Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
Bloemen voor kerk
Hallo,Wij trouwen op 3 juni 2006 om 11 u in de Onze Lieve Vrouwkerk in St.Niklaas en we moeten nog bloemen bestellen. Ik had zo gedacht aan een altaarstuk + bloemekes aan stoelen + bruidsboeket. Maar zooo duur ! Dat komt samen op 250 € Wat beta...
Andere Reacties: 3 13-4-2006 14:28:17

sadia
Fotograaf Stef Aldelhof
Hoi allemaal,Heeft iemand van jullie al ervaringen met fotograaf Stef Aldelhof (Tessenderlo)?Groetjes,Sadia
Fotografie Reacties: 3 13-4-2006 13:31:40

sabrina
ideen voor feest met beperkt budget
Hoi , hebben jullie ideen voor een feest met een beperkt budget .
Andere Reacties: 7 13-4-2006 13:04:23

Ineke
dringend live muziek gezocht!!!
Hallo,Is er iemand van jullie die gebruik maakt van een instrumentaal live-bandje (max 4 pers) tijdens receptie/avondfeest/kerk? Of een goed bandje kent? Liefst omgeving Leuven. Ine
Andere Reacties: 3 13-4-2006 13:01:42

Marion
Aan Nathalie ivm proteïne-dieet
Hallo, ben wel geînteresseerd in jouw dieet. Hoe volg je dit? Of waar haal je die poedertjes?Heb je wel nog genoeg energie overdag want ik merk als ik nu niet zoveel eet dat ik heel wat moeier loop.Hoeveel kilo ben jij er al door kwijt?groetjesm...
Andere Reacties: 9 13-4-2006 12:12:01

Lynn
playlist
hey allemaal, wij zitten een beetje met de handen in het haar wat onze playlist betreft...Er zijn zoveel schitterende nummers, maar om er zomaar op te komen is niet evident...Zijn er bruidjes die hun playlist zouden willen doormailen naar ons zodat w...
Andere Reacties: 3 13-4-2006 10:50:40

Karen
Ceremoniewagens
Hallo Allemaal,Amaai ik ben wat aan het rond bellen geweest voor ceremoniewagens en dat kost stukken van mensen!Voor ons moeten ze nu wel nen hele weg afleggen, maar toch he!Ik was eens benieuwd welke wagens jullie nemen en wat dat ongeveer kost!Groe...
Andere Reacties: 10 13-4-2006 10:46:24

Dorothy
Wie heeft er al gewerkt met fotograaf EyeCon uit Heusden-Zolder
HalloWij trouwen op 6 juli 2007 en wij zijn nog op zoek naar een fotograaf uit Limburg. We zijn dus nog volop prijsoffertes aan het aanvragen.Zijn er mensen die al met fotograaf EyeCon uit Heusden-Zolder gewerkt hebben? Welke fotograaf hebben de Limb...
Andere Reacties: 2 13-4-2006 9:55:32

Saar
Wie laat nog haar haar (half) los om te trouwen? Of wie is getrouwd met haar (half) los?!
Hallo bruidjes of pas getrouwde meiden!Wie van jullie laat z'n haar ook los of half los...? Want ik heb zo de indruk dat NIEMAND dat doet, en ik ben dat dus wel van plan, want persoonlijk wil ik er niet té anders uitzien (wat mijn haar betreft) ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 13-4-2006 9:32:32

sofie
kadotips
Hallo,Ik wil op een leuke, misschien wel originele manier onderaan de uitnodiging zetten dat ze iets van de lijst kunnen nemen of geld storten op de rekening. Hoe doe ik dit best?Sofie22-07-06
Uitnodigingen Reacties: 4 12-4-2006 21:12:01

tjorvina
aan sharka
hoi, ik las hier dat je op 2 juni trouwt in dadizele. Welk uur is het want ik zou graag eens komen kijken. vele groetjestjorvina19/8/06
Andere Reacties: 5 12-4-2006 19:04:23

Katleen
Nog exact 100 dagen....
Hey,Sinds vandaag zijn het nog juist 100 dagen tot ons huwelijk! Ik heb hier al gelezen dat de tijd vanaf dat ogenblik echt wel vooruit begint te gaan en eigenlijk hoop ik dat toch ook wel een beetje. We zijn al een hele tijd verloofd en ik ben blij ...
Voorbereiding Reacties: 3 12-4-2006 18:14:43

Céline
uitnodingen, nog niet af...
Hello,Zeg merci voor de reacties ivm met onze uitnodigingen.Het enige tekstje dat kort genoeg is dat ik nu al heb is: Heel af en toe kies je iets voor het leven.Spijtig genoeg vond mijn vriend dit klinken als soms doe ik eens iets goeds, en andere me...
Andere Reacties: 3 12-4-2006 12:38:08

Franky
KOOPJE!!
Hoi toekomstige bruiden,Interessante aanbieding:Prachtige Rembo-Styling jurk te koop (collectie 2005), maat 34/36 (beige) + stola. Kom gerust eens een kijkje nemen.(Genk - Limburg).
Andere Reacties: 1 12-4-2006 10:02:29

Ingrid
geloof
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 28/04/2007. Wij zijn allebei nog heel gelovig en willen onze viering dan ook echt vanuit ons geloof onderbouwen. Wie kan me helpen aan mooie teksten en gebeden.Ingrid
Religie Reacties: 6 12-4-2006 9:39:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...