Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
Morgen
Beste bruidjesmorgen is het eindelijk zover, wij gaan trouwen.Ik ben vanavond mijn schat gaan afzetten bij zijn thuis, en heb hem een verrassingspakketje meegegeven.Daarna ben ik nog even bij mijn vriendin langsgeweest.EN daarnet heb ik gezellig met ...
Andere Reacties: 6 31-3-2006 21:41:01

liesbeth
morgen!!
Andere Reacties: 0 31-3-2006 21:37:43

extra killotjes
Hallo iedereenEen paar weken geleden vertelde ik dat ik graag wat wilde vermageren maar dat het maar niet lukte.Wel door jullie moed en tips ben ik al 2kg 700 kwijt.Nog 1 kilo en ik ben terug op mijn zomergewicht. Nu nog zo houden want het is nog 22 ...
Andere Reacties: 6 31-3-2006 17:18:38

onze uitnodiging
voor diegenen die onze uitnodiging eens willen zien: www.tomenmieke.be (als je erop klikt kan je de binnenkant zien)wij hebben deze zelf gemaakt!!groetjesMieke13/05/06
Andere Reacties: 11 31-3-2006 12:01:34

aan Annelies
Hallo Annelies,Mijn zus is vorig jaar op 3.12.2005 getrouwd! Het was toen ook koud, af en toe viel er wel een buitje en zelfs soms scheen de zon!En dat viel allemaal heel goed mee, je hebt daar praktisch geen last van, echt koud heb je het niet want ...
Andere Reacties: 6 31-3-2006 7:56:54

uittredelied gevraagd
Ik ben dringend op zoek naar een leuk, grappig en levendig uittredelied. Mijn eerste keuze was love generation maar vermits we met een zanger en gitaar werken is het niet haalbaar. iemand ideetjes. Wat denken jullie van i finally found someone van B....
Andere Reacties: 15 30-3-2006 20:12:07

feestzalen oost-vlaanderen
Dag iedereen,Ik heb een heleboel informatie aangevraagd bij verschillende feestzalen. Nu heb ik een aantal favorieten, waarbij ik me vooral gebaseerd heb op het aanbod, foto's en prijzen...Heeft er iemand ervaring met één of meerdere van de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 30-3-2006 19:56:27

Goedkope huwelijksreis gezocht....
Hey allemaal,mijn verloofde en ik zijn daarnet binnegestapt bij een reisbureau voor onze huwelijksreis. Aangezien we alles zelf moeten betalen, zijn we op zoek naar een vrij goedkope reis, maar wel met de nodige luxe (al spreekt het één het...
Huwelijksreis Reacties: 6 30-3-2006 15:56:03

iemand ervaring met volgende zalen?
wij zijn nog heel heel dringend opzoek naar de goede zaal voor onze trouw op 10 maart 2007.hebben enkele zalen graag jullie reacties aub slecht of goed alles is welkom.- kasteel van wippelgem- salon roskam- hof ter beke- kasteel van zwijnaarde- kaste...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-3-2006 14:53:27

Ceremoniemeester The wedding Planner
Heeft er hier nog iemand The Wedding Planner (uit Lede), met name Joris temmerman als ceremoniemeester? Ik zoek referenties... Want de eerste keer dat we bij hem geweest zijn hadden we een plan gemaakt voor de dag, maar hij is dat kwijt geraakt en wi...
Ceremonie Reacties: 6 30-3-2006 13:33:43

Verzekering
Hoi collegabruidjes,Als je alles zo een beetje begint op te lijsten, blijkt een huwelijk toch al vlug een duur kostenplaatje te hebben hé...Ik had graag eens geinformeerd bij jullie of jullie een verzekering nemen en voor wat precies? Voorlopig ...
Andere Reacties: 7 30-3-2006 13:27:40

receptieboek & ringhouders
Hoi iedereen,Ik ben nog op zoek naar een receptieboek en ringhouders.Weet er iemand waar ik dit kan vinden in de omgeving van aalst?Mijn nichtje van 12 jaar is ons bruidsmeisje en ze ziet heel graag die beertjes van me-to-you. Ik weet dat hiervan ri...
Andere Reacties: 2 30-3-2006 12:53:45

kartonnen doosjes gezocht
Hallo bruidjes, als bedankje voor de gasten wil ik graag een doosje geven met daarin een persoonlijk tekstje en suikerbonen. Nu ben ik op zoek naar een eenvoudig vierkant kartonnen doosje dat ik zelf wat kan versieren. Bij Ava heb ik niets gevonden. ...
Andere Reacties: 6 30-3-2006 12:26:54

zwangere bruidjes?
Beste bruidjes,Ik was gestart met ongeveer 270 dagen op de teller, en nu heb ik er maar 37 dagen meer te gaan, het begint nu echt bangelijk in te korten, en de stress begint ook al toe te nemen. En ondertussen ben ik al 4 maanden zwanger!!!! Wij zijn...
Andere Reacties: 4 30-3-2006 10:38:08

Ceremoniemeester
Beste mede-bruidjes,Morgen komt onze ceremoniemeester langs met een eerste 'draaiboek'. Ik wil zeker en vast niks vergeten te vragen. Kunnen jullie me zeggen wat ik zéker niet mag vergeten ? Zie door het bos effe de bomen niet meer, vandaar. Nog...
Ceremonie Reacties: 1 30-3-2006 9:04:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...