Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Foto uitnodiging
Dag DamesIk zit met de handen in't haar. Zondag gaan we onze foto's voor de uitnodiging nemen. Het zouden zwart/wit foto's moeten wrden. Maar waar zouden we die kunnen nemen? Graag een originele locatie. We wonen in nokke Heist en ja, het strand...
Andere Reacties: 6 20-4-2006 17:26:11

lies
drukker in de buurt van Leuven of Grimbergen
Hey,Kent er iemand een goeie drukker in de buurt van Leuven of Grimbergen voor een redelijke prijs?groetjes Lies
Andere Reacties: 2 20-4-2006 16:52:20

Tina
AAN SOFIE
Aan Sofie ...Vanwaar zou je me kennen ? Ben van St.Niklaas. Misschien vanop TV hebben in sept 2005 eens meegedaan aan tv-programma.groetjes
Andere Reacties: 4 20-4-2006 15:01:02

Sharka
fotolocatie regio kortrijk/ ieper.
Wij trouwen 2 juni in Dadizele, maar we zijn nog op zoek naar een toffe locatie om foto's te nemen. Eventueel regio Kortrijk/ Ieper.Groetjes.
Locaties - Fotografie Reacties: 4 20-4-2006 14:57:59

Tina
Foto trouwkleed
Hallo,Ben maandag men kleed gaan passen en het is bijna volledig klaar. Wordt gemaakt door een familielid.http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=3740Vermits ik hier niet direct een foto kan plaatsen denk ik, zet ik hierboven de link waar ...
Andere Reacties: 12 20-4-2006 14:23:57

Kimberly
lettertype
Hallo,Misschien een ietwat raar vraagje maar momenteel ben ik mijn hoofd wat aan het breken over welk lettertype ik zou nemen voor het misboekje. Ik wil het niet al te plechtig, dus niet te veel krullewietjes en zo aan, temeer omdat de mensen vlot m...
Voorbereiding Reacties: 12 20-4-2006 14:19:10

Peter
dj nodig?
Onlangs heb ik muziek gedraaid voor een huwelijksfeest van een vriendin. en ik moet zeggen het smaakt naar meer. Nog iemand een dj nodig?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 20-4-2006 12:41:22

Kimberly
duifjes
Hoi,Nemen jullie allemaal 2 witte duiven bij het buiten treden van de kerk? Of is dit niet meer echt de mode? Eerlijk gezegd heb ik dit over het hoofd gezien...Kimberly20/05/06
Andere Reacties: 8 20-4-2006 10:41:21

Kimberly
huwelijksviering 2
Hoi,Waar ik enorm aan twijfel is of dat het gebed over de gaven niet vlak voor de communie moet? Aangezien je dan achter je hostie moet???
Religie Reacties: 3 20-4-2006 10:40:35

Kimberly
Volgorde huwelijksviering
Hoi,Binnen een maandje is het zover en ik ben alles nu een laatste keer aant controleren en dus ja , ook ons misboekje. Nu ben ik eigenlijk wat aant "flippen" en twijfel nu enorm aan de volgorde die we gehanteerd hebben. Kunnen jullie mij...
Religie Reacties: 6 20-4-2006 10:36:36

Debra
Dessertbuffet
Dag bruidjes,Zoals sommigen onder jullie wellicht weten trouwen wij in de Visscherie in oostrozebeke! Als dessert is er een nagerechtenbuffet! Mijn schat en ik vroegen ons af of er een ijstaart inbegrepen zit in dat dessertbuffet? Wie daar al z'n fee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-4-2006 10:33:48

Eva
Wanneer kregen jullie de meeste bevestigingen???
Dag Ladies,Ons uitnodigingen zijn nu 2 weken verstuurd en we hebben alleen van de trouwe vrienden een bevestiging gekregen dat ze op het feest komen. Van de familie hebben we nog niets gehoord.Is dat nu echt zo dat ze pas op het laatste moment verwit...
Andere Reacties: 13 20-4-2006 9:43:52

Ingrid
Kaars viering
Hoi mede-bruidjes & anderen,Wij trouwen niet voor de kerk maar houden een 'alternatieve, vrijzinnige viering' in het stadhuis om toch even stil te staan bij het hele trouw-gebeuren. Als symboliek tijdens de plechtigheid hadden we eerst gekozen om...
Ideeën Reacties: 5 20-4-2006 9:25:18

Lynn
liedje binnenkomen zalen
hello girls, Ik ben nog op zoek naar een leuk en swingend nummer om de feestzaal binnen te komen. Welk liedje nemen jullie? Groetjes,Lynn
Andere Reacties: 10 20-4-2006 8:33:08

Sofie
geen cermoniemeester
Bruidjes,We komen juist van bij onze ceremoniemeester om onze dag te bespreken wie, wat, wanneer enzo. En we wisten vorig jaar nog niet of we een ceremoniemeester gingen nemen of niet, toen we het vervoer gingen vastleggen. Maar vanavond komen we te ...
Andere Reacties: 7 19-4-2006 22:17:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...