Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ineke
HET intredelied wat is dat?
Hallo allemaal,Misschien een beschamende vraag maar buiten de klassieker "bruidsmars van Mendelsohn", heb je ook nog "Daar komt de bruid..." maar dan instrumentaal en een pak rustiger dan Mendelsohn...maar nu vraag ik mij af welk ...
Andere Reacties: 5 23-5-2006 12:21:25

Tine
trouwring witgoud, titanium of staal?
Hallo,Eventjes een vraagje: zijn er bruidjes die kiezen voor een ring van titanium of staal? En waarom? Wat zijn de voor- en nadelen van de verschillende metaalsoorten?Groetjes,Tine
Andere Reacties: 9 23-5-2006 11:41:35

Ingrid
Envelopje, opendoen ??
Beste bruidjes,Vanmiddag mag ik mijn kleedje gaan halen joepiedepoepie !! 't is wel te hopen dat het in orde is ! Maar ik heb eigenlijk een vraagje: als je een envelopje krijgt hé op de receptie of op het feest, steek je het dan direct in de voo...
Andere Reacties: 9 23-5-2006 11:17:19

Annelies
kostuum bruidegom
Hallo!Wanneer gaan we best voor de bruidegom naar een kostuum op zoek? Wij trouwen pas in december en het lijkt me nu zo vroeg om al iets te gaan kopen, maar ik hoor van sommigen dat dit best ook ongeveer zes maand op voorhand gebeurt... Is dit zo? H...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 23-5-2006 10:27:02

Stefanie
Ceremoniemeesters
Kan er mij iemand vertellen wat zo een ceremoniemeester kost? grt
Andere Reacties: 6 23-5-2006 9:56:09

Kelly
probleempje
Hoi bruidjes...Ik moet even mijn hartje luchten. Wij trouwen binnen 18 dagen, en gisteren heb ik gehoord dat de vriendin van één van onze getuigen, in het wit zal gaan voor de suite. Mijn eerste reactie was één van "oh nee&qu...
Andere Reacties: 12 23-5-2006 8:14:22

Veerle
Mooie tekst voor viering - huwelijkskaars
Hey iedereen,M'n misboekje is bijna klaar, maar ik vind niet de gepaste tekst, voor onze huwelijkskaars. Dus nu ben ik aan het twijfelen of we wel een zo'n kaars gaan nemen! Langs de ene kant wil ik wel (ik ben gek op kaarsjes) maar langs de andere k...
Andere Reacties: 6 22-5-2006 22:40:03

Daphne
nog 1 dag!!!
Hallo iedereen,Woensdag is het eindelijk onze dag! Ik heb er zoooo lang naar uitgekeken, maar die laatste honderd dagen zijn voorbij gevlogen! Bij het slechte weer heb ik me al neergelegd, je kan er toch niks aan doen! Hopelijk loopt alles goed en he...
Andere Reacties: 6 22-5-2006 20:59:52

Els
OPROEP!!!
Voor onze forumsite http://forum.trouwen.com zijn we nog op zoek naar reeds getrouwde bruidjes om een verslagje te geven van hun dag en eventueel (héél graag zelfs) vergezeld van een fotootje. Interesse? Dan mag je mailen naar één...
Andere Reacties: 4 22-5-2006 20:13:34

Patricia
ontvangst gasten
Hallo,Weet iemand hoe de opstelling gebeurt voor het ontvangst van de gasten tijdens de receptie en het avondfeest?Dank en groetjes
Andere Reacties: 1 22-5-2006 18:45:10

Patricia
volgorde Suite
Hallo iedereen, op 17 juni is het zover. Wij hebben niet voor een ceremoniemeester gekozen wat natuurlijk enkele praktische vragen met zich meebrengt.Heeft iemand een idee hoe de volgorde voor het binnengaan van de kerk moet zijn? Aan welke kant loop...
Ceremonie Reacties: 4 22-5-2006 18:42:01

Ingrid
aah die regen !!
Frustratie alom; alles loopt gesmeerd, de tent, de traiteur, ik ben met alles klaar...met de voorspellingen voor 27/05 zien er niet te best uit - HELP HELP HELP -regen regen en die windstoten hier aan de kust !! je kan het je echt niet inbeelden ! We...
Andere Reacties: 3 22-5-2006 18:14:50

mado
het fabriekspand in roeselare
is er iemand die ervaring heeft met het fabriekspand in roeselare? Of ken je een ander architecturaal mooi kader voor een trouwfeest in west-vlaanderen?alvast bedankt!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-5-2006 16:20:28

Karen
De Waterhoek
Hoi, Iemand al ervaring met feestzaal ' De Waterhoek' in Geetbets?Groetjes, Karen30/06/'07
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-5-2006 16:15:01

Cindy
Huwelijksreis
Hallo,Waar gaan jullie zoal op huwelijksreis, iemand echt al iets super gevonden?Wij gingen vorig jaar reeds naar Cuba, dus we denken het dit jaar wat 'budgetvriendelijker' te houden...Misschien Corsica, of Griekse eilanden?En jullie?
Huwelijksreis Reacties: 15 22-5-2006 15:40:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...