Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharka
Bedanken van ouders (cadeau)
Hallo ik ben nog steeds op zoek naar een cadeau om onze ouders te bedanken bij een tekstje in de viering.Hebben jullie ideeen.Groetjes
Ceremonie Reacties: 4 23-4-2006 15:00:57

Elke
op zoek naar schoenen
Hey medebruidjes,Ik ben op zoek naar schoenen voor onder mijn trouwjurk maar ik vind er maar geen. Ik zoek bleke schoenen met een niet al te hoge hak. Ik ben al bij Carmi geweest maar nu is het probleem dat ik maat 41 heb en dat de schoenen die ik mo...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-4-2006 14:22:49

Sofie
cadeautjes getuigen
Bruidjes,geven jullie buiten een cadeau voor jullie ouders ook een cadeautje voor de getuigen? En wat geven jullie dan zoal? Zowiezo gaan we voor de ouders een fotokader geven met een foto van ons.groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 3 23-4-2006 12:25:13

Sofie
verrassing op feest
Hey bruidjes,Ik vroeg me af of jullie zelf iets organiseren van een verassing ofzo voor tijdens het feest? Normaal doen vrienden of familie iets (een sketske of iets ofzo) maar ik weet totaal van niks en ik zit zo te denken dan als niemand daar aan g...
Andere Reacties: 6 23-4-2006 11:31:59

annabel
drukwerk
Hallo iedereen,We hebben onze offerte gekregen voor het drukwerk en betalen 900 euro voor 120 uitnodigingen , 100 misboekjes en 50 menu's. Wij vonden dat toch wel aan de hoge kant .Het zijn gewone kaarten van Buromac, geen eigen ontwerp of zo. We zag...
Andere Reacties: 7 23-4-2006 11:30:02

valerie
Graag had ik jullie mening over tekst op uitnodiging
Wij willen graag op een originele en grappige manier ons huwelijk aankondigen. Daarom dachten we aan het volgende: Na lange onderhandelingen tussen beide families over de bruidsschat is het er toch van gekomen... X en X Trouwen!Wat denken jullie hier...
Andere Reacties: 3 23-4-2006 11:25:17

Sylvie
Huwelijksviering
Hallo,Wij hebben ervoor gekozen de huwelijksviering door te laten gaan in de tuin van onze feestzaal. Om 13u 00 hebben we ons burgerlijk huwelijk. Dat duurt een klein uurtje, met aansluitend een glaasje op het gemeentehuis. Daarna gaan met een oude...
Ideeën Reacties: 3 23-4-2006 11:23:28

Sylvie
Getuigen vragen
Hallo,Mijn vriend wil zijn oudste broer tijdens een etenje graag vragen om getuige te zijn op ons huwelijk. We willen dit graag op een originele manier doen. Ik denk ooit eens gelezen te hebben op het forum dat je "de vraag" ergens kon la...
Ideeën Reacties: 3 23-4-2006 10:29:12

Vicky
Onze huwelijksreis ligt vast!
Eindelijk!!! Na 2 maanden intensief zoeken hebben we eindelijk onze huwelijksreis geboekt. We gaan naar Borneo!!!Eerst 1 nacht in Kuala Lumpur, nadien 10 dagen rondreis door Borneo met privé chauffeur en nadien 1 week in een mooi hotel in Kota...
Huwelijksreis Reacties: 2 23-4-2006 10:26:16

Martine
onze ringen
we hebben vandaag onze ringen besteld! we zijn zowatl 10 juwelierszaken binnen en buiten gelopen eer we ons gedacht gevonden hadden. over de vriendelijkheid van de "verkoopster" in juwelier Zwitserland te Aalst valt nog wel een en ander te ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-4-2006 21:06:09

Ann
Kousen
Dag dames,Even een vraagje. Op mijn trouwdag ben ik van plan om zelfophoudende nylonkousen te dragen. Ik heb wel een kousenband voor dan maar geen jarretels ofzo. Nu was mijn vraag of jullie wisten van welk merk deze de beste waren want ik heb een be...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 22-4-2006 16:49:55

Laila
weddingplanner
Hoi, hoi! Ik volg de cursus weddingplanner aan het OWPN en zoek koppels die zouden willen deelnemen aan een onderzoek. Ik heb vragen zoals, zou je al dan niet een weddingplanner inhuren en zo niet, waarom? Wat verwacht je van een weddingplanner? Wat...
Ideeën Reacties: 2 22-4-2006 14:12:12

valerie
Wie heeft er ook een Rembo Jurk???
Hello mede bruidjes in spé! Wie heeft er nog allemaal voor een rembo jurk gekozen? Ik heb de 'Naquin' http://www.rembo.de/bestseller/naquin/naquin1/index.html . In het echt is hij wel duizend keer mooier en veel lichter van kleur, ook de rok is ...
Andere Reacties: 6 22-4-2006 14:02:04

katrien
juwelen in Schilde
Dag bruiden, ik heb iets gehoord over een juwelenwinkeltje in het centrum van Schilde (bij Antwerpen). Het zou gerund worden door twee zussen die heel veel zelf ontwerpen en die echt leuke halskettingen en accessoires zouden verkopen. Weet iemand de ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-4-2006 12:45:38

Melisa
huwelijksreportage
Hallo, ik ben op zoek naar een fotograaf die niet duur is,studenten of beginners zeker welkom. Stuur me zo snel mogelijk een reactie.Groetjes
Fotografie Reacties: 3 21-4-2006 21:08:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...