Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bruidsschoenen
Hallo iedereen,ik heb een tijdje geleden mijn jurk gekocht met echt leuke schoentjes erbij. Nu begin ik echter te twijfelen of ik wel een goede keuze van schoenen gemaakt heb. Ik vond ze heel mooi en ze zaten ook wel makkelijk. Het zijn echter muiltj...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 30-3-2006 8:52:19

Lien
joepie we zijn in ondertrouw :-))
dag mede bruidjesIk wou jullie gewoon eventjes laten weten dat we gisteren naar de pastoor geweest zijn en dat we officieel in 'ondertrouw' zijn.Deed raar hoor, vooral toen hij zei proficiat u bent nu getrouwd voor de Kerk. De eucharistieviering zel...
Andere Reacties: 2 30-3-2006 8:02:17

liesbeth
nog 2 dagen!
Dag medebruidjes,Ik weet dat er hier nog zijn voor wie het spannend is... NOg 2 dagen en dan is onze grote dag.Ik dacht nooit adt ik zenuwen zou krijgen, maar deze week is het toch wel wat veel. Die laatste prullen, die je eigenlijk niet op voorhand ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-3-2006 7:59:51

staes
vrijzinnige viering
Hey, Mij toekomstige en ik hebben na lang nadenken(zelfs kerkdiensten gaan bijwonen,...) besloten om niet voor de kerk te trouwen. Toen willen we een viering geven waarin we onze familie, vrienden willen bedanken en onze liefde voor elkaar willen uit...
Ceremonie Reacties: 5 29-3-2006 21:36:33

Peggy
Totale kosten trouwen
Hey medebruidjes,Mijn vriend vroeg me net uit te rekenen wat het trouwfeest hem gat kosten, dat was dus snel uitgerekend. Nu was zijn vraag hoeveel er nog gaat bijkomen. Ik was dus aan het denken welke posten er nog zijn die geld gaan kosten, maar ik...
Andere Reacties: 5 29-3-2006 21:10:21

K
DJ Up to You of DJ Shanti
Hallo,heeft iemand van jullie ervaring met DJ Up to You of DJ Shanti?Beide DJ's werden ons aangeraden door onze feestzaal...Kent iemand van jullie deze dj's?Greetz,Katleen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 29-3-2006 20:56:32

Veerle
'onze site'
hey,ik ben het paswoord en de login voor onze site vergeten, en vind het hier nimmer terug zou er iemand hem nog even kunnen geven?MercikesVeerle23/09/06
Andere Reacties: 7 29-3-2006 18:27:17

Van Daele
jurk pierre-yves
Hallo iedereen,Als ik de site overloop, zijn er heel veel die een jurk van linea hebben gekocht.Ik heb lang getwijfeld maar dan uiteindelijk mijn jurk bij pierre-yves gekocht, ik vroeg me af of er nog andere bruidjes waar hun jurk ook vandaar komt.Gr...
Andere Reacties: 18 29-3-2006 18:16:32

Brenda
trouwkleed laten kuisen
Hallo;Ik ben zojuist met men zus achter haar trouwkleed geweest(ze trouwt nu vrijdag) en nu vragen we ons af wat we nadien met het kleed zullen doen .We gaan het zeker laten kuisen. Maar nu is de vraag waar laat je dat het best doen en hoeveel kost d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-3-2006 17:32:58

Van Daele
ervaring met feestzaal drie koningen
Hallo iedereen,Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met salons driekoningen in beauvoorde?GroetjesAn
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-3-2006 17:27:06

kathleen
make-up
Hallo,wij trouwen 29 juli en ik ben op zoek naar een goede shminkster. Ik ben van de streek Klein-Brabant.Iemand een voorstel?Alvast bedantk,Kathleen
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 29-3-2006 14:36:24

K
danscursus
Hallo,Ik heb een dringende vraag. Ik zou nog graag met mijn vriend een danscursus gaan volgen. Wij kunnen beiden niet echt dansen en ik zou toch graag een aantal traditionele dansen zoals wals, tango, slow,... kennen.Ik heb ook gehoord dat er speciaa...
Andere Reacties: 9 29-3-2006 12:36:29

birgit
enoa
hey ladies,de naam enoa is hier op het forum al meerdere keren gevallen, altijd positief (mbt prijzen), maar heeft er iemand ook positieve ervaring met de effectieve reportage? gisteren schrok ik even want de prijs die vermeld stond op de overeenkoms...
Fotografie Reacties: 7 29-3-2006 12:15:12

Kelly
Nog op zoek naar een live bandje
Dag bruidjes,Met nog twee maanden te gaan, zijn we nog op zoek naar een live-bandje (2 à 3 personen) voor onze huwelijksmis. We trouwen in de kerk van Londerzeel. Kunnen jullie iemand aanbevelen, liefst van de omgeving, en tegen een redelijke pr...
Andere Reacties: 2 29-3-2006 11:58:48

Skiwi
aan Katrien: snoepboeket
Beste Katrien,in een vorig berichtje heb ik gelezen dat je je bruidskindjes een snoepboeket laat dragen.Waar heb je dit gevonden?? dit lijkt me ook wel een tof idee;en hoeveel kostte dit ongeveer?groetjetsMieke13/05/06
Andere Reacties: 2 29-3-2006 10:09:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...