Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Dilemma huwelijksreis!
HalloPff, we weten het niet meer. Eerst ging mijn vriend de huwelijksreis als verassing voor mij organiseren. Maar die arme jongen is nu al een maand iedere dag in de boekskes en op internet aant kijken en weet het echt niet meer. Hij heeft nog 2 ...
Huwelijksreis Reacties: 8 10-4-2006 8:56:58

Kate
Myléné-Veronique
Wie heeft ervaring met de dames van Mylènes? Zijn het goede producten? Kunnen zij goed maquilleren? Kent iemand Veronique uit West-vlaanderen van Mylène?
Andere Reacties: 7 9-4-2006 22:20:27

Ilse
website
halloIk heb net onze trouwsite opgestart. Hij is nog niet af maar je kunt zeker al eens gaan kijken als jullie benieuwd zouden zijn.http://www.trouwplannen.nl/trouwpagina/home.php?user=ilseenkristofAls jullie willen dan kunnen jullie ook een berichtj...
Andere Reacties: 1 9-4-2006 22:04:04

Sophie
Tav Stefanie: Mac & Isabelle: niet twijfelen!
Hoi Stefanie,Ik heb je reactie gelezen op het bericht van het huwelijk van Liselot en dat je twijfelt of je Marc & Isabelle nu zal nemen.Zeker niet twijfelen over deze keuze! Zij luisterden onze huwelijksmis op, op 24/09/2005.Het was echt prachti...
Andere Reacties: 5 9-4-2006 20:33:16

kim
dringend voorgaander gezocht
hoi iedereen,wij zijn dringend opzoek naar een priester, pastoor, ... die op 4 augustus onze huwelijksviering wil leiden in een intiem kappeletje te wommelgem.Wij hebben totaal geen idee naar wie we ons moeten wenden.We willen wel iemand modern die m...
Religie Reacties: 1 9-4-2006 18:34:01

Ellen
Vervolg vrijgezellen
Sorry, ik maak reclame voor onze site maar ik geef het adres niet:www.users.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 3 9-4-2006 14:42:32

Ellen
vrijgezellenavond was schitterend
Hallo iedereen.Ik had gisteren mijn vrijgezelleavond. Het was gewoon schitterend.Het volledige verslag en foto's kan je terug vinden op onze site. Laat gerust iets achter in ons gastenboek.Vele groetjes Ellen
Andere Reacties: 1 9-4-2006 14:40:11

tjorvina
liedjes kerk
tijdens de offerande en de communie heeft men mij aangeraden om telkens 2 liedjes te voorzien. Heeft iemand nog ideeën?groetjestjorvina
Andere Reacties: 2 9-4-2006 14:00:13

tjorvina
fotolocatie
hoi,Wie kan mij helpen aan mooie fotolocaties in west vlaanderen, liefs regio kortrijk.alvast bedankttjorvina19/08/2006
Fotografie Reacties: 2 9-4-2006 13:49:55

Liselot
Getrouwd op 01/04/06
Hey iedereen,Na een maandenlange voorbereiding is ons huwelijksfeest nu voorbij, en alles is gewoonweg schitterend verlopen! Aangezien ik op deze website enkele ideeen opgedaan voor onze dag, dacht ik dat het nu aan mij was om jullie alvast onze fee...
Ideeën Reacties: 4 9-4-2006 13:44:00

Katrien
locaties denderleeuw/liedekerke/ninove/aalst
Hoi, ik heb wel nog even de tijd maar ben wel al een beetje aan het rondkijken voor een eventuele locatie. We nemen wel geen proffotograaf (vriend die goede amateur is + familiekiekjes) maar willen toch een leuke locatie...Iemand ideetjes?
Fotografie Reacties: 3 8-4-2006 14:11:24

Silvie
Nog lang...
Hoi,ik trouw op vrijdag 27 okotber. M.a.w. is dat eind deze maand nog 6 maanden te gaan. Het ligt al van meer dan een jaar geleden vast. Nu heb ik toch wel zoiets van...het mag nu eens gaan gekomen.Niet dat ik zenuwachtig ben hoor. In tegendeel: op t...
Andere Reacties: 9 8-4-2006 13:45:53

Charlotte
FREEJESS VIDEO PRODUCTIONS
Dag iedereen,Kan iemand mij aan het nummer helepn van Video Productions Freejess? Hun site is al een tijdje 'under construction' en ik wil hen dringend contacteren...Merci en nog veel voorbereidingsplezier
Andere Reacties: 1 8-4-2006 13:21:25

sarah
eerste pas trouwkleed
Heeellleeeppp!al enkele maanden lees ik op mijn gemak de 'trouwperikelen' van anderen.maar nu geraak ik zelf toch overstressed!!Bellen ze me gisteren op dat ik volgende week al mijn eerste pas moet gaan doen!!trouw is 15 juli,dus ik dacht:ruim de tij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-4-2006 12:45:57

ellen
Stadhuis Antwerpen
Hallokes,Weet er iemand of je nog in het stadhuis van Antwerpen kan trouwen. Wij wonen beiden in stad Antwerpen en hadden dus gedacht daar te zullen trouwen. Nu vertelde mijn collega dat dit niet meer het geval zal zijn en dat je moet trouwen in het ...
Andere Reacties: 6 8-4-2006 9:03:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...