Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
bruidsboeket of niet?
Pfff,Ik ben zo al een beetje aan het rondkijken op internet maar ik vind echt niets dat me bevalt. Zo een rond boeket vind ik persoonlijk niet bij me passen. LAngwerpig moet ik ook niet nemen denk ik - want ben aan de kleine kant, zo een mandje of la...
Bruidsboeket Reacties: 6 7-4-2006 18:33:55

Nele
Vrijgezellenfeest
Hoi,ik wou gewoon eens horen hoe het zit met jullie vrijgezellenfeestjes. Wie? Wat? Waar? Wanneer? Of weet je van niets? groetjes,nele
Andere Reacties: 11 7-4-2006 17:05:40

Katrien
Weggeven bruid
Hallo allemaal,Ik vroeg me af hoe het zit bij de kerkdienst... Wordt de bruid nog weggegeven door haar vader?Moeilijk in mijn situatie omdat mama en papa gescheiden zijn. Mama heeft me vooral opgevoed maar papa betaalt wel mijn volledige kant van de ...
Ceremonie Reacties: 8 7-4-2006 16:21:34

gianna
2 van de 3 bruidskindjes komen niet
Hey iedereen,De tweeling van mijn vriendin gingen normaal mijn bruidskindjes zijn, nu laat ze mij gisteren weten dat ik er niet op moet rekenen, ze zal maar 1 dag voor de trouw weten of de kindjes kunnen komen of niet. Ik ben echt wel ontgoocheld, he...
Andere Reacties: 6 7-4-2006 16:20:30

Hellen
suitekledij mama
hallo bruidjes,2 weken geleden ben ik bij Mia Monta mijn jurk gaan bestellen. k was er wel vroeg bij want wij trouwen pas op 14 april 2007. Mijn mama was meegegaan en was echt verzot op de suitekledij die ze daar verkochten. Maar de prijzen van de su...
Kledij - Suite Reacties: 2 7-4-2006 15:54:01

Astrid
Feestschuur
Wij dromen er van ons avondfeest te houden in een oude schuur.. Iemand tips om zulke locaties te vinden in Vlaams Brabant? Of ervaringen ermee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 7-4-2006 15:41:12

kenn
fotolocaties Antwerpen, Sint-Niklaas
heeft er iemand een origineel idee voor een fotolocatie in Antwerpen of in Sint-Nklaas ( binnen en buiten ).groetjes Kenne
Locaties - Fotografie Reacties: 2 7-4-2006 14:44:13

Peggy
Dj gezocht
Hey iedereen,Nu onze zaal en de kerk vastliggen wil ik me storten op de keuze van de dj. Ik moet zeggen dat ik hierover niks van info heb. DUS... zijn er suggesties??De feestzaal is in diksmuide (als dat van belang is)Alvast bedanktPeggy 23/06/07http...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 7-4-2006 13:00:51

Ineke
muzikanten receptie
Hallo allemaal,Kan er iemand mij een klein groepje (max 3) muzikanten, geen zangers, doorgeven die eventueel onze receptie willen opvrolijken met instrumentale muziek? Kunnen jullie mij ook een idee geven wat dit zo ongeveer kost?BedanktIne
Andere Reacties: 3 7-4-2006 12:46:47

Annelies
Fotolocaties Gent
Hoi, weet er iemand leuke fotolocaties in Gent en omstreken (binnen en buiten). We moeten binnenkort nog eens naar de fotograaf en k wil niet met mijn mond vol tanden staan als hij vraagt of we zelf al aan een bepaalde locatie gedacht hadden :-)Bedan...
Andere Reacties: 9 7-4-2006 11:45:30

Katrien
zelf?
Uitnodigingen Reacties: 9 7-4-2006 11:22:10

Peter
Kerk of kapelletje?
Hey, op 26 maart ben ik door mijn vriend in Parijs ten huwelijk gevraagd. We denken eraan om ergens in september 2007 te trouwen en zijn daarom al aan het uitkijken naar een zaal en een kerk.. Wijzelf wonen in Heverlee maar zijn afkomstig uit Merchte...
Locaties - Viering Reacties: 9 7-4-2006 10:07:45

Lieve
Forfait
Hey,een tijdjes geleden is het onderwerp hier al eens aan bod gekomen. Door dit te lezen ben ik beginnen twijfelen. Wij betalen een forfait van € 15 van middernacht tot 04.00 u, einde van het feest...Is dat te veel? Kunnen we dan beter aan stuk...
Andere Reacties: 9 7-4-2006 9:08:53

Lieve
Verschillende trouwringen
Hey,mijn vriend en ik zijn nog op zoek naar trouwringen. Dat blijkt echter niet zo simpel te zijn. Meestal hebben we wel dezelfde smaak, maar we hebben in dit geval nog geen enkele set gevonden waar we allebei dat whaw-gevoel hadden. Michael stelde o...
Andere Reacties: 8 7-4-2006 9:00:58

Katrien
Kapsel en make-up
HEla,Doen bij jullie de kappers en het haar en de make-yp?Kent er iemand een goeie kapper in de buurt van Ninove/Denderleeuw/lidekerke/Aalst die niet te prijzig is en eventueel beide kan doen?Mercikes
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 7-4-2006 8:46:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...