Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kimberly
menukaarten
Hallo iedereen,Ik vroeg mij af of jullie op de menukaarten ook de champagne en aperitiefbuffet of zo van de receptie noteren? Of gaan jullie uit van het principe dat er op de menukaart enkel staat wat er op de tafel wordt opgediend?Dus enkel wijn + ...
Andere Reacties: 4 26-4-2006 14:51:06

Inge
reportage
Hallo iedereen,Op23 september gaan mijn vriend en ik trouwen. We waren nog op zoek naar iemand die foto's wou nemen. Eeen echte fotograaf vonden we te duur omdat we maar een beperkt budget hebben. Nu heb ik iemand gevonden die fotografie gestudeer...
Fotografie Reacties: 15 26-4-2006 12:56:01

hilde
Help eerste pas pas in juli...
Ben wat in paniek. Ik trouw op 9 september en ben mijn bruidsjurk al in november gaan kiezen. Ik had gehoopt dat ik eerstdaags mijn eerste pas zou mogen doen maar wat blijkt nu na een telefoontje... Mijn jurk zal pas binnenkomen op 7 juli!!Ik ben nor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 26-4-2006 12:05:09

Tilly
bruidskindjes
Beste bruidjes,Graag had ik graag jullie mening eens gehad. Binnen 10 dagen is het onze groote dag. Maar nu is er groot ambras voor de bruidskindjes. Enkele maanden geleden hadden we gezegd dat ze mochten blijven tot als de avondgasten toekwamen. Maa...
Andere Reacties: 18 26-4-2006 7:46:44

Joery
29.04.2006 De dag ...
Hallo allemaal , Zaterdag is het zover voor ons . We zitten toch wel met een beetje stress .Ze geven niet al te best weer , hopelijk keerd het nog ... Zondag geven we dan een fuif voor de vrienden , neven , nichten , collega's een fuif .. Het gaat Z...
Andere Reacties: 2 25-4-2006 21:48:56

barbara
schmink aan huis omgeving wemmel
Helaba,kunnen jullie mij helpen nog 32 dagen en ben nog op zoek naar iemand voor mij te maquileren aan huis.De persoon die ging komen kan namelijk niet meer.Dus als jullie iemand kennen die in wemmel aan huis zou komen voor te schminkenn dan zouden j...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 25-4-2006 19:19:17

sarah
vraagje kaartjes avondfeest
hoi,ik ben bezig met de tekst voor de uitnodigingen (kaartjes feest en receptie)wat schrijf je:-Nodigen u vriendelijk uit naar het avondfeestof-Nodigen u vriendelijk uit op het avondfeestKan iemand mij helpen???Danku!!!Sarah15/07/06
Andere Reacties: 8 25-4-2006 17:18:24

leen
nog 2 maanden
hallo,ik heb een vraagje,wij trouwen op 1 juli.ik zou graag weten wat de meesten van jullie nog moeten doen twee maanden op voorhand, kwestie van niets te vergeten hé.groetjes,leen
Andere Reacties: 5 25-4-2006 12:36:46

katrien
Kennisgeving ipv uitnodiging
dag bruiden, er zijn eigenlijk heel wat mensen (oude schoolvriendinnen, buren van mijn ouders) die we willen laten weten dat we gaan trouwen, maar die we niet echt willen uitnodigen voor ons feest. We zouden hen bijvoorbeeld wel aan t gemeentehuis w...
Uitnodigingen Reacties: 8 25-4-2006 11:33:41

Marijke
feestzaal met vrijheid
Hey, ik heb een vraagje. Kent er soms iemand een feestzaal in de omgeving Dilbeek, Asse, Aalst of Dendermonde waar je volledige vrijheid hebt wat je kan doen? Ik bedoel dan dat je niet gebonden bent aan hun catering. Er zouden ongeveer 150 personen m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 25-4-2006 10:41:13

Skiwi
grrr mano mundo
weer een stresspuntje bij op onze dag....13 mei trouwen wij en houden we onze receptie in't Steencayken, aan de overkant van recreatiedomein De Schorre te Boom.Nu hebben we juist ontdekt dat het die dag ook Mano Mundo is in de schorre. dit is een of...
Andere Reacties: 1 25-4-2006 10:31:36

Ann
Misboekjes
Dag allemaal,Ik zit weer met een probleempje. Ben bezig met de misboekjes te maken maar vroeg mij af met welk programma je die het beste kan maken aangezien ik ze blijkbaar niet in foldervorm krijg gegoten :0/Denk dat dit de stress al een beetje is ;...
Voorbereiding Reacties: 10 25-4-2006 9:55:56

Lieve
Personalisatie stadhuis
Hey,in Gent heb je als trouwkoppel de kans om de tijd in het stadhuis met 10 min te verlengen. Wij trouwen niet voor de kerk en wilden hiermee toch een persoonlijk tintje geven aan de ceremonie. Zijn er nog mensen die dat doen? En hoe vul je die 10 m...
Ceremonie Reacties: 7 25-4-2006 9:40:46

Ineke
muziek kerk + receptie: wat betalen jullie???
Wij zouden graag 3 muzikanten (klassieke stijl) onze huwelijksviering (1 uur) en receptie (2.5 uur) laten opluisteren. Heb een prijs gekregen van 600 euro, wat ik behoorlijk veel vind voor 3.5 uren! Als ik zo vrij mag zijn om te vragen wat jullie bet...
Andere Reacties: 7 25-4-2006 8:33:46

peggy
dresscode
Wij zijn aan het twijfelen of we op onze uitnodigingen voor het avondfeest iets zouden schrijven of de dresscode. Ze moeten niet in het lang komen maar stadskledij zouden we toch graag hebben, we weten van enkele dat als zij naar een feest gaan meest...
Uitnodigingen Reacties: 12 25-4-2006 7:45:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...