Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Barbara
Feestzaal Lissewal
Hallo allemaal,Volgend jaar in augustus zou ik willen trouwen in de zaal De Lissewal in Ieper. Ik ken echter niemand die er al geweest is. Heeft iemand van jullie ervaring met deze zaal? Alvast bedankt voor de info!!Groetjes,Barbara
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-4-2006 8:41:38

lore
dilemma
hey medebruidjes,ik zit met een probleem, onze uitnodigingen zijn weg en er kwam reactie van enkele tantes en nonkels dat ze enkel op het avondfeest gevraagd zijn en niet op de receptie. Aan onze kant van de familie is dat de gewoonte, maar is dat da...
Andere Reacties: 26 7-4-2006 6:25:08

Jill
uitnodiging dansfeest
Hoi iedereen,Ik moet de tekst voor mijn uitnodiging doorgeven aan onze drukker.Ik weet enkel niet goed hoe ik het moet formuleren voor de gasten die uitgenodigd worden om aan te sluiten bij het dessertbuffet.Iemand tips?
Uitnodigingen Reacties: 5 6-4-2006 21:09:49

Katrien
Kledij bruidskindjes en schoenen
Yes,Eindelijk schoenen gevonden. Wou een soort van ballerina's en liefst in blauw want kleedis blauw. MAar uiteindelijk toch mat wit gekozen (zelfde kleur als bustiertop jurk). PAst ook wel bij de blauwe rok zeker?OVeral gezocht, in bruidswinkel kon ...
Andere Reacties: 3 6-4-2006 18:07:54

Maaike
Huwelijksnacht in Schilde of omstreken
Hallo !wij trouwen op 25/08/2007 in 't 's Graevenhof in Schilde. Zij hebben geen huwelijkssuite. Kent er iemand een leuk en gezellig hotel in de buurt van Schilde?Alvast Bedankt !Maaike25/08/2007
Locatie Reacties: 6 6-4-2006 15:53:53

Ellen
rode loper
Hallo weten jullie ergens rond Brugge een plaats waar je een rode loper kan huren van ongeveer 5 meter lang? Wat is de kostprijs ongeveer?Groetjes Ellen
Ceremonie Reacties: 3 6-4-2006 15:07:08

gianna
Bloemblaadjes + mandje
Hey,Weet iemand waar ik aan bloemblaadjes kan geraken? Ik wil dat de bruidskindjes bloemblaadjes strooien aan het stadhuis en in de kerk. Weet er ook iemand waar ik mandjes voor de blaadjes kan vinden. heeft iemand ervaringen met bruidskindjes van 3 ...
Andere Reacties: 6 6-4-2006 14:10:14

Els
Aan Soetje
Heb je misschien een e-maildres van die Patrick Schoonbaert, want het adres van yucom werkt niet...Mercikes!Groetjes,Els09/09/2006
Andere Reacties: 4 6-4-2006 13:02:38

kim
speldjes voor bruidskapsel
Hallo,Binnenkort begin ik hopelijk aan een korte reeks van proefkapsels;-) Ik ben nog op zoek naar van die speldjes met KLEINE witte parreltjes. Ben reeds bij Veritas te Gent en Aalst geweest maar zonder iets teruggekeerd;-/ Weet iemand waar ik deze ...
Andere Reacties: 5 6-4-2006 12:26:55

kim
geschenk ouders
Hoi,Wij zijn op zoek naar een passend geschenk voor onze ouders (de moeders). Eerst vonden we het cliché een foto van onszelf te geven maar bij naderinzien is dit eigenlijk wel het meest passend geschenk als herinnering aan die dag. Nu had ik ee...
Andere Reacties: 6 6-4-2006 12:24:07

kris
vraagje aan Natasha
Hey Natasha.Ik heb gelezen dat jullie van Lebbeke zijn, ik ben van Baasrode. Heeft jou vriend een zus die Sandy heet? Ik denk dat ik met haar in de klas heb gezeten in Buggenhout. Groetjes Kris
Andere Reacties: 0 6-4-2006 11:58:52

gianna
de stress begint!
hallo iedereen,Mijn stress begint te komen vandaag is het precies nog 4 weken te gaan! Nu heb ik nog enkele vraagjes: ik ben bang dat ik dingen ga vergeten of over het hoofd ga zien. Hebben jullie nog dingen dat je zegt; dat mag je zeker niet vergete...
Andere Reacties: 2 6-4-2006 11:57:26

Katrien
ouders/grootouders/receptie/avondfeest
Hela,Wie van jullie zet de namen van ouders en grooutouders op de uitnodiging?Ik wil dit wel doen maar dit betekent dat de uitnodiging echt helemaal vol staat (en formaat groter is direct duurder).IS dit nog de gewoonte eigenlijk?Wat doen jullie met ...
Uitnodigingen Reacties: 10 6-4-2006 11:34:18

Cindy
Playlist DJ
Amai we zijn begonen aan onze lijst. Ongeveer 100 nummers doorgeven die hij dan als leidraad gaat gebruiken.Onze smaken verschillen nogal dus gemakkelijk is wel anders.We willen geen Frans Bauer en dergelijke maar wel up tempo nummers. Iemand nog ide...
Andere Reacties: 9 6-4-2006 10:58:30

Cindy
Onze ringen !
Dinsdag zijn we onze ringen gaan kiezen !!Via via konden we in Antwerpen bij een goudsmit terecht. Veel gewone voorbeeldjes waren er ni, maar de eerste die ik zag....., ik was direct verkocht.Hij lag wel veel boven ons budget maar mijn ventje vond he...
Andere Reacties: 5 6-4-2006 10:44:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...