zoeken iets traag, mag nederlandstalig zijn. Ik wil eigenlijk zo'n kippenvelnummer.Kan iemand helpen?Katrien
Andere Reacties: 9 23-5-2006 17:17:03

Cindy
ENJOY bvba
Heeft iemand ervaringen met dit evenementenbureau ?Wij denken er aan om ons huwelijk door hen te laten organiseren
Andere Reacties: 7 23-5-2006 16:23:07

Kelly
intredelied
Mag ik vragen wat jullie hebben als intredelied voor de kerk?Ik heb nog geen idee!
Andere Reacties: 11 23-5-2006 13:36:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...