Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
oldtimer
Gisteren leuk telefoontje gehad van een vriendin waar ik vroeger nog mee volleybal gespeeld heb. Ze heeft een kennis die 2 oldtimers (waarvan 1 open) heeft en die wil ons op onze trouwdag naar het gemeentehuis en daarna naar de receptie voeren!Toffe ...
Andere Reacties: 1 10-5-2006 14:27:54

Lieve
Theo, Videomanie: HOU ER MEE OP!!!
Theo,dit is een forum voor bruidjes en bruidegommen die de weg zoeken in het kluwen van bedrijven om van hun dag de mooiste te maken. Wij geven elkaar goede raad en delen onze ervaringen. Hier is geen plaats voor opdringerige bedrijven!Lieve
Andere Reacties: 6 10-5-2006 13:13:43

Veerle
Aan SYLVIE- cantate domino
Hey Sylvie! Ik las onlangs dat jullie cantate domino hadden om te zingen in jullie huwelijksmis. Wij zouden hen ook heel graag hebben, maar na een telefoontje gisteren met hun dirigent heb ik de indruk dat dat niet in orde gaat komen. Hij zij dat ze ...
Muziek - Live Reacties: 2 10-5-2006 12:56:57

Marjolijn
toffe activiteit
hallo,Ik heb een vraagje. Op onze trouwdag hebben we een tweetal uren ingepland om samen met onze ouders en zussen iets tofs te gaan doen. We weten alleen niet wat. Het zou iets moeten zijn waar we onze trouwkleren bij aan kunnen houden (dus niet bv ...
Andere Reacties: 2 10-5-2006 12:31:16

Skiwi
wie trouwt nog 13 mei???
wie trouwt er nog op 13 mei???? dan ben ik misschien niet de enige met het slechtere weer ??grrr waarom kan dat nu niet zoals vorige week zijn?????Mieke13/05/06
Andere Reacties: 6 10-5-2006 11:06:02

Vanessa
Videoreportage
Na enkele ideetjes ontvangen te hebben ivm fotograaf, nu mijn volgende vraag. kent er iemand een goede persoon die videoreportages maakt?Vanessa
Andere Reacties: 2 10-5-2006 11:05:06

Ann
verdorie die stresssssssssssssssss
Even om te melden dat het nog 10 slopende dagen gaan zijn. En ik zit met verschrikkelijke KEELPIJN, van de stress of van het goede en slechte weer, punt is dat ik nu nog meer stress krijg. Zaterdag vrijgezellenavond. Heb een privé sauna gehuu...
Andere Reacties: 5 10-5-2006 8:38:40

Daphne
sneltrein
Hallo iedereen,Morgen is het precies nog 2 weken voor onze trouw. Zenuwachtig ben ik niet echt, maar moe!!! Ik heb het gevoel dat ik in één of andere loopwedstrijd zit, en dat ik nu in de eindsprint zit. Dat ik aan het lopen ben, aan het lo...
Andere Reacties: 3 9-5-2006 21:18:50

Sarah
Haute Couture Jetty- MELSELE
Hoi bruidjes,heeft er iemand van jullie al ervaring met Haut Couture Jetty op de grote baan in Beveren?Alvast bedankt!Sarah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-5-2006 19:38:44

Lien
gratis make-up op je dag?!
Hallo allemaal, Ik ben Lien Corten, vorig jaar nog zelf op deze site als bruid, en nu demonstratrice van Mylène. Wie graag nog gratis haar make-up wil laten doen voor de trouw, kan bij mij dus ook terecht. Wanneer je een workshop of party doet v...
Andere Reacties: 6 9-5-2006 19:31:35

lies
drukwerk tijd
Hey,ik vroeg mij af hoelang het drukwerk eigenlijk duurt? Er is iemand bezig aan ons ontwerp en vrees dat het mss wat te laat gaat zijn omdat we de 12 augustus gaan trouwen wat wilt zeggen dat het moet opgestuurd worden eind mei - begin juni.groetjes...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-5-2006 18:35:12

Ilse
hart van vlaanderen
Begin dit jaar kon je je opgeven om mee te werken aan Hart van Vlaanderen.Nu was ik benieuwd wie van de bruidjes zich kandidaat hadden gesteld alsook wie er ondertussen terug gecontacteerd is geweest.
Andere Reacties: 0 9-5-2006 17:55:59

valerie
fotograaf met CD-Rom
hoi bruidjes. Is er iemand die een fotograaf weet uit West-Vlaanderen die de foto's achteraf meegeeft op CD-Rom?
Fotografie Reacties: 3 9-5-2006 17:14:57

Skiwi
ik wil zon voor zaterdag
hey!!zaterdag is het bij ons zover!niet dat ik echt zenuwachtig ben ofzo .. maar 't is vooral dat weer dat een beetje tegensteekt ...ze zeggen allemaal: tegen het einde van de week wordt het terug goed .. maar ik weet het nog niet zo hoor...... de we...
Andere Reacties: 5 9-5-2006 16:39:54

Jasmijn
tafelindeling
Hoi hoi,Weet er iemand een originele manier om de tafels in te delen? (want naamkaartjkes vinden we te gewoon) We hadden al gedacht om elke tafel een naam te geven naar een reis die we samen al gedaan hebben (vb Mexico), maar er zijn 17 tafels en in ...
Andere Reacties: 8 9-5-2006 16:08:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...