Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Aan Tina: hawaii-reis
Dag TinaMag ik even vragen waarom jullie reis naar Hawaii tegenviel? Welke eilanden hebben jullie bezocht en met welke TO? Hoe zag jullie reis er een beetje uit?Wij hebben nu een programma vna een Belg die daar woont en reizen maakt voor Belgen naa...
Andere Reacties: 1 10-4-2006 15:29:25

Tina
Parkhotel Lokeren
Wij trouwen op 3 juni 2006 met feest in Parkhotel Lokeren.Iemand al ervaring mee is het er goed ? Wij kozen voor gerookte zalm met zalmtartaar, kippenroomsoep, varkenshaasje in rode wijnsaus en ijstaart. Misschien iemand dit al eens gegeten ?Graag ju...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 10-4-2006 15:01:48

Sylvie
terug met beide voetjes op de grond...
Dag bruidjes allemaal!Ja, ik sta ondertussen terug met m'n voetjes op de grond, na bijna een maand in de zevende hemel vertoefd te hebben! Sinds donderdag zijn we terug van onze huwelijksreis en zaterdag ben ik al een halve dag gaan werken (werk in e...
Andere Reacties: 3 10-4-2006 14:48:16

Céline
korte tekstjes vr op uitnodiging
Hello,Wij trouwen op 26 augustus 2006 en onze uitnodigingen zijn met een foto van ons (gemaakt bij fotograaf).Ik had hier graag een (kort) origineel tekstje onder geschreven (niet te flauw aub)Hebben jullie enige ideetjes voor ons?Alvast bedankt h...
Uitnodigingen Reacties: 6 10-4-2006 13:41:55

Sofie
Kapper Leuven - open op maandag
Hallo iedereen,Ik ben nog (bijna hopeloos) op zoek naar een kapper die open is op een maandag, en dan nog wel op maandag 14 augustus. Dan maken de meeste een brug... Ik zou toch liefst een goede kapper hebben die mijn haar mooi en vast kan opsteken w...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-4-2006 13:28:53

Ineke
iemand ervaring met restaurant Meerdael of Belle Epoque?
Hallo,Is er iemand die al eens is chique gaan eten in restaurant Meerdael in Blanden of Belle Epoque in Leuven? Zoja, positieve ervaring?GroetjesIneke
Andere Reacties: 2 10-4-2006 13:11:43

Ineke
huwelijkskaars regio Leuven
Hallo,Weet er iemand waar ik in regio Leuven een huwelijkskaars kan kopen?GroetjesIneke
Andere Reacties: 7 10-4-2006 13:09:32

Marjolijn
alternatieve viering
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen niet voor de kerk. Toch willen we een soort van alternatieve viering organiseren. Het komt er dus op neer dat er geen priester is (kennis of familie van ons zal de viering een beetje leiden) en dat het dus ook niet ove...
Ceremonie Reacties: 5 10-4-2006 12:29:47

Astrid
Welke hand verlovingsring?
Deze vraag bezorgt ons onze eerste pre-echtelijke discussie! ;-) Wie weet het juiste antwoord: ik heb mij altijd laten wijsmaken dat de trouwring aan de linkerringvinger moet aangezien dat die het dichtst bij het hart is.. Bijgevolg draag ik dus mijn...
Andere Reacties: 17 10-4-2006 12:15:06

sadia
dj
Hallo allemaal,Na de ondertrouw vorige week, willen we nu op zoek gaan naar een goede dj. Ik heb daarmee dit weekend wat rondgebeld, maar die prijzen variëren dus van 250€ tot 450€. Dat is wel een groot verschil en aangezien wij de e...
Andere Reacties: 3 10-4-2006 11:56:52

Griet
bezinningsteksten
Hallo,ik ben nog op zoek naar een mooie bezinningstekst over liefde of over het huwelijk om in onze huwelijksmis voor te laten lezen. Ik had eigenlijk zelf iets geschreven dat ik wilde voorlezen maar ik vrees dat ik te veel zal stressen...Als jullie ...
Ceremonie Reacties: 2 10-4-2006 11:05:25

Katrien
Nog iemand Ian Stuart
Hoi,Ik vroeg me af wie allemaal een jruk heeft van Ian Stuart? En welke precies? Op de site http://www.ianstuart-bride.com/docs/3.strawthumb3.html kan je ze allemaal bekijken... Ben eens benieuwde!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 10-4-2006 10:16:14

Katrien
Beetje kilo's wegwerken
Hallo allemaal,Ik heb een jurk met bustiertop en vind m'n armen net iets te zwaar.Verder zou ik ook graag nog wat kilo's wegwerken tegen de grote dag (liefst een stuk of 5). Iemand tips? Ik heb nog 4 maanden te gaan...
Andere Reacties: 19 10-4-2006 10:14:53

kim
Gas / Helium voor balonnen
Hoi collegabruidjes,Weet iemand van jullie waar ik aan ballongas kan geraken in de streek van Aalst / Ninove / Haaltert?Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Kim
Andere Reacties: 1 10-4-2006 9:32:08

Lien
tekst zegening kruisje
Goede morgenBij het bezoek aan de priester 2 weken geleden, zei hij dat ons misboekje in orde was alleen moesten we er de zegening van het kruisje in verwerken.Dat gaat nogal wat worden : eerst de ringen , dan huwelijkskaars en dan nog es het kruisje...
Andere Reacties: 4 10-4-2006 9:20:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...