Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
wat denken jullie?
wat vinden jullie van deze openingsdans?   http://www.youtube.com/watch?v=0wTxqHbJOzg wij houden niet zo echt van de echte traditionele liedjes!
Openingsdans Reacties: 5 18-4-2014 21:51:26

Fien
Gedicht ouders
Graag zouden wij onze ouders bedanken met een foto met een gedicht erbij. Maar ik vind geen mooi gedicht, hebben jullie wat inspiratie voor mij? Groetjes!
Ideeën Reacties: 4 18-4-2014 17:00:43

Severien
Verloop avondfeest qua timing
Dag allen, we zijn bezig met onze dagplanning aan het opstellen en ik vroeg mij af hoelang de volgende zaken duren: - aan tafel gaan - binnenkomen bruidspaar + ouders bruidspaar - speech bruidspaar - voorgerecht  - hoofdgerecht - wss 'iets' die...
Voorbereiding Reacties: 7 18-4-2014 16:49:14

wendy
speech
Met nog 69 dagen op mijn teller begin ik toch een beetje na te denken over een speech wat moet ge daar nu allemaal in zetten, iemand een orgineel idee
Voorbereiding Reacties: 14 18-4-2014 15:08:20

Evelien
Help! Verkiezingen!!
Dit moet toch van mn hart.. Wij trouwen op 24 mei en de dag erna is het stemming. Dat wisten we natuurlijk al. Vandaag kijk ik in de bus en er is een stembrief voor mn vriend en voor mij niet. Ik had dan al een voorgevoel omdat ik geen brief had gek...
Juridisch Reacties: 10 18-4-2014 13:18:24

Annelore
Fijne herdenking
Bij het treffen van de voorbereidingen van de ceremonie blijf ik op hetzelfde probleem stuiten. We hebben een aantal overledenen die we graag willen herdenken tijdens de ceremonie, maar op een "fijne" manier. Ik heb liever geen ballonnen en heb zitte...
Ceremonie Reacties: 10 18-4-2014 10:37:41

Kim
Dagindeling op papier aan de suite bezorgen?
Hallo iedereen, Wat vinden jullie van het idee om de dagindeling op voorhand of de dag zelf aan de suite te geven. Eigenlijk een soort programma per koppel. Ik heb er een symbool op gezet, een uur en wat er dan te doen valt. Of zouden jullie eer...
Voorbereiding Reacties: 7 18-4-2014 10:34:54

Tine
Bruidsschoenen via webshop lookonthebridesite.com
Via deze weg wil ik alle toekomstige bruidjes waarschuwen, zodat ze niet op dezelfde manier als mij behandeld worden bij hun zoektocht naar het perfecte paar bruidsschoenen. Ik had mijn droompaar bruidsschoenen via de webshop van lookonthebrides...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-4-2014 10:21:27

eileen
Kaartjes 'namaken'?
Hallo allemaal, In mijn zoektocht naar uitnodigingen, vond ik iets die zowel mijn vriend als ik wel leuk vonden. Aangezien de kaarten relatief duur zijn en toch simpel, twijfel ik eraan om deze na te maken en ze dan bij een drukker of online te lat...
Uitnodigingen Reacties: 6 18-4-2014 0:07:15

Tanya
Getuigen
Hoi iedereen! Ik zit een beetje met een probleem. Als getuige had ik een vriendin gevraagd, die uiteraard heel blij is, maar nu begin ik te twijfelen want ik hoor of zie haar nauwelijks nog. Het ligt echt op mijn maag. Maar dan ineens na zolang niets...
Voorbereiding Reacties: 4 17-4-2014 23:43:15

Charlotte
bruidskindjes (jongens)
Vandaag op pad geweest om kleertjes te zoeken voor onze bruidskindjes (ons zoontje van anderhalf en het zoontje van een vriendin van 2j). Helaas zonder succes... Ik weet niet precies welke stijl ik wil dus moeilijke zoektocht. Wie ziet het zitten om...
Kledij - Suite Reacties: 8 17-4-2014 21:43:43

Sara
Bolderkar bruidskindjes te koop
Hallo, Op onze trouwdag gebruikten we een bolderkar voor onze bruidsmeisjes.  Het is een mooie, houten bolderkar die helemaal wit geschilderd is. Ze werd versierd met een soort tule en achteraan hangt een rood houten hartje. Wij verkopen deze ...
Ideeën Reacties: 5 17-4-2014 20:52:15

Annelies
Decoratiemateriaal te koop
Dag dames! Wij hebben voor ons huwelijk vorige zomer, heel wat decoratiemateriaal nieuw aangekocht. Ons thema was kruiden / natuur / vogeltjes. Wie nog decoratie zoekt voor de inrichting van de zaal, vindt hieronder een lijstje terug van het materia...
Ideeën Reacties: 7 17-4-2014 20:03:30

Sarah
Ballonnen (versiering)
Wij hadden voor onze trouw (12 april 2014) heel wat ballonnen gekocht als versiering. We hebben er nog heel wat over. Iemand die deze wil overkopen voor een spotprijsje? - 6x witte ballonnen met roosjes (2 euro) - 24 x witte ballonnen met "just marri...
Ideeën Reacties: 7 17-4-2014 19:44:38

Elisa
Onzeker over de feestzaal
Hey! Wij trouwen in augustus van dit jaar en hebben ergens vorig jaar onze zaal vastgelegd voor ons huwelijksfeest in Den Ast / Salons Deli-dish nadat we er uitgenodigd waren op de trouw van één van onze vrienden. We hebben toen absoluut...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-4-2014 18:34:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...