Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

krullen bij dun stijl haar
Ik heb lang, sluik en redelijk dun haar en ben nu op zoek naar een half opgestoken kapsel. Ik had gedacht om er eventueel krullen in te laten leggen maar vrees dat deze het niet de hele dag gaan uithouden en gaan uitzakken. Was dit bij jullie een pro...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 3-5-2006 10:17:28

fotootje in de krant vandaag
Voor diegenen die het Belang van Limburg hebben: vandaag staan we in het goednieuwskrantje. pagina 12 (1ste foto)Silvia & Rico ( getrouwd in Hasselt op 28 april 2006)Groetjes,Silvia
Andere Reacties: 2 3-5-2006 10:09:31

intredelied zaal en geschenk partner
Hallo,Wij trouwen op 17.06.2006 en ben nog volop op zoek naar liedjes, maar vooral een voor bij het binnenkomen in de zal, kwil zo eentje waarbij de sfeer er direct in is.Ook nog gezocht een cadeau voor de partner, ik heb echt geen idee.GroetjesEvy
Voorbereiding Reacties: 2 3-5-2006 9:54:06

Website online!!! Neem een kijkje!
Dag medebruidjes,juist om te zeggen dat onze website online is! Weliswaar nog volop onder constructie maar toch... Neem gerust een kijkje en laat maar iets weten!www.saarenfrank.beGroetekes!Saar(25/08/06)
Andere Reacties: 5 3-5-2006 9:42:50

DRINGEND ideetjes gezocht!
Hey!Voor het trouwfeest van één van mijn beste vriendinnen ben ik nog op zoek naar ideetjes om mijn vriendin en haar man te verrassen op hun avondfeest. Ik ben haar getuige waardoor ik echt iets speciaals zou willen doen. Hebben jullie al l...
Andere Reacties: 3 3-5-2006 9:21:09

Joery
29.04.2006 getrouwd
hallo trouwertjesonze dag is helaas voorbij!met veel zenuwen ben ik toen opgestaan. mijn toekomstige is me thuis bij men mama gaan ophalen. echt wel spannend. we hebben veel geluk gehad met het weer,voor de fotosjullie moeten er echt wel van genieten...
Andere Reacties: 1 3-5-2006 0:58:33

Christophe
Locatie in Brusselse, Leuven of Hasselt
Hoi allemaal,Wij zijn nog op zoek naar een feestzaal (met of zonder catering) tussen mei en september 2007. Datum ligt nog niet juist vast...Wij wonen nu in het Brusselse, maar mijn ouders en grootste deel van familie wonen in Hasselt en omstreken. H...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-5-2006 22:21:22

vanessa
Aan Debra (Beernem)
Hey Debra,Jij trouwt ook in Beernem hé.. Weet jij hoeveel het kost om in onze gemeente te trouwen?Wij trouwen in de kerk in oedelem maar ik denk dat het ongeveer dezelfde prijs zal zijn..Groeten,Vanessa14/07/2007
Andere Reacties: 2 2-5-2006 19:40:42

Sarah
Kinderkoor Waasland
Hoi, kent er iemand een kinderkoor in het waasland? Ben op zoek naar een koor voor in de viering, maar vind niet direct mijn zin.Wat zijn jullie ervaringen en eventueel kostprijs?Bedankt!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 2-5-2006 17:03:42

robben
bedanktekst voor ouders in de mis
Wij willen onze ouders graag bedanken in de mis, echter we willen het niet te emotioneel maken... We gebruiken ook liever niet de tekst van de boom, maar wel gewoon onze eigen woorden. Maar het is zo moeilijk om de juiste woorden te vinden... Zijn er...
Andere Reacties: 3 2-5-2006 15:43:12

karin
riksja of becak
hallo allemaalweten jullie waar je in belgie een riksja kan huren (eigenlijk 6 stuks?)ik heb wel al iets gevonden in nederland maar nog niets in belgiekan iemand mij helpen?groetjeskarin
Andere Reacties: 4 2-5-2006 14:38:19

tamara
reactie uitnodigingen
sorry vorige berichtje was mislukt ;)gewoon effe zeggen dat k hier aant stressen ben, nog 24 dagen en nog altijd geen reactie van sommige mensen gekregen, is dit normaal?We moeten binnen 2 dagen aan de feestzaal doorgeven hoeveel mensen er exact kunn...
Andere Reacties: 7 2-5-2006 14:38:11

tamara
reactie uitnodigingen
Hey,gewoon effe vragen of er hier nog bruidjes zijn die beginnen te stressen, nog 24 dagen en heb van sommige mensen nog totaal geen bevestiging gekregen, en sommige die zo bezig zijn v
Andere Reacties: 2 2-5-2006 14:35:24

Caroline
DJ Nick - Deurne & 't Meersdael Moerbeke-Waas
Wij geven ons huwelijksfeest in 't Meersdael (Moerbeke-Waes). De zaal werkt samen met DJ Nick van Deurne (2100)(wwww.musicandlight.be). Kent iemand deze DJ? Goede of slechte ervaringen? Of heeft iemand hem al beziggehoord op O Radio (een Antwerpse ze...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 2-5-2006 14:14:21

Ann-Sophie
Aan Vicky - cadeau getuigen
betreft de pennen die je cadeau geeft aan de getuigen. Wat laat jij daar precies in graveren.Vind dit wel een mooi cadeau en denk eraan ook zoiets te doen ipv foto's .Heb je ook al een idee van de kostprijs ?Als iemand anders raad weet laat gerust ie...
Andere Reacties: 1 2-5-2006 13:46:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...