Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veerle
Ceremoniemeester Eddy Wouters
Hey iedereen! Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Eddy Wouters uit Deurne? Graag reacties!Veerle
Ceremonie Reacties: 1 17-5-2006 22:58:03

Priscilla
Tafelnamen feest
Over twee weken trouwen we. Bijna alles is in orde, alleen over de tafelnamen voor op het feest vinden we geen oplossing. Kunnen jullie me helpen met originele tafelnamen?We zouden graag de mensen een kaartje geven bij het binnenkomen en daarna muz...
Andere Reacties: 3 17-5-2006 22:29:28

Sharka
openingsdans dringend ideeen gezocht
dag medebruidjes en co,ik trouw binnen twee weken en alles is gedaan alleen weten we nog niet waarmee we de getuigen moeten bedanken en de ouders.Daar vind ik nog wel wat op,maar we zoeken nog openingsdans.Wij houden alltwee van het liedje van johny ...
Openingsdans Reacties: 18 17-5-2006 21:07:23

Sarah
Kledij bruidskindjes huren?
Hallo, weet er iemand een winkel waar ik kledij voor de bruidskindjes kan huren en prijzen hiervoor?Ik zou graag hebben dat ze een prinsessenkleedje aanhebben, maar ik vind het zonde dat ze dat dan maar 1 keer kunnen aandoen. Daarom dacht ik aan hure...
Kledij - Suite Reacties: 1 17-5-2006 20:14:40

gretel
@ debra
tof heb eindelijk iemand gevonden die net als wij trouwen op 11 augustus 2006.hoe verlopen de voorbereidingen bij jullie?groetjes Gretel11/08/2006Ps: zijn er nog koppels die 11/08/2006 trouwen
Andere Reacties: 8 17-5-2006 19:54:18

gretel
schoonouders en schoonbroer willen niet komen!
hallo,weet echt niet meer wat ik er moet mee aanvangen hoor...mijn schoonouders en schoonbroer willen niet komen naar ons huwelijk omwille van mijn getuige.ze wisten al een hele poos dat ik die vriendin van mij als getuige zou nemen en wist wel dat d...
Andere Reacties: 15 17-5-2006 18:48:23

Mieke
Openingsdans
Hoi allemaal,we moeten deze avond naar de dj voor het bespreken van de muziek, maar we weten nog niet echt wat we willen als openingsdans. We hebben niet echt een liedje dat iets betekend voor ons. Het liedje one van U2 en Mary j blige, past dit al...
Andere Reacties: 3 17-5-2006 18:13:05

marijke
huwelijksreis
Hallo allemaal,Wij trouwen pas volgend jaar maar ik kijk er al zo naar uit dat ik nu al met vanalles bezig ben. Heeft er iemand van jullie ideeën voor een fantastische huwelijksreis? Ik zou graag naar Afrika willen, een kleine safari, gecombine...
Huwelijksreis Reacties: 5 17-5-2006 13:33:16

Ann
Wie kan mij helpen!?
Help help,Vrijdag is het zover en ik realiseer me net dat ik nog iets van pareltjes ofzo voor in mijn haar moet gaan zoeken. Zoals ik vorige week hier op het forum heb verteld ben ik begin deze week nog van kapper moeten wisselen en deze had zo niks ...
Andere Reacties: 7 17-5-2006 11:20:41

Cindy
na de openingsdans.....??
Een vraagje,Met wie dans je als de openingsdans gedaan is, en in welke volgorde???Cindy,een stressy bruid38 daagjes.....
Andere Reacties: 5 17-5-2006 10:52:54

Guy
lastige schoonbroer
Hallo allemaal,Ik moet even iets kwijt: mijn schoonbroer vertikt het gewoon om op onze trouwdag een kostuum aan te doen. Hij zal de enige zijn die geen kostuum aan heeft!Dat hij daarmee zijn zus, en dus ook mij, kwetst wil gewoon niet bij hem doordri...
Andere Reacties: 14 17-5-2006 9:54:24

marga
problemen met de kleren van de suite
ik heb een groot probleem.we hadden destijds over de kleren voor de vrouwen het volgende gezegd:Geen broek,niet echt in het lang(het kleed tot op de schoenen)zo vanonder de knie tot 7/8,geen hoed en niet te speciaal.eigenlijk simpele schone feestelij...
Andere Reacties: 7 17-5-2006 9:28:23

Marjolijn
ringen amici
Hallo,Heeft er hier iemand ervaring met de trouwringen van Amici.Wij zijn een tijd geleden in een winkel in de Diestsestraat in Leuvengeweest waar ze ringen van Amici verkochten. Deze winkel staat echter niet als verdelerop de site van amici? Weet er...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-5-2006 21:59:04

Mieke
vrijgezellendag
Hoi allemaal,Binnenkort treedt mijn zus in het huwelijk. Stilletjesaan wil ik beginnen met het voorbereiden van haar vrijgezellenavond (en dag). Overdag zouden we graag naar een pretpark gaan omdat ze daar verzot op is. Daar zouden we graag enkele o...
Ideeën Reacties: 1 16-5-2006 21:19:18

Hilde
Trouwjurk
Hello iedereen,Ik ben supper goed gezind vandaag want ik ben mijn trouwkleed gaan halen! Het is prachtig! Ze hebben zelfs een oplossing gevonden voor mijn sleepje tijdens het dansen zodat ik niet constant moet opletten dat er niemand op trapt.Nu is h...
Andere Reacties: 5 16-5-2006 20:32:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...