Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Bruidsjurk Marylise
Hey aanstaande bruidjes, ik ben volop aan het zoeken naar een gepaste trouwjurk, en ik kan me het best vinden bij de collectie van Marylise.Heeft er iemand van jullie er een van Maryilse en hoeveel kostte hij ongeveer? Alvast bedankt!!
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 24-4-2006 21:02:16

Sofie
dringend ceremoniemeester Oost-Vl
bruidjes,ik ben nog op zoek naar een ceremoniemeester in de provincie Oost-vlaanderen.Het vervoer is al geregeld bij iemand anders maar die kan de ceremonie niet doen op onze trouwdag. En ik zou me wel geruster voelen als ik iemand heb. Alleen vrees ...
Ceremonie Reacties: 5 24-4-2006 20:09:34

Annelies
Nu zaterdag trouwen wij!!!!
Hallo iedereen,Nu zaterdag is het onze grote dag,dan trouwen wij!! De zenuwen beginnen meer en meer toe te nemen!!! Ik hoop dat we niets vergeten zijn!!! Graag had ik geweten hoe jullie met de stress en zenuwen omgaan????Vele groetjes een toekomstig ...
Andere Reacties: 7 24-4-2006 17:54:18

Wendy
cadeautjes getuigen
Hey!Ik lig nu al enkele weken wakker van de cadeautjes voor onze getuigen. 't zijn 2 mannen van 24 en 28 jaar.. Iemand enig idee? Heb echt geen flauw idee.. een foto willen die mannen nie. Zou graag iets origineels geven.Alvast bedankt!Wendy05/08/06
Ideeën Reacties: 4 24-4-2006 17:12:42

Skiwi
ook ik had een vrijgezellenfeestje
jaja, dit weekend had ik ook mijn vrijgezellenfeestje ..; 't was ook supergezellig!!!Mijn vriend en ik gingen naar mijn ouders aangezien we daar een etentje hadden met onze bomma's ... maar toen we enkele minuten binnenwaren kwamen er wel 10-15 auto'...
Andere Reacties: 1 24-4-2006 14:26:19

katrin
schalienhuys temse
Heeft iemand ervaring met deze zaal?Wij vinden het er wel erg gezellig.Wij zouden graag buffet geven, heeft iemand dit al gegeten daar?
Andere Reacties: 3 24-4-2006 10:37:25

Natalie
De Roerdomp of Het Eikelhof
Hoi allemaal,Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal MET hotel in de omgeving van Tessenderlo.Heeft iemand van jullie ervaring met De Roerdomp in Diepenbeek of Het Eikelhof in Tessenderlo? Of hebben jullie nog andere ideeën voor een toffe loca...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-4-2006 10:36:44

Kimberly
huwelijksviering
Beste medebruidjes,Graag had ik van jullie geweten of jullie een viering mogen geven zonder eucharistie, zonder lam gods, zonder prefatie, ...Kortom, dat het dus een viering wordt op eigen maat en modern opgevat.Omdat ik al veel gehoord en gelezen he...
Andere Reacties: 9 24-4-2006 10:34:48

Veerle
bruidskleed
Hallo allemaal,Dit weekend stof gekocht voor mijn kleed. Een vriendin van mijn mama gaat het naaien. Ik heb een niet zo evidente keus gedaan: heb geen wit kleed genomen, maar ga in 2 kleuren werken. Het grootste deel van mijn kleed is in zandkleur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-4-2006 8:40:32

Lien
super vrijgezellenweekend achter de rug
hallo iedereenWou jullie gewoon eventjes meedelen dat ik een super vrijgezellenweekend achter de rug heb, volledig zoals ik het had gewild :-)Vrijdagavond kreeg ik een telefoontje (terwijl ik net aan mijn frietjes ging beginnen) van mijn beste vriend...
Andere Reacties: 4 23-4-2006 21:56:39

Katrien
Pen gegraveerd
Hallo,Ik heb al een aantal keer gelezen dat mensen aan hun getuigen een gegraveerde pen geven. Ik vind dit een zeer leuk idee, maar weet niet goed waar ik hiervoor terechtkan... Tips? (liefst Oost of West-Vlaanderen)
Andere Reacties: 3 23-4-2006 20:26:43

Katleen
foto's van halfopgestoken kapsels
Ik heb op internet reeds zitten zoeken naar foto's van halfopgestoken kapsels maar heb er eigenlijk nog maar weinig gevonden die me echt aanstaan. Ik had gedacht om wat krullen in m'n haar te laten zetten en het dan half te laten opsteken. Indien er ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 23-4-2006 20:07:16

Kadija
studente fotografie gezocht voor huwelijksreportage
Hallozijn er mss studenten fotografie die goedkoop foto's zouden willen trekken op mijn huwelijk (3 juni 2006)? Ben je geïnteresseerd, aarzel dan zeker niet om te reageren.Groetjes!
Fotografie Reacties: 3 23-4-2006 17:37:29

Miet
Caipirinha en Ten Bosse
Hey iedereen,We zijn dit weekend naar twee feestzalen gaan kijken. Hof Ten Bosse in Heusden-Destelbergen en Salons Caipirinha in Merelbeke...De zalen vonden we bij allebei ok, dus daar gaat het niet zozeer om... Voor de prijzen geldt hetzelfde.Ik vra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 23-4-2006 16:29:58

Cindy
vinger tussen de deur
heb gisterenmiddag mijn vinger tussen de autodeur gestoken.de helft van mijne nagel is eraf en doet verschrikkelijk veel pijn. nu hoopikmaar dat er toch iets van nagel terug groeid tegen de 24° ste juni!!heb normaal gel nagels en hoop er tegen d...
Andere Reacties: 2 23-4-2006 15:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...