Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Namaak lelie voor in haar
Hallo medebruidjes! Ik heb al mijn accessoires (schoenen, bruidsboeket, lingerie,...) maar nog niet wat ik in mijn haar zal doen. Ik zou graag een lelie in mijn haar willen opsteken, maar dan liefst een namaak (die verwelken niet). WAAR kan ik die vi...
Andere Reacties: 4 21-5-2006 21:37:57

Sarah
Uitnodigingen: net op reis
Beste bruidjes,wij vertrekken de dag na ons huwelijk. Weet er iemand een leuk tekstje om te zeggen dat ze geen bloemen moeten meebrengen, omdat we er toch niet van kunnen genieten?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 2 21-5-2006 21:33:54

lies
wanneer gooien?
Hey,Een vraagje, wanneer precies is de moment om je boeket te gooien? Net na het eten?groetjes
Bruidsboeket Reacties: 4 21-5-2006 19:11:08

tamara
menukaartjes hoeveel?
Hey,even snel een vraagje,ben bezig met de menukaartjes te maken en vraag me nu af of je voor elke gast een kaartje maakt of er gewoon een paar op tafel zet?vele groetjes Tamara 26/05/2006
Andere Reacties: 4 21-5-2006 17:19:43

ellen
geregistreerd partnerschap
dit heb ik weer, mijn vriend en ik gaan een huis kopen, daarvoor moet je dingen op papier hebben vastgelegd. om geld te besparen omdat we volgend jaar wilden trouwen en nu nog niet gaan we 9 juni in ondertrouw en hopen 2 weken later geregistreerd par...
Andere Reacties: 3 21-5-2006 15:51:25

Anja
Bang voor slecht weer!
Hey iedereenOnze speciale dag in binnen 5 dagen namelijk vrijdag 26 mei en de weersvoorspellingen zien er niet goed ut! Regen, regen en nog eens regen! Echt wel balen!!
Andere Reacties: 4 21-5-2006 15:24:30

Steven
Kleine griekse vaasjes gezocht
Hallo,Voor de inkleding van ons huwelijksfeest zijn we op zoek naar een 60-tal kleine terracotta vaasjes, van een 6-tal centimeter groot. Het zou een mini-versie van een griekse vaas moeten zijn (We hebben elkaar in Griekenland leren kennen)We hebben...
Andere Reacties: 2 21-5-2006 14:39:14

Veerle
Waar Mercedessen huren?
Dag medebruidjes! Wij zijn van plan om voor iedereen zwarte Mercedessen te huren. Ik heb al een aantal firmas gecontacteerd maar blijkbaar heeft niemand er 5 of 6 dezelfde. Weet er iemand waar ik die wel zou kunnen vinden, liefst in de regio Oost-Vla...
Ceremonie Reacties: 2 21-5-2006 14:05:43

Karen
Mauritius
Hallo,Gaat er iemand op honneymoon in Mauritius? Welk hotel, welke periode?Groetjes,Karen22.12.2006
Andere Reacties: 2 21-5-2006 14:02:33

Karen
's graevenhof
Hallo,het is al een tijdje geleden!Daarom vraag ik het nog een keer, is er iemand die al zijn trouwfeest heeft gegeven in het 's gravenhof in schilde of die er zijn feest gaat geven!Wij gaan dat wel doen op 22.12.2006!Groetjes,Karen
Andere Reacties: 3 21-5-2006 14:02:03

Inge
misboekjes
wij trouwen in oktober en zijn nog steeds op zoek naar goede ideetjes voor onze misboekjes. Kzou echt nie weten hoe ik eraan moet beginnen of welke teksten we kunnen gebruiken? kan er mij iemand wat ideetjes doormailen? bedankt !!!
Ideeën Reacties: 6 21-5-2006 13:41:22

cindy
fotolocatie
hallo, wij zijn nog op zoek naar fotolocaties in de omgeving van diksmuide. heeft iemand goeie tips?alvast bedanktcindy 09/09/2006
Andere Reacties: 0 21-5-2006 13:03:55

sandra
misboekjes, hoe?
hallo,onze misboekjes geraken ongeveer in orde, maar zit toch al met een vraagje over de afwerking.hoe doen jullie dit om dit op juist formaat te krijgen? snijden jullie dit zelf (want is kleiner dan a4 in twee geplooid), en de kaften? laten jullie d...
Religie Reacties: 3 21-5-2006 12:01:57

sandra
locatie regio huldenberg - tervuren
hallo,ook wij trouwen op 9 september 2006, en zoeken nog naar mooie binnen- en buitenlocatie voor onze fotoreportage.Wij trouwen in huldenberg, maar zijn afkomstig van tervuren. heeft iemand leuke ideeën? ook regio overijse en alles wat er rond...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 21-5-2006 11:48:01

Ann
slecht of goed weer WIJ ZIJN GETROUWD
Hallo ALLEMAALBen gisteren getrouwd tussen de regenbuien door. Thuis vertrokken ZON, in Gemeentehuis aangekomen ZON, tijdens plechtigheid REGEN... gemeentehuis uitkomen... ZON.. iets klein gaan eten en fotos daar nemen ZON ZON ZON...Naar huis (want ...
Andere Reacties: 5 21-5-2006 10:11:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...