Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Salons Chartreuse te Holsbeek
Hallo iedereen,heeft er iemand van jullie ervaring met Salons Chartreuse in Holsbeek? Wij gaan namelijk op 23 september ons trouwfeest daar geven.groetjes,Inge
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-5-2006 10:28:04

Inge
fotolocatie omgeving Aarschot -Tilet-Winge-Leuven
Hallo bruidjes,Wij trouwen op 23 september en zijn op zoek naar een geschikte fotolocatie.Heeft iemand een idee? Mag zowel binnen als buiten zijn maar hopelijk kan het die dag buiten.groetjesInge
Locaties - Fotografie Reacties: 8 8-5-2006 10:25:06

Cindy
kado bruidskinderen
Hey,Wij weten echt niet wat te geven aan onze 4 bruidskinderen, waaronder onze 3 eigen kinderen.Ze zijn 4,5 - 11 - 9 - 10 jaar.Misschien een ingangsbewijs voor Bellewaarde die we dan aan een beertje hangen??Alle ideetjes zijn welkomThanks Cindy,
Andere Reacties: 3 8-5-2006 10:18:35

Tina
Ivm enveloppes met of zonder geld op feest
Even een vraagje :Wij hebben al enkele trouwfeesten meegemaakt waar het bruidskoppel op het diner gevraagd hadden van geld te storten op een rekening maar waar nog een groot deel mensen een enveloppe met ( hopelijk ) geld + kaartje meebrengt. Maar he...
Andere Reacties: 15 8-5-2006 10:10:47

Cindy
fotolocatie Antwerpen
Hey,Als buitenlocatie hebben wij de zoo van Antwerpen.Maar als binnenlocatie hebben wij nog niets voorzien. Iemand een idee in de buurt van de Zoo??Liefst geen musea.groetjes Cindy
Andere Reacties: 4 8-5-2006 10:07:48

Cindy
Wat nog te doen....
hoi,Bij ons nog 47 daagskes...De uitnodigingen zijn stilletjes aan de deur aan het buiten gaan, misboekjes zijn klaar, ringen besteld, alles van kleding is inorde, 2°pas op 7 juni voor mij, planning van de hele dag nod faxen naar ceremoniemeeste...
Voorbereiding Reacties: 5 8-5-2006 8:34:20

gretel
fotolocaties regio Ronse zowel binnen als buiten
Hey,nog exact 95 dagen en wij trouwen maar zijn nog op zoek naar een geschikte fotolocatie, het wel nog eventjes maar weet dit toch graag op tijd. alle ideeen zijn welkom wij wonen in Ronse dus liefst wel die regiogroetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 8-5-2006 0:27:03

evy
origineel: vrouwelijke dj voor uw trouwfeest!!
Hoi trouwertjes allemaal!!Ik ben dj Evy, sinds 9 jaar elk weekend achter de draaitafels. Voor de mooiste dag van u leven wil u natuurlijk ook een leuk feest! Muziek is hierin heel belangrijk! Ik heb verschillende referenties en beheers alle verschill...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 7-5-2006 16:43:38

Veroniek
zonnebankcentr
Geeft er iemand ervaring met een zonnebankcentra in west-vlaanderen,liefst in omgeving Kortrijk,ik wil graag een beetje bruin zijn voor ons huwelijk
Andere Reacties: 5 7-5-2006 14:23:25

Elkje
oldtimer
Op 08 juni 2006 zijn mijn grootouders 60 jaar gehuwd. Zaterdag 10 juni 2006 geven ze een groots feest...maar ze willen geen geschenk. Om hen toch op een originele manier te verrassen, ben ik op zoek naar een oldtimer van het jaar 1946. Ik ben helemaa...
Andere Reacties: 2 7-5-2006 13:33:40

Els
Villa Borghese en kleine zalen
Hallo iedereenHeeft er iemand van jullie al een feest bijgewoond in Villa Borghese in Gentbrugge? Hoe is dat meegevallen? De zaal lijkt ons leuk omdat we maar met ongeveer 90 personen zijn. Kennen jullie nog andere (meer moderne) zalen voor max. 100 ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-5-2006 10:56:36

Marjolijn
dwarsfluit
Hallo allemaal,wij zouden graag een vriendin van mij 2 liedjes laten spelen op haar dwarsfluit. Wij kennen echter niets van dwarsfluit. Weet er iemand liedjes die gepast zijn in een viering en mooi zijn op dwarsfluit (er wordt niet bij gezongen, voll...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 7-5-2006 10:50:40

Evy
hebben jullie dat ook???
Hallo allemaal,Vandaag is het nog 111 dagen te gaan, nog wel een tijdje dus, maar het begint me echt door te dringen dat het zo snel afkort!!Eergisteren waren we uitgenodigd op een privé vormsel van de zoon van enkele kennissen en die hebben dat...
Andere Reacties: 9 7-5-2006 10:20:44

tjorvina
openingsdans
hoi,ik heb een vraagje. Wie heeft er gekozen voor de openingsdans van dirty dancing? hebben jullie daar danslessen voor gevolgd of niet? zo ja, kan iemand mij het adres geven. liefst regio ieper, roeselare, kortrijk.dank T
Openingsdans Reacties: 4 7-5-2006 8:01:05

Marjolijn
brunch noord-limburg
Hallo,weet er iemand waar we op een zondagmiddag kunnen brunchen? Liefst regio noord-limburg.groetjes,marjolijn
Andere Reacties: 3 6-5-2006 22:47:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...