Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maaike
wel of geen panty's
Naar aanleiding van de vorige vraag vroeg ik me af of het eigenlijk echt de gewoonte is om panty's te dragen, of juist niet. Vooral voor bruidjes in de zomermaanden...Wat doen jullie? Dragen jullie er wel of geen? En in het kleur van jullie kleed of ...
Andere Reacties: 8 4-4-2006 14:23:42

Heidi
Welke lingerie dragen jullie op je trouwdag?
Hey Bruidjes,Welke lingerie dragen jullie onder je bruidskleed?En vooral, gaan jullie voor naturel panty's of panty's in de kleur van jullie trouwkleed? Ik geraak er maar niet uit...Groetjes, Hedi
Andere Reacties: 9 4-4-2006 13:49:26

Anja
Huwelijkslijst bij Corona Brugge
Hello iedereen,Wij zijn van plan om onze huwelijklijst te plaatsen bij Corona in Brugge, voornamelijk omdat de gasten ook via hun webstite cadeaus kunnen bestellen wat wel praktisch is voor mensen die niet bij ons in de buurt wonen. Heeft iemand erva...
Voorbereiding Reacties: 1 4-4-2006 13:03:45

Ben
St. Hubert Ronse
Hallo,Wij hebben ons hart verloren aan de prachtige locatie van St. Hubert in Ronse ... alleen hebben we geen enkele referentie.Alle weetjes, positief en negatief zijn dus zeker welkom.Bedankt!Ben
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-4-2006 12:55:14

Nathalie
heidi fonteyn
Hallo,heeft er iemand ervaring met Heidi Fonteyn? Ik zou graag mijn make-up door haar laten doen.GroetenNath
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 4-4-2006 12:12:48

Kimberly
we raken er maar niet uit
Liefste bruidjes,Wat kiezen jullie als openingsdans? Wij raken er echt maar niet wijs uit. Mijn vriend wil het niet al te melig terwijl ik vind dat er toch niet kan geswingt worden...Please, help us!Kimberly20.05.2006
Openingsdans Reacties: 11 4-4-2006 11:21:43

sadia
eerste afspraak met pastoor
Hoi allemaal,Weten jullie wat er allemaal besproken zal worden bij een eerste afspraak met de pastoor? Groeten,Sadia
Ceremonie Reacties: 4 4-4-2006 10:47:41

Eva
Even mijn gal spuwen!!!
Hoi dames,Mijn schoonmoeder is een aantal weken geleden met haar dochters op koopjesjacht geweest voor een gepaste outfit voor de trouw. Ze had me al verscheidene keren gevraagd wat mijn mama ging aandoen om zeker niet chiquer of minder chique geklee...
Andere Reacties: 8 4-4-2006 9:37:19

patricia
welke liedje past bij ons?
hallo allemaal,ik zoek nog een liedje voor onze openingsdans.misschien kunnen jullie me helpen,ik kan niet echt goed engels en wil mijn vriend verassen met het liedje.we zijn elkaar op een speciale manier tegen gekomen,zijn beiden trucker.en hebben a...
Openingsdans Reacties: 3 3-4-2006 23:29:37

patricia
trouwkleed kiezen
hallo,ik trouw in maart 2007 en ben dus stilaan aan het kijken voor een trouwkleed.zou het liefst één huren.kent iemand winkels,goede winkels ,niet al te duur!!!liefst regio oost-vlaanderen.laat iets weten.groetjes patricia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-4-2006 23:21:20

Sofie
wanneer verlof nemen?
Dag bruidjes,Ik zou binnenkort mijn verlof moeten doorgeven op mijn werk maar zit nu te twijfelen, we mogen max 3 weken na elkaar verlof nemen in juli en augustus. Zou ik dan best een week voor de trouw nog thuis zijn of een week na onze huwelijkreis...
Andere Reacties: 12 3-4-2006 20:54:02

Natascha
eindelijk kleed gepast
Hallo allemaalIk weet niet of sommige het zich nog herinneren dat mijn kleed nog steeds niet binnen was voor mijn eerste pasbeurt. Vorige week maandag mocht ik dan eindelijk gaan. Het was prachtig, er moest enkel nog een kleine verandering gebeuren....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-4-2006 20:06:36

sofie
getuigen kerkelijk huwelijk
Hallo,Ik lees zonet dat een getuige voor het kerkelijk huwelijk niet meerderjarig hoeft te zijn.Is dit inderdaad zo?Is er iemand die dit met zekerheid kan bevestigen?Bedankt, Sofie22-07-2006
Juridisch Reacties: 6 3-4-2006 18:20:49

Inge
voorbereiding
Hey brides to be... Ik trouw op 5 augustus 2006 en nieuwsgierig als ik ben, vroeg ik me af of er nog onder jullie zijn die op deze dag trouwen. Hoever staan jullie zoal met jullie voorbereidingen? Groetjes!Inge
Andere Reacties: 11 3-4-2006 16:23:25

Katrien
platte bruidschoenen
Hallo allemaal,Ik heb problemen met de rug waardoor ik enkel platte schoenen kan dragen.Ik ben dus op zoek naar een zaak waar ze ruime keuze hebben in platte bruidschoenen (heb ook een bruidsjurk gekozen die een moeilijk kleur heeft voor schoenen).ht...
Andere Reacties: 7 3-4-2006 15:40:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...