Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anja
Huwelijkslijst bij Corona Brugge
Hey,Wij zijn van plan om onze huwelijkslijst te leggen bij Corona in Brugge. Heeft iemand ervaring met Corona?Groetjes,Anja
Andere Reacties: 0 11-4-2006 14:45:44

Veerle
gisteren eerste bezoek bij pastoor
Pff, gisteren eerste contact achter de rug met meneer pastoor. Uiteindelijk viel het wel nogal mee maar als je daar met vragen bestookt wordt als 'waarom trouw je voor de kerk?' 'hoe ga je je kinderen opvoeden?' 'waarom werd je gedoopt en welke waar...
Religie Reacties: 4 11-4-2006 14:21:54

Koen
Huwelijkskaars
Hallo, wij hebben van de pastoor een kaars gekregen die we moeten versieren als huwelijkskaars. Heeft er iemand creatieve ideetjes?
Ideeën Reacties: 2 11-4-2006 12:56:31

Ineke
geschenk ouders
Hallo,Ik wil graag mijn schoon- en ouders bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben met een cado. Aangezien een reis nogal duur is, willen wij zelf iets maken met een set van waardebonnetjes. We denken aan een ontbijtmand met daarin dan nog ...
Andere Reacties: 5 11-4-2006 12:40:51

tamara
proefkapsel 3 e keer
Hey iedereen,zit met een vraagje, heb al 2 proefkapsels achter de rug en ze waren allebei met krullen, nu heb k iets gezien dat echt naar m'n zin is zonder krullen, dus heb naar m'n kapster gebeld om te vragen of k nog eens een proefkapsel mocht late...
Andere Reacties: 5 11-4-2006 11:27:38

Silvia
DRINGENDE VRAAG: marco borsato nummer
Hallo allemaal,dit is even een vraagje dat onrechtstreeks met ons huwelijk te maken heeft.De getuige van mijn aanstaande is hoogzwanger ( zijn zus) maar ze moet net bevallen de week voor wij trouwen ( 28 april). Dus wij hopen allemaal dat het op tijd...
Andere Reacties: 3 11-4-2006 10:56:05

Lynn
DJ BLue Moon
Hallo allemaal, wij hebben gekozen voor DJ Blue Moon. Heeft iemand van jullie ervaring met hen? We hebben hen nog nooit bezig gehoord en hopen uiteraard op een knallend feest...GroetjesLynn
Andere Reacties: 5 11-4-2006 10:02:49

Karen
verlovingskado toekomstige echtgenoot
Hallo bruidjes,Ik zit met een probleem. Mijn ventje heeft mij totaal onverwacht een PRACHTIGE verlovingsring gekocht, zo mooi zelf dat ik hem niet elke dag durf aan te doen! Maar nu komt het, ik heb altijd gezegd als we verloofd zijn krijg jij van mi...
Andere Reacties: 9 11-4-2006 9:05:41

Ineke
welke liedjes misviering nemen jullie?
Pfff...welke liedjes kies je tijdens de huwelijksviering en dan nog wanneer...Graag zou ik van willen weten welke liedjes jullie nemen tijdens jullie misviering? Zet er ook aub bij, bij tijdens welk onderdeel van de viering jullie dit afspelen aub.Al...
Andere Reacties: 9 11-4-2006 8:18:21

Ingrid
Envelopjes waarin ??
Hoi medebruidjes,Oef mijn uitnodigingen gaan deze morgen op de post! Nu een ander vraagje: hoe doen jullie dat als je een envelopje op de uitnodiging gezet hebt? Ik bedoel voorzien jullie een 'doos' of iets anders voor de gasten ? Alle ideetjes zijn ...
Andere Reacties: 12 11-4-2006 8:05:20

K
DJ zaal Outfort
Hallo!!Ik hoor hier iedereen maar stoefen over de dj van het Outfort in Hoboken...Heeft iemand van jullie zijn gegevens?Ik zou hem graag een keertje contacteren...Alvast heel erg bedankt!Groetjes,Katleen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 10-4-2006 23:08:24

Skiwi
eigen tekst op liedje
hey,ongeveer 2 weekjes geleden had ik een berichtje gepost dat ik iemand zocht om een tekst te schrijven voor een melodie van les miserables;ondertussen heb ik zo goed als zelf eentje kunnen schrijven:dit is em (melodie 'in mijn luchtkasteel' uit les...
Andere Reacties: 3 10-4-2006 20:42:53

Sofie
Aantal misboekjes
Hallo iedereen,Hoe berekenen jullie het aantal van de misboekjes? Ik heb totaal geen idee hoeveel ik er moet voorzien.GroetjesSofie
Andere Reacties: 3 10-4-2006 19:12:02

sofie
gastenboek: welk? waar?
Hallo,Ik ben op zoek naar adressen van Gent tot Antwerpen waar je leuke gastenboeken kan kopen. Waar hebben jullie iets gevonden? AVA ea. heb ik reeds bezocht maar vind ze nogal 'gewoontjes'...Bedankt!Sofie
Voorbereiding Reacties: 4 10-4-2006 18:52:39

Tina
Wat in het opgestoken kapsel doen ?
Ik trouw 3 juni en heb geen idee hoe ik men haar zou doen. Opsteken allicht maar wat zal ik erin doen ? Ik ben zot van een sluier maar dat gaat té zijn omdat men kleed ook al volledig uit organza bestaat. Pluimpjes, kleine rozen of organza in me...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 10-4-2006 15:58:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...