Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Thailand in september?
HalloWij zijn nog steeds aant kijken voor een huwelijksreis. Zowel Hawaii als Zuid Afrika zijn terug van ons lijstje gevallen. En nu hebben we iets heel tofs gezien in Thailand, echt een prachtig hotel en niet zo heel duur. Maar in September is het...
Andere Reacties: 6 14-4-2006 19:45:54

Lieve
Welke bedankjes
Hey,wij zijn op zoek naar leuke bedankjes voor onze gasten... Welke bedankjes hebben jullie gekozen? Ik heb ooit eens een zakje met hartvormige chocolaatjes (vijf verschillende smaken) gekregen met daarin de namen van het paar. Dat vond ik leuk, maar...
Andere Reacties: 9 14-4-2006 16:05:40

Elke
Ceremoniemeester
Hallo,mijn vriend en ik trouwen pas volgend jaar maar zitten toch al met enkele vragen.We twijfelen of we al dan niet een ceremoniemeester zouden nemen. We denken echter dat dit heel duur is maar langs de andere kant lijkt het ons ook een geruststell...
Ceremonie Reacties: 14 14-4-2006 15:24:12

Karen
vrouwen onderonsje
Hallo dames,ik heb mischien een rare vraag om hier te stellen, maar ik zit met iets waar ik ni veel vanaf weet!Als ik trouw zou ik normaal mijn regels krijgen, maar van collega's hoor ik dat die dan eventueel hun pil gewoon doornemen en zo krijgen ze...
Andere Reacties: 20 14-4-2006 14:35:40

Marjolijn
partituren
Hallo,Weet er iemand waar ik partituren kan vinden van True Colors en van Everything I Do, I Do it for you (Bryan Adams)?Alvast bedankt!marjolijn
Ceremonie Reacties: 3 14-4-2006 14:01:52

Katrien
ervaring met Nathalie De Bock thuiskapster/visagie
Hallo,Ik vroeg me af of iemand al ervaring had met Nathalie De Bock. Dit is een thuiskapster/visagiste die blijkbaar al in Bruid en bruidegom magazine gestaan heeft. Ze heeft ook een eigen site en zo.Maar graag had ik - voor ik haar contacteerde - to...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 14-4-2006 12:17:21

Kelly
voorschot op ringen?
Hoi Msschien een hele domme vraag maar moet je een voorschot betalen als je ringen gaat kiezen en hoeveel kan dat bedragen. WIj zijn van plan om morgen onze ringen te kiezen. Nu is de bank nog tot en met maandag gesloten ook :-sgroetjes Kelly
Andere Reacties: 6 14-4-2006 10:16:06

Veerle
veel voorkomende voornamen?
Helaba,Ik kan er soms bijna niet meer aan uit! Ik heet Veerle en trouw op 23/09/06 met Giovanni. Maar blijkbaar zijn er nog andere Veerle's op dit forum, ik dacht eerst maar 1 maar er blijken er meerdere te zijn? Hoeveel, wanneer trouwen jullie?En zi...
Andere Reacties: 10 14-4-2006 9:14:48

Skiwi
tafelindeling
hey,het is al meerdere malen gezegd geweest; maar hoe verdelen jullie de tafels??ik bedoel ... wij zouden de mensen bij het binnengeven iets willen geven zodat ze daarna weten aan welke tafel ze moeten zitten (plaatsen zijn zelf te kiezen) .. Hoe doe...
Andere Reacties: 10 14-4-2006 9:07:56

Annick
muziek trouw
Hallo,Kent er soms iemand een leuk strijkkwartet (celio en viool), maar niet te duur, mogen ook studenten zijn. Wij trouwen namelijk in een hotel waar alle zalen en kamers naar opera's of compisten zijn vernoemd.alvast bedanktAnnick
Muziek - Live Reacties: 2 13-4-2006 21:55:32

Skiwi
zoekitem op de site
kan er soms geen 'zoek'item op de site geplaatst worden???ik zou nog eens willen nalezen wat de anderen nemen om de tafelindeling bekend te maken (iedere tafel een foto, ...) ... maar ik ga niet elke pagina afgaan om te kijken waar die zich juist beg...
Andere Reacties: 7 13-4-2006 21:54:00

Ellen
morgen het wettelijk huwelijk, volgende week het kerkelijk huwelijk
Hallo iedereenHet is een beetje stressen vandaag. Morgen hebben we ons wettelijk huwelijk. Ons eerste JA woord. Volgende week het kerkelijk huwelijk.Ik wou het enkel eens laten weten!Amai, wat ben ik zenuwachtig.Groetjes Ellenwww.users.poink.be/elle...
Andere Reacties: 7 13-4-2006 21:17:29

Wendy
instrumentale versies
hey aanstaande bruidjes!!In onze mis komt een vriendin van mij zingen, maar we geraken niet aan de instrumentale versies van die liedjes (Heaven, Do, You Are, Dolly Parton)Weet er iemand waar ik die ga kunnen vinden? (en nog iemand ideeën voor a...
Muziek - Live Reacties: 6 13-4-2006 20:41:21

Evy
eerste contact met onze pastoor??
Hallo allemaal, woensdag aanstaande hebben wij het eerste contact met onze voorganger. Ik vroeg me af of we iets speciaals moeten meenemen, zoals teksten die we mooi vinden, of een lijst met muziek die we graag willen spelen in de viering...En wat zi...
Ceremonie Reacties: 1 13-4-2006 20:33:50

katrien
Lilianclaes Herentals
Dag iedereen, Heeft er iemand van jullie ook een jurk gekocht bij lilianclaes in Herentals? Ik ben benieuwd wat jullie van de winkel vinden, en van de service natuurlijk... Groeten !Katrien.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 13-4-2006 15:53:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...