Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

olivia
Barrier
Hallo!Wij gaan volgend jaar trouwen. Voorlopig zijn we bezig met het zoeken van een datum en feestzaal. De Barrier lijkt ons heel tof, maar heel duur.Iemand ervaringen hiermee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-5-2006 9:47:28

Debra
Uitnodigingen in de maak
Hoi,Gisteren eindelijk het juiste aantal uitnodigingen doorgegeven aan de drukker want voor ons was 20 mei de deadline aangezien de drukker 1,5 week de tijd neemt om de uitnodigingen te maken want begin juni willen we ze op de bus doen. Amai het zijn...
Uitnodigingen Reacties: 1 21-5-2006 8:07:04

Cindy
Uitnodigingen
Hallo bruidjes,Wij zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te maken, alleen missen we wat inspiratie!!!Is er iemand die leuke ideetjes of tips heeft? Je mag ze ook altijd doorsturen naar: cindysom@hotmail.comHet wordt tijd dat we eraan beginnen, we ...
Uitnodigingen Reacties: 7 20-5-2006 15:34:00

Veerle
Aan Sylvie
Hey Sylvie! Ik heb een tijdje geleden een mail naar je broer gestuurd ivm cantate domino, maar ik heb nog niets van hem gehoord. Zou je hem eens kunnen vragen of hij deze ontvangen heeft? Alvast heel erg bedankt!Veerle
Muziek - Live Reacties: 0 20-5-2006 12:52:36

cindy
voorbereiding trouw
hallo, ik vroeg me af of er nog bruidjes zijn die op 09/09/2006 trouwen. moeten jullie nog veel regelen? Soms heb ik het gevoel dat ik van alles aan het vergeten ben die nog moet geregeld worden.Ik vind het soms moeilijk om al die beslissingen te nem...
Voorbereiding Reacties: 6 20-5-2006 10:43:51

Lieve
Aan alle trouwers van vandaag en morgen
Hey allemaal,het weer is niet zoals jullie het gehoopt hadden, maar ik ben er zeker van dat jullie vandaag ondanks alles het stralende middelpunt zullen zijn!Geniet van elk moment en laat je niet doen door dat Belgische weer!Groetjes,Lieve
Andere Reacties: 2 20-5-2006 8:43:22

Benedikte
vrijgezellenavond: schoonmama en -zussen ook bij?
Mijn zus vroeg me gisteren of ik voor mijn vrijgezellenavond ook mijn schoonmama en -zussen erbij wou. Ik ben daar wel voor te vinden, maar heb toch enige twijfel. Want zij kennen mij natuurlijk niet zo goed als mijn mama, zus en beste vriendinnen. I...
Andere Reacties: 7 19-5-2006 18:48:35

Debra
Bruidslingerie gevonden
Beste bruidjes,Vandaag ben ik om mijn bruidslingerie geweest. Het is een bustier van Marie Jo geworden. Ik heb aan sommigen op het forum al eens het adres van La Finesse in Brugge doorgegeven en ik moet echt wel zeggen dat ze daar heel vriendelijk en...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-5-2006 16:29:01

chantal
tekst
Hallo ,Kan er mij iemand vertellen waar ik een kort leuk en grappig tekstje kan vinden voor op onze uitnodigingen ?
Uitnodigingen Reacties: 1 19-5-2006 16:14:53

Elke
wettelijke trouw
Wanneer leggen jullie het uur voor het stadhuis klaar? Hoeveel maanden vooraf?
Voorbereiding Reacties: 7 19-5-2006 15:29:38

cindy
duur receptie
hallo, ik heb een vraagje.we komen er maar niet uit hoe lang onze receptie zal duren. ik vind dat voor mensen die naar het avondfeest komen een receptie vanaf 17u30 tot 19u30 veel te lang. de mensen zijn al moe gestaan tegen dat ze aan tafel gaan.Ma...
Voorbereiding Reacties: 12 19-5-2006 13:26:54

ineke
trouwjurk
Beste toekomstige bruidjes, Ik ben inmiddels 55 dagen gelukkig gehuwd. Ik hoop dat iedereen zo veel plezier en vreugde aan hun huwelijk mogen beleven als wij. Eerstdaags ga ik nu ook mijn jurk laten reinigen en ik vroeg me af of er soms bruidjes zoud...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-5-2006 11:42:29

Nicole
tafelschikking
We zijn op zoek naar naamgeving van tafels?Bij het binnenkomen zouden we een lijst ophangen met de naam van de genodigden en dan verwijzen naar een tafel maar we zoeken een origineel idee om de tafels te benoemen en een idee voor een tafelkaartje.Een...
Ideeën Reacties: 1 19-5-2006 9:46:32

Eveline
trouwkleed
Voor bruidjes die nog op zoek zijn naar hun kleed of kleedjes voor de suite... misschien haal je hier wel enkele ideeën. http://www.debruidsschat.be/Veel plezier,Eveline26/08/06
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-5-2006 9:22:56

Katrien
Kapster aan huis - regio Antwerpen
Hallo,Mijn huwelijk vindt plaats op 23 september en ik ben nog steeds op zoek naar een schminkster en kapster (regio Antwerpen - Merksem) die aan huis komt. Iemand suggesties? GroetjesK
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 18-5-2006 22:12:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...