Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
binnenlocatie regio gent - de pinte -
Hallo,Wij zijn nog dringend op zoek naar zowel een buitenlocatie (GROEN) als binnenlocatie regio Gent ... Heeft er iemand suggesties?Bedankt!Wendy17/06/06
Fotografie Reacties: 2 25-5-2006 9:21:05

gretel
Dilemma, schoonouders uitnodigen ja? of nee?
Hey,zit met een dilemma, hebben sinds september geen contact meer met mijn vriend zen ouders, de laatste keer dat we bij hen langs gingen hebben ze gezegd dat ze niet wilden komen omwillen van mijn getuige.nu was mijn vraag, wat zouden jullie doen in...
Andere Reacties: 12 24-5-2006 21:33:28

kim
hoe versier je de kerk?
Hallo iedereen.ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met het versieren van de kerk? wordt dat vaak gedaan tijdens huwelijken? versier je dan enkel met bloemen? kies je dit alles zelf of na gesprek met de priester? ik ben kleuterleidster van beroep en ...
Ceremonie Reacties: 2 24-5-2006 21:07:12

eva
tafelnamen
Hallo Allemaal,Ik weet dat deze vraag al vaak gesteld is maar ik ben echt op zoek naar een originele tafelindeling.Ik ben op zoek naar originele tafelnamen. Wie kan mij helpen?Bedankt!Eva26 augustus 2006
Ideeën Reacties: 7 24-5-2006 20:52:52

mado
roeselare: ter eeste en het fabriekspand
Dag iedereen, wie heeft er ervaring met volgende zalen: zaal ter Eeste in de brouwerij van Rodenbach en het Fabriekspand, allebei in Roeselare?Alvast bedankt voor de reacties!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-5-2006 15:42:58

Ann
ziek neefje
Dag allemaal,Vandaag start de chemo bij mijn neefje Axel-Pierre in Spanje. Mijn zus zal dus waarschijnlijk niet kunnen aanwezig zijn op mijn trouwdag 17 juni!Ik zit met héél gemengde gevoelens en voel mij bijna schuldig om gelukkig te zijn ...
Andere Reacties: 4 24-5-2006 14:42:19

Phyllis
HELP!!! YOU ARE - NATALIA