Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
Carelshof of Het Godshuis?
Hallo, heeft er iemand ervaring met deze 2 zalen? Zo ja, wat zijn de bedenkingen hierbij? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-5-2006 14:50:55

Melissa
videograaf en ceremonievervoer
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een videograaf en naar ceremonievervoer en dan meer bepaald naar zo een oldtimerbus. Zou er mij iemand aan adressen kunnen helpen. Wij zijn van Vlaams-Brabant.groetjes,Melissa
Andere Reacties: 7 5-5-2006 12:40:55

Inge
feestzaal salons chartreuse
hallo iedereen,Heeft iemand van jullie ervaring met salons chartreuse in Holsbeek?Wij trouwen op 23 september en laten onze receptie en feest daar doorgaan.Groetjes,Inge
Andere Reacties: 2 5-5-2006 12:38:16

Inge
Fotolocatie omgeving Leuven
Hallo Bruidjes,Wij zijn nog op zoek naar een geschikte locatie voor een fotoreportage omgeving Aarschot-Tielt-Winge - Leuven?Heeft iemand een idee mag zowel buiten als binnenlocatie zijn.Je weet nooit of het op 23 september regent.groetjesInge
Andere Reacties: 3 5-5-2006 12:36:01

Ann
NOG 15 DAGEN TE GAAAAAAAN
Alles loopt hier op wieltjes. Alé behalve dat ik elke avond wakker lig tot een stuk in de nacht, dat mijn zenuwen gieren door mijn keel. Straks krijg ik nog een keelonsteking (ben daar vrij gevoelig voor). Mijn vrijgezellenavond volgende week...
Andere Reacties: 5 5-5-2006 9:02:35

Dorien
videograaf
Hallo iedereen,wij zijn momenteel een beetje aan het rondkijken voor een videograaf. Ik heb gemerkt dat de prijzen wel ver uiteen liggen en ik vroeg mij af hoeveel jullie zoal betalen. Weet er misschien iemand nog een goede videograaf in de regio A...
Andere Reacties: 6 5-5-2006 8:33:27

Lieve
Help!!! DJ liet ons zitten!
Hey allemaal,wij zijn dringend op zoek naar een DJ die ons feest in Sint-Niklaas wil opfleuren. De man die we geboekt hadden heeft ons deze week laten weten dat hij toch niet kan 'want zijn vriendin kan alleen dan verlof krijgen'. Jammer genoeg hadde...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 5-5-2006 7:31:19

Karen
Voor Tiziana Van Maasmechelen
halloo,ik ben van maasmechelen maar ik trouw niet het is de broer van mijn vriend die trouwt en ze trouwen in juni, maar ik moet nu nog een nummer krijgen van een visagiste die aan huis komt ik ben erop aan wachten en dan zal ik je die nummer doorgev...
Andere Reacties: 1 4-5-2006 21:46:21

fien
allergie en ringen
Weet iemand of wit goud en/of geel goud veilig zijn ivm contactallergie ? Ik reageer bv heel erg op sommige knopen van jeansbroeken, op sommige zilveren juwelen.
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-5-2006 21:17:39

Maaike
glas graveren
Weet iemand waar je een glas (liefst druppelglaasje) kan laten graveren met een eigen symbool?Hopelijk kan iemand me helpen.Alvast bedankt.Maaike
Ideeën Reacties: 4 4-5-2006 20:02:18

Melissa
Videograaf freejess
Hallo,Wie kan mij de gegevens bezorgen van freejess? Die hun site is momenteel under construction.GroetjesMelissa07/07/07
Andere Reacties: 2 4-5-2006 19:08:35

Kelly
bruidsboeket
Hoi weet iemand een goede bloemist voor het bruidsboeketregio melle-wetteren,.........groetjes Kelly25/08/2006
Andere Reacties: 6 4-5-2006 18:31:03

Kristin
bruin spuiten
Hey, ik vind dat bruin spuiten mss ook wel een goede oplossing voor mijn trouw. Zou het graag eens laten testen! Weet iemand een adres in de buurt van Zoersel of anders Antwerpen ?Bedankt alvast!PS Evy bedankt voor het idee van de wijnfles en de wijn...
Andere Reacties: 3 4-5-2006 17:51:12

Ingrid
Fabriekspand West-Oost Vlaanderen
Joepie !! Vriendin van mij trouwt ook ! Ze is op zoek naar een fabriekspand voor haar feest, heeft iemand een idee'tje ??Groetjes, IngridNog 23 dagen...de stress begint..
Andere Reacties: 5 4-5-2006 14:56:25

kim
tekst gastenboek
Hoi bruidjes,Ik ben nog op zoek naar een tekstje voor bij het gastenboek te leggen om aan de gasten op een originele manier te vragen iets in ons boek neer te schrijven. De inspiratie ontbrrekt mij;-/Alvast bedankt,Groetjes,Kim
Andere Reacties: 1 4-5-2006 14:30:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...